hdmi
ik heb een digitale tv en wil die aansluiten op een telenet digicorder via hdmi. Ik krijg echter geen signiaal op men tv. Enkel via de scart krijg ik een signiaal. Kan dit aan men hdmi kabel liggen ? Ik gebruik namelijk de kabel die bij men xbox geleverd was.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 7 keer
Verander je de AV uitgang via je afstandsbediening ?
Standaard staat dat op het eerste kanaal (scart aansluiting), indien je HDMI kiest ga je het ook op een ander kanaal moeten zetten via afstandsbediening (telenet afstandsbediening linkse knop helemaal onderaan).
Standaard staat dat op het eerste kanaal (scart aansluiting), indien je HDMI kiest ga je het ook op een ander kanaal moeten zetten via afstandsbediening (telenet afstandsbediening linkse knop helemaal onderaan).
jah, ik verander het signaal, ik zet hem naar hdmi op men tv (met de afstandbediening van men tv). In de handleiding van telenet staat echter dat ik men digicorder niet moet overschalkelen en dat automatisch hdmi gekozen wordt. Is dit echter niet zo ?
-
- Erelid
- Contacteer:
Toch maar eens een kijkje nemen in je configuratie van de digibox/digicorder
als de aansluiting wel goed staat
http://onlinesupport.telenet.be/eCustom ... rgroup:End Customers - Anonymous&varset(4)=user:anonuser
greetz
Weetgraag
als de aansluiting wel goed staat
http://onlinesupport.telenet.be/eCustom ... rgroup:End Customers - Anonymous&varset(4)=user:anonuser
greetz
Weetgraag
"Carpe Diem"
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Strikt gezien bestaat er niet zoiets als een HDMI 1.3 kabel... het aantal draadjes is namelijk steeds hetzelfde. HDMI 1.3 is hoofdzakelijk het protocol dat gesproken wordt over de kabel (en deels ook de snelheid wat wel bepaalde fysieke vereisten stelt bij de zeer grote bitrates die je bij TN gewoon niet hebt).tekuro schreef:ik heb het probleem gevonden. blijkbaar ondersteunt die kabel van een xbox 360 geen hdmi 1.3 . met een nieuwe kabel werkte het direct