Netconnect downgrade --> 25 euro kost?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
rolfdaenen
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jan 2008, 17:39

Vanaf Oktober een ticket lopen, om de downgrade aan te vragen van een van mijn dommel abonnementen.
Dit van Netconnect naar Netconnect start. Van Oktober tot december ben ik door de helpdesk aan het lijntje gehouden
'meneer, een downgrade heeft geen prioriteit, dit zal tegen volgende week zijn uitgevoerd'.

In januari nieuw ticket aangemaakt, krijg ik opeens te horen dat er een extra kost van 25 euro voor een downgrade is.

Hiermee ga ik natuurlijk niet akkoord. Zeker niet omdat mijn aanvraag al zolang openstaat, dit bedrag hebben ze ondertussen
dubbel en dik terugverdiend op het doorlopen van het huidige abonnement.

Dit staat naar mijn weten ook nergens vermeld, of is dit wel zo?
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13622
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Te Koop forum

Niet echt veel hulp voor u, maar "welkom bij Dommel"... Tius een triestige zaak.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”