Plots 6mbit ipv 4

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

Vandaag gemerkt dat ik plots een 6Mbit profiel heb gekregen ipv het oude vertrouwde 4Mbit. Een jaartje terug bleek een upgrade niet mogelijk te zijn wegens te lage SNR margin. (Nu 14,5dB up en down).

Zijn er nog mensen waarbij dat plots gewijzigd is?
Vinny
Member
Member

Hier hetzelfde zit bij edpnet en had last van continu disconnects, belgacom voert een migratie uit zit ik plots op 6 Mbit ipv max 4 Mbit met als gevolg dat ik nu niet meer op internet kan. continu uitval.
test met nwe modem op syncropunt bied geen oplossing.
Dave
Pro Member
Pro Member
Twitter: davefrombelgium
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

Ja, bij mij hetzelfde, plots is ook VDSL beschikbaar, was voorheen bij mij ook niet het geval ...

Zie ook: http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?f=44&t=24951
quistnix
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

lithion schreef:Vandaag gemerkt dat ik plots een 6Mbit profiel heb gekregen ipv het oude vertrouwde 4Mbit. Een jaartje terug bleek een upgrade niet mogelijk te zijn wegens te lage SNR margin. (Nu 14,5dB up en down).

Zijn er nog mensen waarbij dat plots gewijzigd is?
Bij welke provider zit je ?
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Gezien dat dit het EDPnet-subforum is... :)
liger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik vermoed dat het iets te maken heeft met dit
15 - 19 January 2010

There are some works in the following areas: 013 / 014 / 015 / 016. because of that, you may have some disconnections.
If you have disconnections, we would like to ask you to reboot your modem from time to time.

EDPnet apologizes for any inconveniences.
[edit]
15 - 19 January 2010

There are some works in the following areas: 060 / 061 / 063 / 064 / 065. because of that, you may have some disconnections.
If you have disconnections, we would like to ask you to reboot your modem from time to time.

[edit]
18 - 22 January 2010

There are some works in the following areas: 067 / 068 / 069 / 071 / 080 / 081 / 082 / 083 / 084 / 085 / 086 / 087 /04. because of that, you may have some disconnections.

[edit]
Solved issues
[edit]
08 - 13 January 2010

There are some works in the following areas: 09 and 05x. because of that, you may have some disconnections.

[edit]
13 - 15 January 2010

There are some works in the following areas: 011 / 012 / 089. because of that, you may have some disconnections.
Mss mensen van belgacom hebben meer info?
Benbits
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

Dit komt omdat uw lijn is overgezet op het belgacom netwerk. uw oud lijn profiel was nog één van scarlet of zijn resellers met als backbone scarlet dat verkocht is.
nu hebt zit u op het belgacom net werk met als lijn : internet go wholesales, deze gaan tot 6.1 mb op gewone adsl en 12 mb op adsl2+.
het is inderdaad waar dat deze lijnen een stuk stabieler zijn. hoe da komt da weet ik niet.
op 28/02/2010 wordt de stekker dan uitgetrokken uit de backbone scarlet. wie dan niet overgezet is zal vanaf dan niet meer kunnen surfen.

b.
dejean
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 11 keer

Benbits schreef:Dit komt omdat uw lijn is overgezet op het belgacom netwerk. uw oud lijn profiel was nog één van scarlet of zijn resellers met als backbone scarlet dat verkocht is.
nu hebt zit u op het belgacom net werk met als lijn : internet go wholesales, deze gaan tot 6.1 mb op gewone adsl en 12 mb op adsl2+.
het is inderdaad waar dat deze lijnen een stuk stabieler zijn. hoe da komt da weet ik niet.
op 28/02/2010 wordt de stekker dan uitgetrokken uit de backbone scarlet. wie dan niet overgezet is zal vanaf dan niet meer kunnen surfen.

b.
en hoe kan je dat dan weten wanneer overgeschakeld is van scarlet naar het belgacom netwerk ?
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”