Problemen nog altijd niet opgelost.
Deze zomer Belgacom TV binnen gehaald met de nodige problemen. Beeld bevriest en dit kan enkel opgelost worden door naar een andere zender over te schakelen en dan terug.
Drie techniekers over de vloer gehad en de laatste vertelde mij dat ik best de decorder terug aansloot met een scart (was met HDMI) en dat voor het einde van het jaar, nu dus, er nieuwe software zou geplaatst worden op de decorder.
Daarna zou ik de decorder terug aan kunnen sluiten met de HDMI-kabel en zouden de problemen opgelost zijn.
Maar.....ik heb nog geen nieuwe software op mijn decorder kunnen vinden, iemand anders wel???, en de problemen duren nog altijd verder, tot 3 à 4 maal per avond. En stilaan beu aan het worden!
Alvast bedankt voor uw reactie.
Stephaan
Software Belgacom TV
-
- Pro Member
- Berichten: 325
- Lid geworden op: 06 apr 2004, 11:18
wel stephaan ge moet niet verlangen om de nieuwe software ! (die op 15/01 aankomt)
want is dezelfde of op die nieuwe decoders en inderdaad probleme omgelost ook het terugspoelen maar 95% van de geplande opnames neemt hij nie op en als hij een programma opneemt die ge later' bekijkt is er veel kans dat hij plots stilvalt en een reset geeft van 15 a 20 minuten
ik heb gesmeekt acht nen oude decoder en gekregen.
Maar eerlijk gezegd hou ik mijn hart vast als dienen softwareupdate uitkomt en dienen technieker ook
want is dezelfde of op die nieuwe decoders en inderdaad probleme omgelost ook het terugspoelen maar 95% van de geplande opnames neemt hij nie op en als hij een programma opneemt die ge later' bekijkt is er veel kans dat hij plots stilvalt en een reset geeft van 15 a 20 minuten
ik heb gesmeekt acht nen oude decoder en gekregen.
Maar eerlijk gezegd hou ik mijn hart vast als dienen softwareupdate uitkomt en dienen technieker ook
nokia e71 smile 110 + mobile internet + agent
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
-
- Pro Member
- Berichten: 325
- Lid geworden op: 06 apr 2004, 11:18
jah heb 3 decoders met de nieuwe software gehad en alle 3 problemen heb vandaag een ouder model gehad met oude software en het werkt terug goed dus mij moet je niet vertellen dat het aan de software niet ligt !!!!
trouwens de technieker ook niet, hij moet er heel veel vervangen van die nieuwe modellen
trouwens de technieker ook niet, hij moet er heel veel vervangen van die nieuwe modellen
nokia e71 smile 110 + mobile internet + agent
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
Devilzown,
Om op uw vragen te antwoorden;
- De decorder is nog maar van aug. oud, vanaf toen heb ik Belgacom TV.
- Er zijn 2 techniekers (zelfstandigen) langs geweest en de derde was een van Belgacom zelf.
De eerste twee hebben er niet veel aan gedaan, voor hun telde alleen maar dat ze kosten konden aanrekenen aan Belgacom.
Deze van belgacom zelf heeft alles maar dan ook alles uitgemeten, modem verzet, telefoonaansluitingen nagekeken, op een andere lijn aangesloten enz.
Het was zijn advies om te wachten op de nieuwe software, dat vertelde hij na kontakt opgenomen te hebben met z'n achterban.
- De verbinding tussen de modem (op mijn bureau) en de TV (in de living) gebeurd door middel van een Devlo.
Maar, tijdens het testen heeft de modem (een B-box 2) naast de TV gestaan.
Hopelijk heb ik u de nodige informatie verstrekt.
Stephaan
Om op uw vragen te antwoorden;
- De decorder is nog maar van aug. oud, vanaf toen heb ik Belgacom TV.
- Er zijn 2 techniekers (zelfstandigen) langs geweest en de derde was een van Belgacom zelf.
De eerste twee hebben er niet veel aan gedaan, voor hun telde alleen maar dat ze kosten konden aanrekenen aan Belgacom.
Deze van belgacom zelf heeft alles maar dan ook alles uitgemeten, modem verzet, telefoonaansluitingen nagekeken, op een andere lijn aangesloten enz.
Het was zijn advies om te wachten op de nieuwe software, dat vertelde hij na kontakt opgenomen te hebben met z'n achterban.
- De verbinding tussen de modem (op mijn bureau) en de TV (in de living) gebeurd door middel van een Devlo.
Maar, tijdens het testen heeft de modem (een B-box 2) naast de TV gestaan.
Hopelijk heb ik u de nodige informatie verstrekt.
Stephaan
-
- Elite Poster
- Berichten: 1403
- Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
Dien tv-dinges van Belgacom werkt gewoon voor geen meter. Aangetekend schrijven is in voorbereiding.
- is traag
- is onbetrouwbaar
- neemt niet op, alhoewel hij zegt van wel
- blijft opnemen, hoewel het programma al 12 uur geleden gestopt is
- ... gewoon bagger
Een pure schande dat men zo'n product durft te verkopen, nu ja men geeft het gratis weg. Zal wel een reden hebben zeker dat het gratis is. Ik kan iedereen aanraden zo ver mogelijk weg te blijven van Belgacom voor hun tv dinges.
- is traag
- is onbetrouwbaar
- neemt niet op, alhoewel hij zegt van wel
- blijft opnemen, hoewel het programma al 12 uur geleden gestopt is
- ... gewoon bagger
Een pure schande dat men zo'n product durft te verkopen, nu ja men geeft het gratis weg. Zal wel een reden hebben zeker dat het gratis is. Ik kan iedereen aanraden zo ver mogelijk weg te blijven van Belgacom voor hun tv dinges.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1278
- Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
- Uitgedeelde bedankjes: 339 keer
- Bedankt: 145 keer
U bedoelt de nieuwe decoders? BGC geeft zelf toe dat er problemen mee zijn, nieuwe klanten krijgen de niewe decoder. (BGC test hierdoor de nieuwe decoder eerst op 'kleine' schaal. )Muziekbos schreef:Dien tv-dinges van Belgacom werkt gewoon voor geen meter. Aangetekend schrijven is in voorbereiding.
- is traag
- is onbetrouwbaar
- neemt niet op, alhoewel hij zegt van wel
- blijft opnemen, hoewel het programma al 12 uur geleden gestopt is
- ... gewoon bagger
Een pure schande dat men zo'n product durft te verkopen, nu ja men geeft het gratis weg. Zal wel een reden hebben zeker dat het gratis is. Ik kan iedereen aanraden zo ver mogelijk weg te blijven van Belgacom voor hun tv dinges.
Oude klanten wordt afgeraden om reeds om te wisselen omdat er nog heel wat bugs inzitten..eigenlijk wel logisch
In het eerste kwartaal volgt dan de firmwareupdate die de grootste bugs oplost.
Dezelfde werkwijze gebruikt telenet ook.
Ik weet eigenlijk niet wie die firmware voor die decoders maakt BGC zelf.
Ik heb thuis naast een bgc decoder ook een Pioneer HD recorder, die eigenlijk hetzelde doet dan de BGC decoder behalve decode.
Maar dan zonder bugs, geen lag, supersnel en eigenlijk perfect zijn werk doet.
Ier ziet ge wel duidelijk het verschil tussen Belgacom (telefoonmaatschappij) en Pioneer (consumentenelektronica)
Schoenmaker blijf bij uw leest
-
- Pro Member
- Berichten: 325
- Lid geworden op: 06 apr 2004, 11:18
zal vlug moeten veranderen want op 15 januari sturen ze de nieuwe software door naar de oude decoders
nokia e71 smile 110 + mobile internet + agent
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv