Hallo,
ik heb hier thuis een dommel cityconnect met raw coper....
in mijn woning komen, 2 paren binnen....
nu wilt er ne maat bij me intrekken en ook internet....
ik wil het 2 de koperpaar gebruiken voor zijn verbinding dat we beide een eigen vast ip adres hebben...
ik heb wel op mijn adres cityconnect met promo ...ik heb eens naar dommel gebeld en daar zeggen ze dat ik maar 1 keer die promo kan krijgen op dit adres...
maar die 2de aansluiting betaal ik niet en zou niet op mijn naam staan...
mag dommel dan die promo wel weigeren?
op hun site zie ik niks van voorwaarden....
weet iemand meer?
domme Cityconnect 2 maal
-
- Starter Plus
het zijn toch 2 klanten?gr4vity schreef:Het gaat om een promo, dus de eindbeslissing ligt altijd bij dommel.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Maar het is één huis. Dat het een appartement is, dan zou ik nog zeggen: ok. Maar het is één facturatie- en fysiek adres.2660antwerpen schreef:het zijn toch 2 klanten?gr4vity schreef:Het gaat om een promo, dus de eindbeslissing ligt altijd bij dommel.
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Zet desnoods een busnummer achter uw adres, dan kan het zijn dat ze dit toch aanzien als een appartement.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Starter Plus
ja maar ik woon in appartement heTrojan schreef:Zet desnoods een busnummer achter uw adres, dan kan het zijn dat ze dit toch aanzien als een appartement.
en heb busnr 6 als ik een ander busnummer ingeef gaan ze mss bij m'n buurvrouw de telefoonkabel raw coper activeren? lol
-
- Starter Plus
liger schreef:6a en 6b? wees creatief
het spijt ons, we kunnen momenteel niet verdergaan met dit order aangezien er reeds een bestaand order of dommel aansluiting actief is op dit nummer/adres
deze melding kirjg ik als ik een 2 de aanvraag wil doen op iemand anders zijn naam op mijn adres...
ook bus 6B ofzo pakt da ni aan;-)
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
De enige optie dan is om een telefoonlijn te laten installeren door belgacom, zij doen niet moeilijk over 2 lijnen op één adres, en dan dommel hun internet te laten activeren op die bestaande telefoonlijn.
Het mag dan iets duurder zijn, maar de kans is groter dat ge dan uw 2e internet lijn gaat krijgen, al dan iet met promo.
Het mag dan iets duurder zijn, maar de kans is groter dat ge dan uw 2e internet lijn gaat krijgen, al dan iet met promo.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Ja, vraag gewoon een discovery lijn aan, maar die kost je dan 9,95 EUR per maand.
Trouwens, het is een appartment waarin je woont, dus waarom doet Dommel daar nu moeilijk over zeg.
Met mij zou het geen waar zijn.
Trouwens, het is een appartment waarin je woont, dus waarom doet Dommel daar nu moeilijk over zeg.
Met mij zou het geen waar zijn.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)