Nog slachtoffers mediamarkt tweedehands

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
toettoet
Plus Member
Plus Member

Hoi,

vandaag ging ik naar de mediamarkt en zag er nog een doos staan van een Popcorn Hour A-100 1TBHDD voor maar 229
enigste rare was het zat niet in de mooie verpakking maar in een bruine doos met popcorn hour logo.
ik dacht de verpakking zal gewoon te zwaar beschadigd geweest zijn en dat het niet over een tweedhands ding ging omdat ze al eens klachten gehad hebben...

Bleek dat dit wel een tweedehandstoestel was. Proberen in gang te krijgen, hdd werkt precies niet (zie hem niet bij mediabrowser.
FTP, BT, e.d. werkten allemaal niet.
Nu verder over die hdd (ik hoorde eigenlijk al dat er iets mis mee was: getik om de 2 seconden ongeveer.
En toen ik hem de popcorn hour opendeed om het te bekijken bleek het niet eens te gaan om een 1TB hdd maar om eentje van 500GB!

Nu ga ik morgen wellicht terug naar de mediamarkt mogen na m'n werk om het terug te brengen en wellicht geld terug te vragen aangezien het laatste stuk was daar. Ik zou in de plaats graag de A-110 hebben mits korting.

Nog stappen die ik kan ondernemen?
En nog mensen die zoiets meegemaakt hebben?

Gingen normaal leuk een filmke zien vanavond op de tv met dit toestel, guess not :(
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Niet bij mediamarkt, heb het al wel meegemaakt bij Fnac met een Nikon spiegelreflexcamera.
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Zonder afbreuk te doen aan het verhaal: de popcorn wordt inderdaad geleverd in een "simpele" bruine doos, dat is dus weldegelijk de originele doos.

Langs de andere kant: popcorns worden steeds verkocht zonder HD. Wanneer er dus een HD inzit, dan heeft een handelaar deze er zelf in gemonteerd.

Soit, ik zou zeggen: handel terugbrengen en geld terugeisen. Meer ook niet...
ooh. shiny.
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer

De popcornhour a100 wordt (werd) verkocht in een bruine doos, omdat die normaal enkel via internet verkocht zou worden, en dan maakt de verpakking niet uit. De a110 werd wel in een mooie doos verkocht. Dus betkend die doos niet dat het om een 2de hands gaat.
Al zou het me verwonderen dat ze nu nog de a100 verkopen.
Volgens mij worden die popcornhours zonder HDD's verkocht.

Zeker dat het een 500GB is?
De HDD werkt pas nadat je hem geformateerd hebt, gaat via popcornhour zelf.

Ze mogen 2de hands verkopen (vaak producten die een ander terug gebracht hebben) maar dan moeten ze wel duidelijk laten zien dat het om 2de hands gaat.
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 31 keer

ten eerste: dat is inderdaad de normale doos
ten tweede: die hdd moet geformat worden en die applicaties moeten geïnstalleerd worden

dat er een hd van maar 500GB inzit is de enige fout, lees eerst het boekje eens voor je dergelijke commentaar geeft
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”