problemen met filmpjes van hln

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
christine
Starter
Starter

Hey, de laatste weken heb ik problemen bij het bekijken van sommige filmpjes van het laatste nieuws! Het eigenaardigste is dat wanneer er een artikel is met film, en ik open dit artikel, krijg ik enkel een blanco kader met bovenaan links een icoontje.
Neem ik een film die volledig onderaan staat, kan ik deze wel openen.
Bv: verschillende filmpje van Youtube, de ene geen probleem en de andere dan weer wel.
Ik heb reeds flash player van mijn pc afgesmeten en de laatste versie gedownload, maar dit helpt niet.
Weet iemand wat er mis is?
mvg Christine
Laatst gewijzigd door christine 22 okt 2009, 19:09, in totaal 2 gewijzigd.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Het ligt niet altijd aan jou hoor, voor hetzelfde geld heeft iemand bij HLN het filmpje verkeerd ingesloten.
Wat wel is; af en toe heeft YouTube beetje last en is het traag - dat kan van filmpje tot filmpje verschillen.

Heb je toevallig de link van een voorbeeld van zo'n pagina met filmpje dat niet werkt?
christine
Starter
Starter

Sorry, maar om een link te plaatsen heb ik teweinig verstand van het internet, maar bv het artikel over "Remmen voor flitspaal zinloos" is ok , dit kan ik bekijken en dan " fiestsende spookrijders dagen auto's uit in Nederland, gaat niet.
Weetgraag
Erelid
Erelid
Contacteer:

Geen probleem hier met dat filmpje

Greetz
Weetgraag :wink:
"Carpe Diem"
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

christine schreef:Sorry, maar om een link te plaatsen heb ik teweinig verstand van het internet, maar bv het artikel over "Remmen voor flitspaal zinloos" is ok , dit kan ik bekijken en dan " fiestsende spookrijders dagen auto's uit in Nederland, gaat niet.
Gewoon hetgene je in de adresbalk hebt staan kopieren en hier plakken.
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer

Dit zijn gewoon 2 youtube filmpjes, eerst bovenaan een foto en als je dan naar onder scrolt zie je het filmpje.

Het zou kunnen dat youtube net even plat lag als jij er op wou klikken, maar ik vrees het.
Afbeelding
christine
Starter
Starter

dat is dan toch wel heel raar, dat ik het ene filmpje wel kan bekijken en het andere niet
Van die laatste hier boven kan ik geen enkel bekijken. Van het eerste heb ik ook een kader met een beeld en eronder een blanco kader met een icoontje in de hoek links. Dat is juist het eigenaardige, moest dit enkel van Youtube zijn zou ik het verstaan, maar sommige kan ik openen en andere niet en dit de hele dag, niet één moment.
christine
Starter
Starter

Ondertussen heb ik ontdekt dat wanneer ik die bewuste filmpjes open doe met Mozilla Firefox het wel lukt, maat met windows Internet Explorer niet.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”