SX762 & Xbox360 Draadloos

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
DuckRider
Starter
Starter

Hallo,
Ben al geruime tijd klant bij dommel en heb tot nu to nog geen enkel probleem gehad met mijn internet. Tot op vandaag... Aangezien ik vanaf volgende week overschakel op cityconnect heb ik een gigaset sx762 (Annex A) van dommel besteld en deze vandaag ook in ontvangst mogen nemen.
Alles werkt echter perfect op 1 ding na mijn xbox 360 wireless (de wii console werkt perfect). Opzich niet zo'n ramp heb dit in het verleden ook gehad met een linksys router en na een upgrade van de firmware was dat probleem opgelost. Na enige tijd gezocht te hebben waar ik de driver kon downloaden ben ik bij http://www.gigasetprovider.nl/ terecht gekomen. Uiteindelijk kom je op hier terecht. Als ik dan al deze stappen volg om te kijken welke versie ik nodig heb kom ik tot de vaststelling dat de versie die mijn firmware aangeeft een Annex B modem is(Q709-R221) terwijl het internet hier prefect werkt!
Heb dan maar naar dommel gebeld (wist op voorhand dat men mij niet kon helpen, maar toch maar gedaan) en die zeiden me van upnp aan te zetten in de modem wat totaal geen verschil gaf. en vervolgens naar de Siemens hotline.
Heb hen gevraagd welke upgrade ik nu moet kiezen. Daar wist men blijkbaar het antwoord niet goed op en men heeft me beloofd om terug te bellen.
Heeft er nog iemand een van deze problemen gehad en hoe heb je dit opgelost?

alvast bedankt
met vriendelijke groeten,
duckrider
Bijlagen
pagina1.JPG
(29.23 KiB) 3 keer gedownload
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”