Verschil T2 All In 4Mb <> Home Pack 4

Plaats reactie
johan.devos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1154
Lid geworden op: 14 mei 2008, 15:36
Locatie: Bevergem :-)
Uitgedeelde bedankjes: 206 keer
Bedankt: 147 keer

Zijn er, behalve de prijs (5 Euro), verschillen tussen het nieuwe "Home Pack 4" en het vroegere "All In 4Mb"?

Zullen "All In 4Mb"-klanten die langer dan 12 maand klant zijn automatisch geconverteerd worden naar "Home Pack 4"?

Bedankt

Johan
Rke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 nov 2006, 23:35
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Buiten de prijs zijn er geen verschillen!
Als je wil overschakelen naar home pack moet je dat zelf vragen, anders gebeurt er niks.
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

Zullen niet automatisch aangepast worden.
Je moet dit, zoals Rke aangeeft, zelf aanvragen via de website (Internet Self Care).
johan.devos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1154
Lid geworden op: 14 mei 2008, 15:36
Locatie: Bevergem :-)
Uitgedeelde bedankjes: 206 keer
Bedankt: 147 keer

Op de "Internet Self Care" site kan ik inderdaad Home Pack 4 kiezen, maar niet Home Pack 12. Wordt er getest op max. afstanden of is er hiervoor een andere reden?

Kan BMW eens nakijken of ik effectieve snelheidswinst zou hebben op mijn adres op 12 Mbit (adsl2)?

Ik heb nu reeds een tijdje "zomaar" en zonder te betalen de optie caller ID op de telefonie. Verwijnt deze optie bij een "upgrade" naar Home Pack 4?

Bedankt
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

Als de website jou niet de mogelijkheid geeft om de 12M te nemen, dan mag je er zeker van zijn dat dit komt door de afstand.

Normaal gezien wijzigt er niets aan de opties.
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Zo'n overzetting is wel interessant voor Tele2Allin-ers in hun 2de Tele2 jaar vanwege de 5€/maand minder (60€/jaar).
Nederbelg
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 jun 2006, 10:55

Ik dacht, dat is een goede tip van cptKangaroo om via de selfcare pagina's mijntele2allin abonnement te wijzigen in home pack 4, scheelt toch weer zo'n 60 euro/jr, en dat in deze crisistijden. Na inloggen enzo blijkt echter dat ik al beschik over een home pack 4 abo, dit was dus al door base/tele2 aangepast. Wat niet aangepast is was het bedrag op mijn laatste factuur, daar heb ik nog gewoon de oude tele2 prijs betaald. Worden oude tele2 klanten nu een beetje voor de gek gehouden en moet ik het best mijn abo wijzigen van home pack 4 in home pack 4 (hetgeen mij een wat vreemde actie lijkt) of worden de tarieven voor oude tele2allin klanten nog aangepast? Wie weet hier het fijne van?

groet,
Nederbelg
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

De namen zijn aangepast, maar tarieven niet!
Dat is iets wat de klant zelf moet doen, wegens legale redenen.
gvh
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 15 jan 2006, 17:36

Weet er iemand of wat de contractduur is na overschakelen van T2 ALL IN naar Home Pack 4?
Is deze terug 1 jaar of kan men contract verbreken met opzegperiode van 1 maand?
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

gezien je van tarief verandert op dat ogenblik terug 1 jaar.
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Hoe doe je deze omzetting het best? Via telefoon, brief, of kan het gewoon via email?
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

Klantenzone (de vroegere my tele2)
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Okee, bedankt, 320i :-)
Nederbelg
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 jun 2006, 10:55

Een paar weken geleden heb ik via de klantenzone mijn T2 AllIn 4Mb omgezet naar Home Pack 4 en vandaag kreeg ik de factuur. Het vast tarief was inderdaad € 5,- minder en de omzetting is naadloos verlopen.
johan.devos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1154
Lid geworden op: 14 mei 2008, 15:36
Locatie: Bevergem :-)
Uitgedeelde bedankjes: 206 keer
Bedankt: 147 keer

Ik ben ook overgeschakeld zonder problemen. Behalve 5 Euro minder per maand te betalen heb ik ook geen verschil opgemerkt: Perfect!

Nu nog
- De snelheid wat verhogen (12 Mbit is niet beschikbaar in mijn geval - VDSL?)
- De nieuwsgroepen heractiveren
- Het probleem van de verkeerde tijd op telefoons oplossen (SpeedTouch firmware)
- Zorgen dat we met IE7/IE8 kunnen inloggen op de router (SpeedTouch firmware)
- Ons volledige controle geven over de router

... en we zijn volledig tevreden!
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

johan.devos schreef:Ik ben ook overgeschakeld zonder problemen. Behalve 5 Euro minder per maand te betalen heb ik ook geen verschil opgemerkt: Perfect!

Nu nog
- De snelheid wat verhogen (12 Mbit is niet beschikbaar in mijn geval - VDSL?)
- De nieuwsgroepen heractiveren
- Het probleem van de verkeerde tijd op telefoons oplossen (SpeedTouch firmware)
- Zorgen dat we met IE7/IE8 kunnen inloggen op de router (SpeedTouch firmware)
- Ons volledige controle geven over de router

... en we zijn volledig tevreden!

- VDSL is er nog niet dus kan nog niet.
- Nieuswgroepen blijft pijnpuntje... weet dat ze er nog aan bezig zijn over hoe ofwat, maar heb geen actuele update.
- verkeerde tijd: komt oplossing voor (is inderdaad FW gerelateerd)
- toegang modem is niet gerelateerd aan de FW maar een slechte veiligheidsinstelling van IE, misschien dat daar nog wel definitieve work around voor komt. Nu kan ik wel manuele aanpassing doen zodat je er in kan.
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 mar 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Ik heb geen wijziging doorgevoerd, maar zie wel op mijn factuur staan dat ik nu het home internet 4 product heb?

De factuur wordt nog altijd ter domiciliëring aangeboden, hoewel ik maanden geleden per aangetekende brief gemeld heb dat ik mijn domicilatieopdracht opzeg. Dus krijg ik nu telkens na een maand een dwingende brief om het binnen de 7 dagen te betalen of mijn verbinding wordt afgesneden...
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

Naam All In is sowieso Home Pack 4 geworden, maar aan pricing en voorwaarden zoals ze bij T2 waren.
Wil je de pricing en voorwaarden van BASE moet je dit aanvragen via "klantenzone".
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 mar 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Toch vind ik het raar dat als BASE zijn producten hernoemt verlaagt maar dit enkel toepast als je je opnieuw voor een jaar verlengt.

Mijn verbinding heet nu dus officieel home internet 4, maar betaal wel de oude prijs. Technisch is er niks gewijzigd.

Als de supermarkt de prijs van de melk verlaagt, moet ik ook niet beloven om daar minstens een jaar melk te blijven kopen om van die lagere prijs te genieten.

Zelfs als ze wettelijk zoiets kunnen doen, is het commercieel gezien een slechte zet. Het juist wel automatisch doorvoeren voor alle klanten zou een veel beter imago en mond-aan-mond-reclame opleveren dan een dure campagne.
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

Is legale materie...
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”