Beste,
In het kader van de investeringen om de kwaliteit van onze diensten te verhogen, is er een technische interventie gepland in onze centrale op zondag 20/09.
Vanzelfsprekend zullen we al het mogelijke doen zodat u geen hinder zal ondervinden van deze werken, en indien er toch een onderbreking zou zijn, dat deze zo kort als mogelijk is.
Enkele adviezen om een eventuele onderbreking te voorkomen:
Indien u gebruik maakt van Scarlet ADSL, laat uw modem of router opstaan vanaf zaterdag 19 september.
Indien u gebruik maakt van Scarlet One, en in geval uw telefoniedienst zou onderbroken worden, trek dan niet de stekker uit het stopcontact, of voer geen Quick Start uit in de configuratie. Na de onderbreking zal de dienst automatisch herstarten.
Het Scarlet support nr 02 275 27 27 kan op zondag tijdelijk niet bereikbaar zijn. U kan de status van het netwerk steeds volgen via...
http://www.twitter.com/ScarletBelgium/
http://www.facebook.com/ScarletBelgium/
Dank u voor uw begrip,
Scarlet Klantendienst
Mail scarlet ivm storingen&oplossing
-
- Starter
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 31 jan 2009, 15:02
Weeral geen e-mail ontvangen, zit waarschijnlijk te dicht bij zee en hebben ze schrik van het water