Ik kan een Siemens router overnemen voor een prikje van iemand. Dus dat leek mij de ideale gelegenheid om een upgrade te doen naar Homeconnect. Op de helpdesk echter vertelden ze dat je verplicht bent om een nieuwe starterskit aan te schaffen, omwille van de activatiecode.
Het kan toch niet zijn dat die code alleen op die manier kan bezorgd worden? Iemand ervaringen met een overgenomen router?
Overname Siemens Gigadinges. Homeconnect
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Alleen gaat het hier over adsl, en niet over vdsl, wat wel een belangrijk verschil is.liger schreef:http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?f=57&t=23857
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
Ondertussen hetzelfde antwoord gekregen via het ticket. Starterskit kopen of geen HC dus...
Wel wazig: aan de telefoon zeiden ze dat ik mijn BGC abo niet moest opzeggen, Dommel neemt dat over en ik hoefde er zelf niets voor te doen. Op het ticket moet ik wél zelf opzeggen bij BGC... beetje verwarrend wel
Wel wazig: aan de telefoon zeiden ze dat ik mijn BGC abo niet moest opzeggen, Dommel neemt dat over en ik hoefde er zelf niets voor te doen. Op het ticket moet ik wél zelf opzeggen bij BGC... beetje verwarrend wel