FUP: hoeveel GB in de praktijk?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Deus Ex Machina
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 11 jun 2008, 09:14
Bedankt: 2 keer

Iemand een idee hoeveel GB je erdoor mag sluizen voor je een waarschuwing krijgt van Scarlet?
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Het zou het gemiddelde moeten zijn van al de gebruikers op dat netwerk, wat inhoud als iedereen 1GB download mag jij dat ook als iedereen 10000GB download mag jij dat ook, of althans zo heb ik het in het verleden begrepen. In de praktijk hangt het dus af van provider tot provider, de ene beweert 30gb de andere 200gb, ..
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

het is natuurlijk niet het gemiddelde, want dan zou die volume altijd maar zakken.

Ik denk dat iemand hier 250GB had geschreven als onzichtbare limiet
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Ik weet u betrouwbare bron dat er intern aanpassingen geweest zijn aan de systemen om er een echte 'unlmimited' van te kunnen maken, zelfs 999Gb (wat tot dan toe het maximum was voor dat veld, mocht niet.

Maar in praktijk weet ik ook niet hoe dat uitdraait. Ik zou er niet naar kijken, de eerste keer zal je er wellicht vanaf komen met een verwittiging :)

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
error
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 mei 2009, 15:25

Ik zit maandelijks aan 300 GB. Nog geen mails gehad dat ik te veel zou verbruiken...
Zodiakske
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 aug 2006, 16:57

Inderdaad. Ons gebruik hier fluctueert nogal sterk, maar er zijn al verschillende maanden van 250 à 350 GB geweest. Nog geen enkele waarschuwing gehad.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”