Zelfde abo, hogere snelheid, aanvragen?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Moomin
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 2 keer
Provider

Hoi

lang geleden dat iik hier nog langsgeweest ben, wat wil zeggen dat mijn oude NetConnect met 4.6Mbit gewoon werkte :-D en er nog altijd geen VSDL in de straat ligt :x

Regelmatig doe ik een availability testje op de site van Dommel, en sinds een paar weken staat daar dat ik 6Mbit kan krijgen, nog steeds NetConnect.

Is dat al ADSL2+ of nog steeds de oude ADSL? Mijn modem kan beide aan, gewoon kwestie van een instelling wijzigen of moet ik bellen voor een aanpassing?

En als ik zo'n aanpassing neem, geldt dat dan als een nieuw contract, m.a.w. zit ik weer voor een jaar vast aan Dommel?

Moomin
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:
Provider

Is dat al ADSL2+ of nog steeds de oude ADSL? Mijn modem kan beide aan, gewoon kwestie van een instelling wijzigen of moet ik bellen voor een aanpassing? 6 mbit max theoretisch moet je interpreteren ;)

En als ik zo'n aanpassing neem, geldt dat dan als een nieuw contract, m.a.w. zit ik weer voor een jaar vast aan Dommel?
yup

Er zijn zelfs al gevallen geweest waar de omschakeling naar adsl2+ geleid heeft tot drastische snelheidsverminderingen + problemen

Dus ii zou het afraden tot vdsl2 eventueel
The eternal and true pessimist :D
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”