Ik ben dus op zoek naar een ADSL2+ modem.
Liefst in de buurt van Leuven.
[Gezocht] ADSL2+ modem
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Ik ook, 'k kan 'm wel opsturen indien nodig
Regio Oostende
Regio Oostende
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
En welk type is dat? Eentje met 1 of 4 ethernet poorten, met/zonder wifi of voip?
- Devilzown
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 59 keer
Wel lastige firmware, maar die is makkelijk te veranderengr4vity schreef:Dat is gewoon een 536 v6 als ik mij niet vergis. Dus 1 ethernet poort, geen wifi en geen speciale functies. Wel ideaal om in bridge te zetten.
Zijn goeie modempjes trouwens. Heb er hier zo eentje gebridged staan met een tomato router erachter, werkt erg lekker.
edit : woops ni gezien da het zo'n ouwe thread was
- kweezie wabbit
- Plus Member
- Contacteer:
Deze heeft er enkele te koop. http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?f=73&t=23898
Als je tegen de lamp loopt, breng dan wat licht mee.
- Sinna
- Elite Poster
- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
- Bedankt: 152 keer
Je maakt me nieuwsgierig Ik heb zelf de 546 maar het lijkt alsof zowel de 510/516, de 536 als de 546 op gelijkaardige firmware draaien.Devilzown schreef:Wel lastige firmware, maar die is makkelijk te veranderengr4vity schreef:Dat is gewoon een 536 v6 als ik mij niet vergis. Dus 1 ethernet poort, geen wifi en geen speciale functies. Wel ideaal om in bridge te zetten.
Lastige firmware: kweenie, maar gemakkelijk te veranderen: hoedatte Een linkske misschien?
Computer(k)nul
- Devilzown
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 59 keer
Die firmware van belgacom bedoel ik, zijn vrij beperkt in mogelijkheden & stats die je kan zien enzo
Je kan van de fabrikant de firmware downloaden, user & pass voor de bgc modems zijn expert/expert.
Je kan van de fabrikant de firmware downloaden, user & pass voor de bgc modems zijn expert/expert.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Ik heb er ook nog een aantal te koop @15€/stuk, st530,belkin(wlan) en nog een zeer goeie met opensource firmware op(ook te gebruiken als switch ipv modem/router).
-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Hallo,
Ik zoek een ADSL2+ modem zónder router mogelijkheden aangezien ik die al heb. Ik heb er wel één gevonden van Netgear op loveno.be maar deze doet blijkbaar maar maximum 1.5 mbps upload. Binnenkort komt er hier Dommel's Cityconnect ipv Telenet en ik zou dus wel graag mijn nieuwe uploadsnelheid van 3 mbps volledig willen gebruiken.
Als dat niet mogelijk is wil ik gerust een kopen met een router ingebouwd zolang de prijs maar correct is
bedankt,
illie
Ik zoek een ADSL2+ modem zónder router mogelijkheden aangezien ik die al heb. Ik heb er wel één gevonden van Netgear op loveno.be maar deze doet blijkbaar maar maximum 1.5 mbps upload. Binnenkort komt er hier Dommel's Cityconnect ipv Telenet en ik zou dus wel graag mijn nieuwe uploadsnelheid van 3 mbps volledig willen gebruiken.
Als dat niet mogelijk is wil ik gerust een kopen met een router ingebouwd zolang de prijs maar correct is
bedankt,
illie
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Ik heb nog één van die Belgacom adsl2+ modem/routers liggen met rode kap. Geen idee wat hun max uploadsnelheid is ...
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
- Goztow
- userbase crew
Ik had die in de tijd voor 69 € gekocht. Ik las hierboven dat topic starter 15 € vroeg, dus stel ik dezelfde prijs voor: 15 €. Ik woon in Brussel, we kunnen ergens afspreken om hem op te pikken. Verzenden wil ik liever vermijden, kwens schade te vermijden.
-
- Starter
Fantastisch, mag ik eerst wel weten wat voor model/merk het om gaat? Kwestie van niet voor verrassingen te staan als ik hem installeer. Als alles in orde is wil ik gerust tot in Brussel komen om hem op te pikken..
Als Antwerpen dichter is ik heb ook nog een Linksys AM200 liggen:
http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 12&start=0
http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 12&start=0
- Goztow
- userbase crew
Het is deze: http://cgi.benl.ebay.be/Modem-wifi-Belg ... 286.c0.m14illie schreef:Fantastisch, mag ik eerst wel weten wat voor model/merk het om gaat? Kwestie van niet voor verrassingen te staan als ik hem installeer. Als alles in orde is wil ik gerust tot in Brussel komen om hem op te pikken..
Zoals ik reeds zei: ik ken er zelf niet veel van, maar misschien vind je de nodige informatie erover op google.
Ik had hem in de tijd in combinatie met BGC TV op ADSL2+. Nooit problemen mee gehad.
-
- Starter
Ok ik neem hem. De rest doe ik wel via PMGoztow schreef:Het is deze: http://cgi.benl.ebay.be/Modem-wifi-Belg ... 286.c0.m14illie schreef:Fantastisch, mag ik eerst wel weten wat voor model/merk het om gaat? Kwestie van niet voor verrassingen te staan als ik hem installeer. Als alles in orde is wil ik gerust tot in Brussel komen om hem op te pikken..
Zoals ik reeds zei: ik ken er zelf niet veel van, maar misschien vind je de nodige informatie erover op google.
Ik had hem in de tijd in combinatie met BGC TV op ADSL2+. Nooit problemen mee gehad.
-
- Starter
offtopic: ja inderdaad, ik zal donderdag merken of alles werkt. Ik geraak ondertussen al wel prima in de modem/router. Nu hopen dat de settings van dommel niet te veel conflicten hebben met die van belgacom.Goztow schreef:Leuk je ontmoet te hebben, Illie. Veel plezier met je modem/router.