Ben tijd geleden overgegaan naar Netconnect. Vroeger beheerde je je e-mailinstellingen via de website, nu gaat dat via de software homelink.
De instellingen via de website werken niet meer, en in de homelink software vind ik mijn e-mailadressen niet terug. Als ik daar een nieuwe wil aanmaken, zegt hij dat dat e-mail adres al bestaat, wat effectief zo is. Maar hoe kan ik mijn e-mail adressen dan beheren ? Wil graag het paswoord veranderen.
Iemand die me kan helpen ?
Alvast bedankt, groetjes, Nathalie
Van Dommel naar Netconnect
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 15 keer
- Contacteer:
Sorry hiervoorn maar netconnect stel je nog steeds in via het crm paneel in de klantensectie en niet via de homelink software.
Als je overgeschakeld bent naar homeconnect maak je wel gebruik van de homelink software. Het probleem zit is waarschijnlijk dat je mailadressen die je wil aanmaken nog steeds in je netconnect staan. Deze dien je dus eerst daar te wissen zodat je ze daarna opnieuw kunt gebruiken voor je homeconnect.
Als je overgeschakeld bent naar homeconnect maak je wel gebruik van de homelink software. Het probleem zit is waarschijnlijk dat je mailadressen die je wil aanmaken nog steeds in je netconnect staan. Deze dien je dus eerst daar te wissen zodat je ze daarna opnieuw kunt gebruiken voor je homeconnect.
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini