Officiele ISP vertegenwoordigers

Vragen of opmerking aan het adres van de Userbase kan je hier posten. Ook nieuws ivm Userbase wordt hier gepost.
Plaats reactie
liger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Om offtopic uit andere topic weg te halen en omdat het hot topic is:

IMO is dit een goeie ontwikkeling -> we krijgen officiele standpunt EN proffesionele hulp/info over kwestie
bv http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 04#p290004
Het probleem van de verbrekingen lijkt mij te zitten bij de insulationwaarden die op 10Mohm zouden moeten staan. Dit kan u niet zelf oplossen. Hiervoor kan u best contact opnemen met uw provider zodat zij de lijn opnieuw kunnen configureren.
dit soort info is imo zeer hulpvol

Andere punt:
ik vind het goed EN noodzakelijk dat deze "gebruikers" in begin van hun post schrijven "ik ben van X" wat Eva ook doet.
Bijkomstige links en reclame is beetje vanzelfsprekend imo.

Inderdaad je zou last kunnen ondervinden van "te veel" reclame, maar daarvoor hebben we mods,

PS: ik zag niemand klagen toen edpnet vragen beantwoorde
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: goendi
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Wel, ik vind het op zich geen slecht initiatief ;) Zeker niet als ze duidelijk op de Belgacom site aangeven dat ze actief antwoord op Userbase :) Mooie reclame voor UB!
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Mooie reclame voor hun zelf bedoel je ? aja als ze maar in het Belgacom subforum blijft en mensen helpt kan er idd geen probleem ontstaan denk ik toch ...
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Ik denk wel dat het een win - win situatie is hoor. Klanten die hier problemen komen melden worden sneller geholpen en voor de ISP zorgt dit in deze kringen voor betere reputaties.

Tot op een zeker niveau contact met de eindgebruiker vind ik in elk geval beter dan een support dienst op een ivoren toren. Tenandere hadden we vroeger hier ook hollebollegijs.
Genghis
Pro Member
Pro Member

[edit]
...
[/edit]

Los daarvan:
Ik vind de berichten nogal getint en weinigzeggend. Ik verwacht eigenlijk alleen maar verwijzingen naar de selfcare pagina en wat reclame,
maar geen persoonlijke support (eigenlijk niets meer dan wat je op het 0800-nummer te horen krijgt).

Anyway, my 2 cents...
Laatst gewijzigd door Genghis 29 mei 2009, 11:26, in totaal 1 gewijzigd.
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Dit is wat ik wilde zeggen, die mens vroeg gewooninfo ivb van classic line over te schakelen naar een disco line en dat je dat momenteel zonder problemen kunt is bullschit(gelezen van tefrente users hier maar kan het niet meer terugvinden, ze doen moeilijk daarover!) en idd tot nu toe is het algemene kennis en zomeer een faq dan mensen helpen met echte problemen en de bijlage enerveert de lezers hier alvast meer dan bij een routine reply

Code: Selecteer alles

Bovendien biedt Belgacom ook internetabonnementen aan zonder vaste lijn.
U betaalt in dat geval alleen een internetabonnement, zonder de kost van een telefoonabonnement.

Meer informatie hierover vindt u op: http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/d ... _adsllight

Om de juiste en meest aangewezen oplossing voor u te vinden, verwijs ik u graag naar onze Belgacom-klantendienst op het gratis nummer 0800 22 800.

Veel oplossingen en antwoorden op vragen over Belgacom zijn overigens te vinden in ons Online helpcenter.

Vriendelijke groet,

Eva
Belgacom klantendienst 

Vragen over Belgacom? Bezoek ons Online helpcenter.
Belangrijke mededeling: Eva is een officiële woordvoerster van Belgacom.
Meer info over Eva? Bezoek haar webpagina. 
die mens had een contract tot 2011 bij euphony en die zever kwam erbij..
Special_K
Premium Member
Premium Member

Inderdaad de geleverde informatie was voor de persoon in kwestie niet relevant, eigenlijk lag het er vingerdik op dat het gewoon wat reclame maken was.
Afbeelding
liger
Elite Poster
Elite Poster

Tjah moest iemand aan mij vragen of dat overschakelen van classic naar disco mogelijk is, zou ik ook ja zeggen
dat ze daar moeielijk over doen is een andere kwestie. Das gelijk bij opzeggen dat een bedrijf u probeert op allerlei manieren nog te overtuigen....
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

my special thanks goes to 32Oi :thumbs:
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Er zijn/waren inderdaad mensen die dat extra beetje deden om mensen met problemen te helpen. Ik denk niet dat we dat van Eva moeten verwachten. Ik wil ze een eerlijke kans geven, maar als blijkt dat ze meer niet-constructieve reclamepraat verkoopt dan wat anders, dan hoop ik dat het Userbase-team ingrijpt en Eva op non-actief zet. Userbase mag immers zijn onafhankelijke positie niet verloochenen.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Geef Eva eens een kans zeg. Kan je het Eva kwalijk nemen dat haar berichten een commerciële ondertoon kunnen bevatten? Tuurlijk niet, zolang haar advies wel degelijk nuttig is voor de discussie. Dat bijvoorbeeld een abonnement nemen zonder telefoonlijn indruist tegen je langdurige contract bij een andere provider kan dan wel correct zijn, maar is in principe niet iets waar zij rekening mee moet houden. Wij (de users) kunnen dat natuurlijk wel signaleren.

Ik verwacht niet dat Eva individuele gevallen gaat oplossen, maar het is denk ik niet slecht om af en toe ook eens iemand van 'de andere kant' te horen.
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: goendi
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Geef Eva eens een kans zeg. Kan je het Eva kwalijk nemen dat haar berichten een commerciële ondertoon kunnen bevatten? Tuurlijk niet, zolang haar advies wel degelijk nuttig is voor de discussie. Dat bijvoorbeeld een abonnement nemen zonder telefoonlijn indruist tegen je langdurige contract bij een andere provider kan dan wel correct zijn, maar is in principe niet iets waar zij rekening mee moet houden. Wij (de users) kunnen dat natuurlijk wel signaleren.
Ow ow... Daar ga ik niet mee akkoord. Als iemand duidelijk spreekt van Euphony, en enkel wil weten of hij goedkoper af is met een discovery line als een classic line, is het verkeerd die man Belgacom ADSL zonder fixed line aan te smeren. Tot op heden is enkel Tele2 er die dat ook aanbiedt, en dat zal vermoedelijk wel een financiële reden hebben. Ik ben altijd vierkant tegen dat commerciële verkoopgedoe bij support geweest... Belgacom klantendienst bvb moet aan élke klant die belt aan het einde van het gesprek een commercieel aanbod doen. Uiteraard moeten ze verkopen ja, maar er is een verschil tussen jezelf opdringen en zelfs diensten activeren die niet gevraagd zijn, of advies aanleveren dat ongepast is, dan tegen correct verkopen. Correct verkopen zou zijn als die persoon een Belgacom ADSL abonnement heeft. In dat geval zou haar aanbod gepast zijn.

Nu, van mij krijgt ze die kans haar. Al zal die zij wel een goed geolied team zijn :) En het is zonder meer positief dat ISP's zich laten zien op fora. Ze krijgt dus zeker het voordeel van de twijfel ;) Maar het moet gezegd worden dat de informatie die ze gaf in een ander topic (http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?f=44&t=23067) technisch niet correct was om maar iets te noemen. En aangezien die man riskeert dat hij voor een bezoek van een Belgacom technieker 150€ krijgt aangerekend, vond ik het daar ook best ongepast. En zeg nu zelf, 4 posts en direct 2 dubieuze is geen goede indruk wekken eh...
320i
Elite Poster
Elite Poster

Dfrog schreef:my special thanks goes to 32Oi :thumbs:
Oeie, had deze topic nog nooit gezien, dus een beetje laat, maar toch, tnx en graag gedaan ;-)
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
Bedankt: 52 keer

Is er een of andere reden waarom ISP medewerkers niet meer de paarse tag "ISP Staff" onder hun avatar hebben?
Worden ze dan te hard bestookt met PM's ofzo?
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Sommige wel, sommige niet.

Heel wat isp-medewerkers hier aanwezig zijn dat uit interesse en helpen mensen indien mogelijk/ze er zin in hebben. De rank (zo heet dat hier ;)) zou een erkenning zijn (enerzijds), maar draagt impliciet ook een aantal verantwoordelijkheden met zich mee: uitspraken worden gelinkt aan de werkgever ipv persoonlijk, nalaten om te reageren resulteert in negatief imago werkgever, ... enz. En PM's natuurlijk, de verplichting...
liger
Elite Poster
Elite Poster

SplinterByte schreef:Is er een of andere reden waarom ISP medewerkers niet meer de paarse tag "ISP Staff" onder hun avatar hebben?
Worden ze dan te hard bestookt met PM's ofzo?
voor sommigen is het werk voor anderen is het humanitaire hulp verlenen -.-
Plaats reactie

Terug naar “Userbase: Aankondigingen, vragen en suggesties”