Hier al meer dan een jaar een tevreden Cityconnect gebruiker uit Leuven centrum. Nu hebben we pas een huis gekocht in Wilsele en om heel eerlijk te zijn heb ik toch een beetje schrik ivm de verhuis.
Bij Dommel verloopt alles vlot zolang alles werkt. Hun service trekt op geen fluit. Dus ik heb een beetje schrik.
Heb twee weken een mailtje gestuurd met de vraag hoe zo'n verhuis in z'n werk gaat en tot op heden niets gehoord.
Heeft er iemand meer info of dat vlot gaat enzo, moet dat aangetekend?
En is het wel de moeite om Dommel Cityconnect mee te nemen naar mijn nieuwe woonst?
Ik weet dat "de centrale" op de Vismarkt staat, en ik heb eens op google maps gekeken dat is 5.3 oftwel 4.6km van mijn nieuw huis.
Graag een beetje info ivm verhuis en de afstand van de centrale.
Dank je wel!!!
Bijvoeging: ik heb eens de prijzen vergeleken Net- vs CityConnect 36 vs 24 euro. Stel dat die 5km toch te ver is voor cityconnect te houden, dat ik dus nt optimaal van de snelheid gebruik kan maken. Zou Netconnect beter gaan snellerm of zal dat vergelijkbaar zijn? Want als het vergelijkbaar is dan kan evengoed CityConnect houden (is goedkoper). Of is dit te simplistisch nagedacht?
En ook kan ik dan niet beter de Netconnect Lite nemen, al staat daar mr dat er 1 computer op aangesloten kan worden, terwijl wij een vaste en een laptop hebben.
trowens net een speedtest gedaan, is dit goed/slecht, met cityconnect?