Ik ben zojuist klant geworden bij 3starsnet. Alles is zeer vlot verlopen, ik heb mooi een 09 nummer gekregen en bellen en gebeld worden lukt zonder probleem.
Kan ik deze gegevens nu ook ergens anders gebruiken bv op mijn laptop in het buitenland?
Is het toegestaan met 2 toestellen tegelijk deze instellingen te gebruiken en gaan dan beide toestellen ook afgaan wanneer er gebeld wordt?
Welke VOIP software client voor de laptop raden jullie aan?
mvg,
Lieven
3starsnet vraagje
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Op de site van 3starsnet vind je twee softphones: X-Lite en Sjphone.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 99 keer
3starsnet laat inderdaad toe dat je dezelfde account op twee (of zelfs meerdere) plaatsen tegelijk registreert. Beide toestellen rinkelen dan tegelijk bij elke oproep; beide kunnen ook bijvoorbeeld tegelijkertijd onafhankelijk uitbellen.Mr. Jibe schreef:Is het toegestaan met 2 toestellen tegelijk deze instellingen te gebruiken en gaan dan beide toestellen ook afgaan wanneer er gebeld wordt?
Bedankt voor de antwoorden, ziet er allemaal zeer belovend uit.
Een laatste vraagje, mijn schoonma heeft Telenet telefonie FreePhone en zijn kan gratis bellen naar alle vaste nummers behalve speciale nummers, zo staat op de telenet site. Mijn voip nummer is toch een gewoon vast nummer waar er gratis naar gebeld kan worden vanuit Telenet FreePhone?
Een laatste vraagje, mijn schoonma heeft Telenet telefonie FreePhone en zijn kan gratis bellen naar alle vaste nummers behalve speciale nummers, zo staat op de telenet site. Mijn voip nummer is toch een gewoon vast nummer waar er gratis naar gebeld kan worden vanuit Telenet FreePhone?
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Inderdaad.Mr. Jibe schreef:Mijn voip nummer is toch een gewoon vast nummer waar er gratis naar gebeld kan worden vanuit Telenet FreePhone?