Omdat ik al 2 jaar wacht om een upgrade te krijgen naar 6 mbit, maar die er nooit kwam,
heb ik enkele maanden geleden gebeld naar scarlet. Toen zeiden ze mij, ja het zal nog even duren, maar binnenkort zal je worden geupgrade (indien mogelijk).
Bullshit dus, nog steeds niets.
Kwas het wachten echt zat, dus bel ik gisteren nog es om te vragen hoe het zit.
Wonderbaarlijk vroeg die van de technische dienst meteen mijn gebruikersnaam. Hij ging meteen checken of het mogelijk was.
Ook gaf ie de afstand tot de centrale mee, 300 meter in mijn geval
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Hij gaf me een nummer voor moest ik later nog vragen hebben over de upgrade. Hij vertelde me dat mijn aanvraag is ingediend en dat het tot max een maand kan duren vooraleer het wordt goedgekeurd. Indien ok, dan word ik meteen op 6 mbit geplaatst (zonder nieuw contract).
Waarom moet ik in godsnaam zelf een aanvraag doen? En waarom hebben ze me dat niet maanden geleden gezegd?
Beetje lame van scarlet. Je kan zo blijven wachten.
Dus, bestaande klanten die zitten te wachten voor een upgrade, bel gewoon !!
EDIT: Zijn er nog mensen die dit al gedaan hebben? En hoelang het heeft geduurd?