a3ke schreef:wat je wil is een iphone , geloof me ( en vele andere) zeer zeker
de mobile safari browser is so handig snel en intuitief , eens daarmee gesurft wil je geen andere meer !
heb zelf vergelijken met meerdere toestellen en zelfs met in dept review's van de android G1 .....
Heb al horen zeggen de android 1 toch niet kan halen van de iphone.
De topicstarter moet er wel rekening mee houden dat surfen via de gsm/iphone wel vlot en (redelijk) snel gaat maar om te posten zoals hier nu vind ik het iets moeilijker,doe ik toch niet zo graag.Daarmee ik mij ook nen netbook heb gekocht

.
Maar ook voor mij heerst de iphone natuurlijk en terecht,groot scherm,de touchscreen is perfect,snel en vlot dusja.......
Hetgeen ik vooral doe als ik surf eens bv eens mijnen hattrick bekijken als er ne speler afloopt ofzo of naar teletekst gaan kijken of er wat nieuw nieuws is of naar het laatste nieuws ofzo of de voetbaluitslagen volgen en ga zo maar verder,vooral voor deze zaken vind ik het schitterend.
Maar een goeie raad aan de topicstarter;een gewone gsm gaan kopen mee 2inch scherm of weet ik veel is in mijn ogen totaal niet aangeraden.
Bij de iphone tik je dus gewoon zoals hier al gezegd op safari en je zit al meteen op google en tik dan maar in e net zoals op internet thuis

.
Uiteraard is de snelheid niet zo snel als je internet thuis als je via EDGE surft maar dat is zeker doenbaar en redelijk snel,ik heb er geene last van.
Das natuurlijk dan het voordeel wie mobilevikings aanschaft omdat je in de prijs 1gb om te surfen inbegrpen hebt per maand.