Planning 3 Mbps
- All Your Base
- Plus Member
De planning is geupdate, de data zouden iets nauwkeuriger moeten zijn.
http://www.belgacom.be/adsl/support
http://www.belgacom.be/adsl/support
-
- Administrator
- Contacteer:
-
- Elite Poster
- Contacteer:
doh, nog steeds zelfde datum hier: 31/jan/03 , tja wachten maar eh
I love it when a plan comes together!
- NuKeM
- Content Editor
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 156 keer
- Contacteer:
Als ik op mijn telefoonnummer zoek zegt hij dat het rond 13 dec zou moeten gebeuren. Als ik op mijn centralenummer zoek (ik ben verhuisd en heb mijn oude nummer gehouden waardoor waarschijnlijk die vorige datum niet klopte) zou ik pas op 3 jan worden omgezet...
Ondertussen zit ik al 2 dagen op 3.3Mbit/s
(Btw, het is echt leuk te zien dat sommige servers je je volle snelheid niet meer kunnen geven... plots voel je je dan ontzettend machtig )
Ondertussen zit ik al 2 dagen op 3.3Mbit/s
(Btw, het is echt leuk te zien dat sommige servers je je volle snelheid niet meer kunnen geven... plots voel je je dan ontzettend machtig )
NuKeM
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
Hier ook nog altijd : 31 januari 2003 Tja, we zullen wel zien zeker. Ik kan ze geen ongelijk geven, ik woon in "the middle of nowhere". Maar toch... Hoe rapper hoe beter.
Cheers
Cheers
Hier in de kempen staat ipv 27/12 --> 19/12
ben benieuwd...
Zijn er hier misschien al mensen uit de Kempen met 3.3Mbit???
ben benieuwd...
Zijn er hier misschien al mensen uit de Kempen met 3.3Mbit???
Ik wou een reply geven op die topic maar had blijkbaar op nieuw onderwerp geklikt toen het te laat was
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Geen enkel probleem Krikke!
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 34 keer
Pfff, tzijn altijd de West-Vlamingen die achtergesteld worden é
Er staat voor Blankenberge 050 41 xx xx nog altijd 31 Jan 2003
Er staat voor Blankenberge 050 41 xx xx nog altijd 31 Jan 2003
Mobiel: iPhone 11 + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
Je bent niet alleen Tom, ik woon in Zuid Oost-Vlaanderen (054/32 xx xx) en hier is de datum ook 31 januari 2003. Je bent heus niet alleen. Hopelijk maken ze er snel werk van. Dan kunnen we allemaal tegen 3Mbit surfen.
Cheers
Cheers
-
- Elite Poster
- Contacteer:
same here, Gent, 31/01/2003 dusja ook de OVLers
Hoi
ik woon in Peer Limburg en bij zou het 12 december in orde moeten zijn.
Ben benieuwd
ik woon in Peer Limburg en bij zou het 12 december in orde moeten zijn.
Ben benieuwd
-
- Administrator
- Contacteer:
-
- Elite Poster
- Contacteer:
d_weazel,
welke zone ben je? Heb je de info nagekeken nadat het infoscript geupdated werd? De data is niet bindend, staat er bij bij het scriptje, maar normaal zijn ze vrij goed op tijd als ik hier zo hoor. Sommigen zelf een beetje vroeger. Als je denkt dat er iets mis is, dan best maybe toch even je gegevens na laten voor all your base --> bgc medewerker.
Check eerste nog even je tel nummer op bovenstaand script.
welke zone ben je? Heb je de info nagekeken nadat het infoscript geupdated werd? De data is niet bindend, staat er bij bij het scriptje, maar normaal zijn ze vrij goed op tijd als ik hier zo hoor. Sommigen zelf een beetje vroeger. Als je denkt dat er iets mis is, dan best maybe toch even je gegevens na laten voor all your base --> bgc medewerker.
Check eerste nog even je tel nummer op bovenstaand script.
Geplande datum voor (015) 75####: 3 Dec 2002 (03/12/2002).
Ik heb het al 25 keer gecontroleerd om toch maar zeker te zijn
de eerste datum was normaal 27/12/2002... dus ik hoop gewoon dat ik het daartegen heb!
maar het wachten duurt gewoon te lang...
Ik wil ook speed!
Ik heb het al 25 keer gecontroleerd om toch maar zeker te zijn
de eerste datum was normaal 27/12/2002... dus ik hoop gewoon dat ik het daartegen heb!
maar het wachten duurt gewoon te lang...
Ik wil ook speed!
-- Birdie Birdie in da sky, dropped a poopy in my eye, I'm not mad, I'm not sad, I'm just happy cows can't fly --
-
- Elite Poster
- Contacteer:
d_weazel,
jouw zone is slechts voorzien voor de week die nu komt. Zie http://selfcare.skynet.be/index.html?l1 ... p1=network
Jouw zone wordt blijkbaar gespreid over 2 weken. Er werd zowel in de zone 015 vorige week, als de week die nu komt gewerkt aan de DSLAM's, dus ik zou nog een beetje geduld oefenen. Waarschijnlijk zal er een foutje geslopen zijn in het script, ofwel houdt het script geen rekening met het feit dat jouw zone 015 over twee weken wordt gespreid en geeft hij daardoor de 03/12/2002.
maw hou ons op de hoogte hoe het zit op het einde van komende week. Ik vermoed dat je tegen dan wel al de 3.3Mbit/s zal hebben.
jouw zone is slechts voorzien voor de week die nu komt. Zie http://selfcare.skynet.be/index.html?l1 ... p1=network
Jouw zone wordt blijkbaar gespreid over 2 weken. Er werd zowel in de zone 015 vorige week, als de week die nu komt gewerkt aan de DSLAM's, dus ik zou nog een beetje geduld oefenen. Waarschijnlijk zal er een foutje geslopen zijn in het script, ofwel houdt het script geen rekening met het feit dat jouw zone 015 over twee weken wordt gespreid en geeft hij daardoor de 03/12/2002.
maw hou ons op de hoogte hoe het zit op het einde van komende week. Ik vermoed dat je tegen dan wel al de 3.3Mbit/s zal hebben.
tnx oddity
ik dacht wel, zoals ik vermelde in mijn vorige post, dat het pas tegen een latere datum ging zijn.
Ik wist echter niet dat het een 2 weken plan was
I'll keep you informed!
tnx
ik dacht wel, zoals ik vermelde in mijn vorige post, dat het pas tegen een latere datum ging zijn.
Ik wist echter niet dat het een 2 weken plan was
I'll keep you informed!
tnx
-- Birdie Birdie in da sky, dropped a poopy in my eye, I'm not mad, I'm not sad, I'm just happy cows can't fly --
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Ja, het komt niet zo duidelijk over, maar als je het allemaal een beetje in de gaten houdt, dan wordt het wel duidelijk.
Ik denk wel dat je tegen het einde van deze week de verhoogde snelheid zal hebben .... schiet niet als het niet zo is, ik heb ook genen glazen bol om bij BGC binnen te zien eh. Maar de meesten zitten op 3.3Mbit/s nog voor de geplande datum, dus.... let's be positive.
Nice of you to keep us informed!
Ik denk wel dat je tegen het einde van deze week de verhoogde snelheid zal hebben .... schiet niet als het niet zo is, ik heb ook genen glazen bol om bij BGC binnen te zien eh. Maar de meesten zitten op 3.3Mbit/s nog voor de geplande datum, dus.... let's be positive.
Nice of you to keep us informed!
- deej
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
Bij mij was ie gepland op 26/12 en gisteren gftp'ed van Belnet aan 3.0 mbps !!! Zone is 03 / 886 ** **.
Het enige nadeel is dat ik nu al 3-4 weken met de meest onstabiele pings zit ter wereld (gaande van 50 tot 450 wanneer ik RTCW wil spelen)... very weird. Provider is EDPNet maar daar weten ze het persies niet helemaal ook nie. Alhoewel Speedtest momenteel zegt:
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 247.3 KByte/sec
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 12.3 KByte/sec
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 340.0 Conn/min
Ping test Nederland
Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt) Klaar 67.0 ms
Dat zijn toch goeie resultaten me dunkt. Tot ik op een gameserver connecteer en dan swingt het de pan uit... Raar raar raar... Hoop dat het rap voorbij is.
Het enige nadeel is dat ik nu al 3-4 weken met de meest onstabiele pings zit ter wereld (gaande van 50 tot 450 wanneer ik RTCW wil spelen)... very weird. Provider is EDPNet maar daar weten ze het persies niet helemaal ook nie. Alhoewel Speedtest momenteel zegt:
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 247.3 KByte/sec
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 12.3 KByte/sec
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 340.0 Conn/min
Ping test Nederland
Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt) Klaar 67.0 ms
Dat zijn toch goeie resultaten me dunkt. Tot ik op een gameserver connecteer en dan swingt het de pan uit... Raar raar raar... Hoop dat het rap voorbij is.
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Hmm nice speed om te downen hehe,
tja die ping ligt niet aan belgacom. Wel aan verscheidene factoren zie topic: http://www.nosta.org/skynet/forum/viewtopic.php?t=234
bij de laatste post van zie je van wat de ping afhankelijk is.
Ik vermoed, dat de andere providers hun netwerk nog niet helemaal geoptimaliseerd is aan de nieuwe snelheid. En dat Skynet hun netwerk wel reeds is aangepast. Zoals in andere topic te zien is, heeft Wanadoo ook problemen.
tja die ping ligt niet aan belgacom. Wel aan verscheidene factoren zie topic: http://www.nosta.org/skynet/forum/viewtopic.php?t=234
bij de laatste post van zie je van wat de ping afhankelijk is.
Ik vermoed, dat de andere providers hun netwerk nog niet helemaal geoptimaliseerd is aan de nieuwe snelheid. En dat Skynet hun netwerk wel reeds is aangepast. Zoals in andere topic te zien is, heeft Wanadoo ook problemen.
mijn upgrade was voorzien voor vandaag 11/12/2002 volgens het opzoekinsprogje, maarreuh, gebeurt da vanacht na 12u ofzo? want ik heb er vandaag nog niks van gemerkt
hallo trouwens iedereen, ben namelijk nieuw
hallo trouwens iedereen, ben namelijk nieuw
- All Your Base
- Plus Member
Ach, mijn ADSL lijn hier binnen het Belgacom gebouw stond ook vandaag op de planning en ik moet ook wachten Mijn lijn thuis was dan weer 2 weken te vroeg.
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Normaal worden de updates uitgevoerd 's nachts tussen 00h00 en 08h00. Die data zijn lichtjes variabel er is al een keer een update uitgesteld waardoor sommigen wat later zijn. Maar de meeste worden ge-upgrade nog voor de geplande datum.
Indien je in zone 02, 03, 011, 012, 013, 014, 015, 016 of 089 een aansluiting hebt, dan is het waarschijnlijk wel het geval dat je vanavond of in de loop van de week ge-upgrade wordt.
Dusja wachten maar eh.
All your base? Binnen het BGC een adsl-lijn???? niet via netwerk, of via andere connectie mogelijkheden internet access??? Strange en hun eigen lijnen die doen ze ook te laat? (mja, hangt waarschijnlijk vast met centrales van anderen ook eh )
Indien je in zone 02, 03, 011, 012, 013, 014, 015, 016 of 089 een aansluiting hebt, dan is het waarschijnlijk wel het geval dat je vanavond of in de loop van de week ge-upgrade wordt.
Dusja wachten maar eh.
All your base? Binnen het BGC een adsl-lijn???? niet via netwerk, of via andere connectie mogelijkheden internet access??? Strange en hun eigen lijnen die doen ze ook te laat? (mja, hangt waarschijnlijk vast met centrales van anderen ook eh )
The Oddity schreef:All your base? Binnen het BGC een adsl-lijn???? niet via netwerk, of via andere connectie mogelijkheden internet access??? Strange en hun eigen lijnen die doen ze ook te laat? (mja, hangt waarschijnlijk vast met centrales van anderen ook eh )
ja euh...de klant is koning hé
- All Your Base
- Plus Member
buiten mijn netwerk-pc heb ik ook een pc met adsl-lijn om testen en dergelijke uit te voeren he en ja, die is natuurlijk ook aangesloten op een gewone centrale. maar ik mag niet klagen, omdat mijne bureau verhuisd is en mijn lijn nog mee moet komen zit ik in tussentijd op een SDSL lijntje
-
- Elite Poster
- Contacteer:
ziet dat: uw adsl lijntje is nog nie geupgrade maar ondertss heb ge wel sdsl, niet te doen. (wou dak in uw plaats was )
Ja heb mij achteraf ook de reflex gemaakt, dat dat wel handig zou zijn in uw positie om een gewoon adsl-lijntje te hebben om bepaalde dingen te testen en uit te proberen.
Ja heb mij achteraf ook de reflex gemaakt, dat dat wel handig zou zijn in uw positie om een gewoon adsl-lijntje te hebben om bepaalde dingen te testen en uit te proberen.
kijk eens wie er hier terug is maar sneller dan tevoren
tnx Oddity voor te hulp, ben nu eindelijk bij de "snelle mannen"
tnx Oddity voor te hulp, ben nu eindelijk bij de "snelle mannen"
-
- Elite Poster
- Contacteer:
d_weazel,
hehe, no problem, my pleasure helping you out!
btw just posted info from the Skynet Status pages.
I'd say be welcome on the forum
hehe, no problem, my pleasure helping you out!
btw just posted info from the Skynet Status pages.
I'd say be welcome on the forum
The Oddity schreef:I'd say be welcome on the forum
TY
-
- Elite Poster
- Contacteer:
No problem just wanted to add: "and bring all your adsl surfing friends onboard!"
Die zijn bij de concurrentie... maar ni echt content... LOL maar ze willen niet naar adsl komen...
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Hmm, als ze niet content zijn, laat ze dan eens surfen op jouw 3.3 adsl lijntje en leg hen eens rustig de voordelen van Skynet adsl uit waarom dan bij de concurentie blijven als ze niet content zijn
Anyway always welcome!
Anyway always welcome!
The Oddity schreef:Hmm, als ze niet content zijn, laat ze dan eens surfen op jouw 3.3 adsl lijntje en leg hen eens rustig de voordelen van Skynet adsl uit waarom dan bij de concurentie blijven als ze niet content zijn
Anyway always welcome!
en wat verdient dat?
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Moet er met iemand te helpen steeds iets te verdienen zijn?
Wij hebben dit boeltje helemaal vrijwillig opgezet voor jullie allemaal en we investeren er binnenkort nog in ook. Dusja.
Was maar bij wijze van spreken eh.
Wij hebben dit boeltje helemaal vrijwillig opgezet voor jullie allemaal en we investeren er binnenkort nog in ook. Dusja.
Was maar bij wijze van spreken eh.
Ja, verdienen moet nu niet, maar als da geld van skynet komt...
per lid dat ge bij brengt gratis volume packs of zo...
en investeringen... klinkt interessant
en kunnen de gewone mensen op het forum ook een handje helpen?
per lid dat ge bij brengt gratis volume packs of zo...
en investeringen... klinkt interessant
en kunnen de gewone mensen op het forum ook een handje helpen?