Evonet en VDSL2 (was: Vaarwel Evonet...)
- patrickc
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 7 keer
- Contacteer:
We hadden het jaren goed, je was mijn meest betrouwbare provider, maar technisch bleef je wat te lang in de 20ste eeuw steken. Met spijt ben je nu van mijn lijn, maar ik kon niet blijven wachten op adsl2+ of betaalbaar een vast IP adres of al dan niet VDSL, etc.
see you at http://www.coeman.net
Scarlet One triple play. Linksys E4200, lot of computers, Download volume from 1 till 3TB/month
Base B39, Sony Xperia S
CM690 II Advanced, Intel i7-2600K, 16GB ram, SSD Adata 120GB, Seagate 7200.14 2TB, Be Quiet! DPP 650W 80+gold & DR PRO cpu cooler, underclocked cpu for silent computer. Linux Mint 14.
Scarlet One triple play. Linksys E4200, lot of computers, Download volume from 1 till 3TB/month
Base B39, Sony Xperia S
CM690 II Advanced, Intel i7-2600K, 16GB ram, SSD Adata 120GB, Seagate 7200.14 2TB, Be Quiet! DPP 650W 80+gold & DR PRO cpu cooler, underclocked cpu for silent computer. Linux Mint 14.
- Jan_B
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 13 keer
En waarom dan wel ?Dafke schreef:Zet hier aub een slotje op
zoveelste zinloze topic..
Is er hier geen plaats meer voor nabeschouwingen ivm ISPs, zelfs indien deze een beetje nostalgisch klinken ?
Mag het hier enkel nog puur technisch zijn of mag een beetje community gevoel nog ? (zoals hier vroeger veel meer aanwezig was)
Of is het hier enkel nog voorbehouden voor Dommel bashing en/of fanboys ?
- Dafke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
- Bedankt: 142 keer
- Contacteer:
Vertel dan eens de toegevoegde waarde van dit topic?
Dit is niet iets dat nog niemand wist é??
Topics zoals deze verpesten het forum, net zoals de dommel bashings..
Vroeger ja, vroeger.. Toen had je een paar topics zoals deze en iedereen kon zijn hart eens luchten. Tegenwoordig werpt dit meer en meer ergernis op door WEER eens hetzelfde topic te lezen, met dezelfde nihil inhoud.
EDIT: en als je je dan echt niet kan inhouden é, maak dan 1 topic waar je al deze zever in kwijt kan, ipv 100de topics.
Dit is niet iets dat nog niemand wist é??
Topics zoals deze verpesten het forum, net zoals de dommel bashings..
Vroeger ja, vroeger.. Toen had je een paar topics zoals deze en iedereen kon zijn hart eens luchten. Tegenwoordig werpt dit meer en meer ergernis op door WEER eens hetzelfde topic te lezen, met dezelfde nihil inhoud.
EDIT: en als je je dan echt niet kan inhouden é, maak dan 1 topic waar je al deze zever in kwijt kan, ipv 100de topics.
- Jan_B
- Premium Member
patrickc is indertijd na RealDSL bij EvoNet terechtgekomen.Dafke schreef:Vertel dan eens de toegevoegde waarde van dit topic?
Hij heeft hierover steeds zijn ervaringen gepost.
Het feit dat hij nu bij EvoNet vetrekt is voor mij informatie om rekening mee te houden.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 4 keer
Dafke schreef: Topics zoals deze verpesten het forum, net zoals de dommel bashings..
Eerlijk gezegd vind ik uw geneut veel vervelender in dit topic dan de "observatie" ivm Evonet..
on topic:
Exact mijn ervaring met Evonet: goede ISP, geweldige support, maar te weinig vernieuwend technisch....
i will live forever.... or die trying!
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Evonet is zo'n 'vergeten' provider. Je hoort er niet veel van; niet goed, niet slecht. Beiden hebben waarschijnlijk met mekaar te maken: door dat ze blijven vasthouden aan bestaande, bewezen technologieën hebben ze relatief weinig problemen (anders dan de innovators die soms de problemen de baas niet meer kunnen).
Maar die strategie begint zich nu tegen hen te keren, bewijze deze startpost. Ik vind het wel goed dat dit weer even onder de aandacht gebracht wordt dat deze providers nog bestaan, nog hun diensten leveren, maar ook wat er op dat gebied NIET veranderd is.
Maar die strategie begint zich nu tegen hen te keren, bewijze deze startpost. Ik vind het wel goed dat dit weer even onder de aandacht gebracht wordt dat deze providers nog bestaan, nog hun diensten leveren, maar ook wat er op dat gebied NIET veranderd is.
- Dafke
- Elite Poster
- Contacteer:
TRiSS schreef:Dafke schreef: Topics zoals deze verpesten het forum, net zoals de dommel bashings..
Eerlijk gezegd vind ik uw geneut veel vervelender in dit topic dan de "observatie" ivm Evonet..
on topic:
Exact mijn ervaring met Evonet: goede ISP, geweldige support, maar te weinig vernieuwend technisch....
Bon, prima te horen met uw 17 posts..
Eens zien als je deze topics na 700 posts ook nog zo plezant vind.
Als inderdaad dit de gang zal blijven van UB, om 100x dezekfde topics te openen die op hetzelfde neerkomen, zal ik ook mijn conclusies trekken.
Het laatste wat ik hierover zeg.
Welke ISP heb je dan gekozen ter vervanging?patrickc schreef:We hadden het jaren goed, je was mijn meest betrouwbare provider, maar technisch bleef je wat te lang in de 20ste eeuw steken. Met spijt ben je nu van mijn lijn, maar ik kon niet blijven wachten op adsl2+ of betaalbaar een vast IP adres of al dan niet VDSL, etc.
Een heel tevreden dxADSL klant!
- Jan_B
- Premium Member
Voor zover ik kan zien dateert de vorige EvoNet post van November 2008. Waar zit jij je druk over te maken ?Dafke schreef:Als inderdaad dit de gang zal blijven van UB, om 100x dezekfde topics te openen die op hetzelfde neerkomen, zal ik ook mijn conclusies trekken.
Ik vind dit een behoorlijk arrogante houding. TRiSS is lid sinds 2005, je hoeft hem de les niet te spellen. Of voel jij je misschien beter dan diegenen die niet zo vaak posten ?Dafke schreef:Bon, prima te horen met uw 17 posts..
- patrickc
- Plus Member
- Contacteer:
Je beseft dat we een zinloze topic voerensaffie schreef:Welke ISP heb je dan gekozen ter vervanging?patrickc schreef:We hadden het jaren goed, je was mijn meest betrouwbare provider, maar technisch bleef je wat te lang in de 20ste eeuw steken. Met spijt ben je nu van mijn lijn, maar ik kon niet blijven wachten op adsl2+ of betaalbaar een vast IP adres of al dan niet VDSL, etc.
Ik had al Scarlet, uitgescholden en verguist door velen, maar in het jaar dat ik er zit heb ik enkel 1 (één) probleem gehad met een defecte modem. Maar ik zit met meerdere lijnen dus no problem. Dus heb ik nu een andere gepakt met een afschuwelijke staat van dienst, Dommel. Waarom, omdat ik toch backup heb, omdat ze goedkoop zijn en omdat ze een uniek product hebben: cityconnect. 24/3, ik haal 13/1.8, das in download ongeveer wat Scarlet me geeft, een vast IP adres en onbeperkte trafiek. Ik haal al eens een snapshot binnen van enkele Linux en BSD distributies. Gaan die alle twee defect dan kan ik nog via de 4GB trafiek via het GSM netwerk mijn post blijven halen...
MAAR, ik kan aan IEDEREEN Evonet als sterke speler aanraden. Alleen zijn ze iets te hard aan het werk met hun 3.3Ghz licentie en is het ADSL aanbod zeeeeer verwaarloosd, zelfs hun site is al een hele tijd voorbijgestreefd. Gelukkig niet hun service, vriendelijkheid, deskundigheid en de prijs voor dat alles. En als ze ooit een aangepast aanbod hebben richting adsl/vdsl 2+ of beter, dan verhuis ik 1 van mn 2 lijnen direct naar hun terug.
Hebt u al eens gedacht aan een sollicitatie als dictator of zo? Ik maak zelf wel uit wat zinloos is en wat niet. ik heb uw commentaar of inbreng daarover niet nodig.Dafke schreef:Zet hier aub een slotje op
zoveelste zinloze topic..
Doen !Dafke schreef:TRiSS schreef:Dafke schreef: Topics zoals deze verpesten het forum, net zoals de dommel bashings..
on topic:
Als inderdaad dit de gang zal blijven van UB, om 100x dezekfde topics te openen die op hetzelfde neerkomen, zal ik ook mijn conclusies trekken.
Spijtig genoeg, ik ben al verschillende jaren klant, bel al eens om te horen wat de toekomst brengt en het is al een jaar een slap antwoord waar ik echt niets aan heb. We onderzoeken... We denken aan... We wachten op... Ik was het wachten beu, maar geef ze een 10 voor kwaliteit en technische dienst.TRiSS schreef:
on topic:
Patje
Modedit : patrickc , ipv 4 posts na/op elkaar gelieve in de toekomst de edit knop te gebruiken om je post te actualiseren , heb dit nu voor jou gedaan
Base B39, Sony Xperia S
Base B39, Sony Xperia S
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
hoeveel heb ik er een paar duizend ik ben blij te horen van evonet gewoon omdat er al niet veel overgezegd wordt en het topic is wel van nut, waarom wel het is gewoon waar misschien lezen ze dit bij evonet en worden ze eens wakker geschud, .. ik begrijp u standpunt wel ik deel dezelfde mening over dommel maar dat wil niet zeggen dat ik in elk topic ga klagen dat ze geen topic mogen opendoen, ..Dafke schreef:TRiSS schreef:Dafke schreef: Topics zoals deze verpesten het forum, net zoals de dommel bashings..
on topic:
weet ge wat misschien plezant is voor dit forum is bv zo'n poll systeem waar je bepaalde personen kan voor nomineren, .. dictator zou u op dit moment inderdaad niet slecht staan hehe
Het kan trouwens een meerwaarde zijn, dat vele topics geopend worden die op hetzelfde neerkomen op die manier weet je dat het waar is, .. alhoewel ik niet echt inzie, wat evonet met dommel topics te maken heeft.
Laatst gewijzigd door Ofloo 03 maa 2009, 17:02, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Ofloo schreef:hoeveel heb ik er een paar duizend ik ben blij te horen van evonet gewoon omdat er al niet veel overgezegd wordt en het topic is wel van nut, waarom wel het is gewoon waar misschien lezen ze dit bij evonet en worden ze eens wakker geschud, .. ik begrijp u standpunt wel ik deel dezelfde mening over dommel maar dat wil niet zeggen dat ik in elk topic ga klagen dat ze geen topic mogen opendoen, ..
Watte?
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
watte wat ? waarschijnlijk op die paar duizend, wel hij haalde aan of je het na 700 posts het vervelend werd, ..
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Dit kan toch alleen maar een teken zijn naar Evonet toe? En voor de weinige keren dat er iets gezegd wordt over Evonet...
Patje, wat bedoel je met die 3.3 Ghz licentie?
Als Evonet niet communiceert met z’n klanten kan het niet anders dan dat ze uiteindelijk opstappen. Erg jammer allemaal maar je kunt je klanten niet voor de gek blijven houden.
Het gebrek aan informatie versterkt trouwens het beeld dat er niet veel vernieuwing te verwachten valt. Waarschijnlijk hebben ze zelf niet echt een beeld waar ze over twee jaar willen staan als provider.
Het gebrek aan informatie versterkt trouwens het beeld dat er niet veel vernieuwing te verwachten valt. Waarschijnlijk hebben ze zelf niet echt een beeld waar ze over twee jaar willen staan als provider.
-
- Erelid
Meer nog, voor een bedrijf dat in feite alleen maar verkoopt via het internet, is het wel zeer triestig dat de website dateert van het jaar 2006, terwijl we nu al drie jaar later zijn. Nieuwe klanten aantrekken gaat ook moeilijk, hun producten liggen ook ver onder het vriespunt, ik spreek niet alleen over datavolume, ook snelheid, vooral kosten.
- patrickc
- Plus Member
- Contacteer:
Majesteit,Lord Utopia schreef:Dit kan toch alleen maar een teken zijn naar Evonet toe? En voor de weinige keren dat er iets gezegd wordt over Evonet...
Er zijn een tijd geleden 3.3 Ghz licenties geveild/verkocht/weetikveel en Evonet heeft er 1 Het is de bedoeling om over die band dataverkeer te gaan voeren. Idem met andere frequenties, ik geloof zo uit het hoofd 10 en 12Ghz. Het zou de bedoeling zijn om via deze technologie bvb wat afgelegen of dunner bevolkte streken of industrieparken van een alternatief voor vaste lijnen of dingen als SDSL te voorzien. Ze doen daar het zwijgen toe dus wat er allemaal mogelijk is, das afwachten.
Uw nederige,
Patje
Juist. Naar uitstraling en vertrouwen is dat een ramp. Kijk dan even op de site naar verwijzingen als xs4all of verdwenen downloads, etc...Lord Utopia schreef:Meer nog, voor een bedrijf dat in feite alleen maar verkoopt via het internet, is het wel zeer triestig dat de website dateert van het jaar 2006, terwijl we nu al drie jaar later zijn. Nieuwe klanten aantrekken gaat ook moeilijk, hun producten liggen ook ver onder het vriespunt, ik spreek niet alleen over datavolume, ook snelheid, vooral kosten.
Dat denk ik niet. Ze hebben niet voor niets die licentie op draadloos netwerken verworven. Alleen heb ik het gevoel dat we als ADSL klanten enkel dienen om kasstromen te genereren en dat ze ondertussen met heel andere dingen bezig zijn waar wij als eindgebruiker niet meer van tel zijn. Zo voel ik dat aan.sigma schreef:Als Evonet niet communiceert met z’n klanten kan het niet anders dan dat ze uiteindelijk opstappen. Erg jammer allemaal maar je kunt je klanten niet voor de gek blijven houden.
Modedit : , patrickc , voor de laatste maal , gebruik de edit knop ipv post na post na post neer te zetten zoals al eerder aangegeven
Base B39, Sony Xperia S
Base B39, Sony Xperia S
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Eulaaaa ik zit hier voor niks tussen zenne (omdat mijn naam hier valt)patrickc schreef:Majesteit,Lord Utopia schreef:Dit kan toch alleen maar een teken zijn naar Evonet toe? En voor de weinige keren dat er iets gezegd wordt over Evonet...
Er zijn een tijd geleden 3.3 Ghz licenties geveild/verkocht/weetikveel en Evonet heeft er 1 Het is de bedoeling om over die band dataverkeer te gaan voeren. Idem met andere frequenties, ik geloof zo uit het hoofd 10 en 12Ghz. Het zou de bedoeling zijn om via deze technologie bvb wat afgelegen of dunner bevolkte streken of industrieparken van een alternatief voor vaste lijnen of dingen als SDSL te voorzien. Ze doen daar het zwijgen toe dus wat er allemaal mogelijk is, das afwachten.
Uw nederige,
Patje
Greetz Patje !! (The One And Only)
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
- Dafke
- Elite Poster
- Contacteer:
Ik heb me blijkbaar iets te straf uitgedrukt, maar ik zal proberen dit even te verklaren:
als je (met zoveel anderen) idd gefrustreerd raakt door de zovele zinloze dommel topics (wat er heel wat zijn), dan loop je mss idd wel iets teveel op de tippen van je tenen.
Ok, Evonet topics waren er niet veel (of toch niet recent) maar de topic met zijn commentaar als begin had geen enkele toegevoegde waarde.
Een degelijke uitleg wat de reden van vertrek was etc hebben we pas later gelezen nadat er iemand achter had gevraagd, en is nu een toegevoegde waarde.
Ik zou trouwens geen enkele opmerking gemaakt hebben, moest hij gewoon zijn verder gegaan in het originele topic, waardoor alles netjes gegroepeerd blijft en tenminste geen 10 topics eigenlijk over 1 ding gaan.
Is dat nu zo moeilijk te verstaan?
En merci voor die dictator, dat ben ik echt ja!
als je (met zoveel anderen) idd gefrustreerd raakt door de zovele zinloze dommel topics (wat er heel wat zijn), dan loop je mss idd wel iets teveel op de tippen van je tenen.
Ok, Evonet topics waren er niet veel (of toch niet recent) maar de topic met zijn commentaar als begin had geen enkele toegevoegde waarde.
Een degelijke uitleg wat de reden van vertrek was etc hebben we pas later gelezen nadat er iemand achter had gevraagd, en is nu een toegevoegde waarde.
Ik zou trouwens geen enkele opmerking gemaakt hebben, moest hij gewoon zijn verder gegaan in het originele topic, waardoor alles netjes gegroepeerd blijft en tenminste geen 10 topics eigenlijk over 1 ding gaan.
- patrickc
- Plus Member
- Contacteer:
Ja, omdat je niet leest wat ik heb geschreven. Het was een vaarwel, omdat ik in het verleden wel eens mee een boompje doorgezaagd heb ten voordele van Evonet. Omdat ik wel degelijk schreef waarom, hun product is verouderd en er is geen beterschap in zicht, en ik bewierrook hun technische competentie en goeddraaiende helpdesk. U daarentegen reageert bijna zoals een Fortis aandeelhouder die net tot de conclusie komt dat het couponnetjesknippen voorbij is. En als ik je andere inbrengen lees in enkel het Evonet forum dan ben je blijkbaar een merkfreak die zijn merk als iets heiligs vereerd. Ik gun u dat plezier en fetisjisme, maar het zou beter zijn dat je iets meer levenservaring zou opdoen en mensen of boodschappen op dezelfde manier behandelt als dat jij zelf door anderen wenst behandelt te worden. Wat ik zeker niet slik is je god-de-vader inbreng om even hardop te eisen dat er hier censuur wordt bedreven. Voer wat mij betreft dan heel snel je dreiging uit en ga elders een forum voor uw boodschap starten. Ik heb geen behoefte aan mensen die hun inbreng als iets heiligs vinden en andere meningen als des duivels.Dafke schreef:Ik heb me blijkbaar iets te straf uitgedrukt, maar ik zal proberen dit even te verklaren:
Base B39, Sony Xperia S
Base B39, Sony Xperia S
- Dafke
- Elite Poster
- Contacteer:
Ten eerste: welk merk mag dat dan wel zijn?
Ten tweede: je snapt de essentie niet van de zaak: Waarom niet een vaarwel in een al gemaakt topic, zo staat alles gegroepeerd (ook de vroegere positieve tov nu de negatieve punten?)
Ten tweede: je snapt de essentie niet van de zaak: Waarom niet een vaarwel in een al gemaakt topic, zo staat alles gegroepeerd (ook de vroegere positieve tov nu de negatieve punten?)
-
- Elite Poster
- Twitter: goendi
- Bedankt: 2 keer
- Contacteer:
De essentie van de zaak... Jij maakt je druk, en zet dat niet in één, niet in twee, zelfs niet drie, maar maar liefst vier posts. Wat staat er in? Je reclameert op het nutteloze gebash... Snap je de ironie van het verhaal? En volg je datTen tweede: je snapt de essentie niet van de zaak: Waarom niet een vaarwel in een al gemaakt topic, zo staat alles gegroepeerd (ook de vroegere positieve tov nu de negatieve punten?)
een nogal licht uitgedrukt understatement is?Ik heb me blijkbaar iets te straf uitgedrukt,
Persoonlijk vind ik dat je wat je zei, ook vriendelijker en rustiger kon verwoorden, en dan zou je boodschap misschien niet verloren zijn gegaan... Mag ik daarnaast ook even de wens uitdrukken dat je je toch (al dan niet privé) even verontschuldigt tav de TS?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Los van de boodschap die je wil meegeven (die correct is), is dit bericht van jouw hand nogal, hoe zal ik het zeggen, hypocriet?Goendi schreef: Persoonlijk vind ik dat je wat je zei, ook vriendelijker en rustiger kon verwoorden, en dan zou je boodschap misschien niet verloren zijn gegaan... Mag ik daarnaast ook even de wens uitdrukken dat je je toch (al dan niet privé) even verontschuldigt tav de TS?
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
- Dafke
- Elite Poster
- Contacteer:
Kan je misschien effe ook lezen wat ik gepost heb?kaise1 schreef:reclameren op een evonet toppic, kijk ff eens naar de zovele nutteloze dommel geopende toppics....dat is frustrerend mijn gedacht
Het gaat mij hier niet over evonet op zich, het is gewoon iets dat voortgevloeid is uit de talloze topics (bashtopics) op dommel, telenet, bgc, evo..
Ik zag dit topic staan, las de korte uitleg en vond het WEER het zoveelste "nutteloze" topic.
Ik wist niet dat de TS heel zijn geschiedenis hier op UB bijhield ivm Evonet en blijkbaar ligt Evonet of de TS wel gevoelig bij verschillende hier.
Mijn punt is dat het dan ook slimmer was om 1 topic te openen met al zijn bevindingen; zodat ze mooi gegroepeerd zijn. Zelfde over Dommel etc..
Is het nu dan misschien duidelijk?
En excuseren tov de TS? Omdat ik zijn geschiedenis niet bijgehouden heb? Omdat ik me verweerd heb in de verschillende volgende posts?
Ik blijf nog altijd bij mijn standpunt dat 1 topic beter is dan 10 verschillende die toch op hetzelfde neerkomen.
- Jan_B
- Premium Member
Het is me duidelijk dat je er andere mening op nahoudt dan de TS. Prima ! Geen enkel probleem mee.Dafke schreef:Kan je misschien effe ook lezen wat ik gepost heb?kaise1 schreef:reclameren op een evonet toppic, kijk ff eens naar de zovele nutteloze dommel geopende toppics....dat is frustrerend mijn gedacht
Het gaat mij hier niet over evonet op zich, het is gewoon iets dat voortgevloeid is uit de talloze topics (bashtopics) op dommel, telenet, bgc, evo..
Ik zag dit topic staan, las de korte uitleg en vond het WEER het zoveelste "nutteloze" topic.
Ik wist niet dat de TS heel zijn geschiedenis hier op UB bijhield ivm Evonet en blijkbaar ligt Evonet of de TS wel gevoelig bij verschillende hier.
Mijn punt is dat het dan ook slimmer was om 1 topic te openen met al zijn bevindingen; zodat ze mooi gegroepeerd zijn. Zelfde over Dommel etc..
Maar: het is me niet duidelijk waarom je schijnt te denken dat jouw mening meer waard is dan deze van de TS.
Het is me ook niet duidelijk waarom je denkt dat je bijgevolg in je post onbeleefd mag zijn.
Met een eenvoudige "Beste TS, misschien kan dit in een eerdere topic" (of iets in die aard) had je veel meer bereikt dat met "Zet hier aub een slotje op, zoveelste zinloze topic..".
Voor alle duidelijkheid: ik (en naar ik meen te begrijpen ook anderen die hier gereageerd hebben) heb geen probleem met je standpunt, wel met de manier waarop je met mede-forum leden omgaat.Dafke schreef:Ik blijf nog altijd bij mijn standpunt dat 1 topic beter is dan 10 verschillende die toch op hetzelfde neerkomen.
- Dafke
- Elite Poster
- Contacteer:
Wel, bij mij kwam het wel over dat jullie problemen hadden met het feit dat ik hier iets gepost heb in een evonet topic, dat bijna heilig overkwam.
Mijn mening verschilt niet van de TS, ik vind het zelfs goed dat hij zijn bevindingen uit, maar toch niet telkens in een nieuwe topic, zoals het geval Dommel. Het wekte dan ook frustratie op dat dit nu ook met Evo "mogelijk zou kunnen" beginnen.
En inderdaad, en daar ben ik me bewust van, is mijn eerste post nogal wat te kordaat. Ik had het beter kunnen formuleren, om de woorden "nutteloos" in een betere contect te verwoorden.
Als het hierom gaat, dan wil ik mij daar ook terecht voor verontschuldigen. Als mij dit dan ook duidelijk (zoals wat jij nu doet) was gezegd ipv ook direct mij te bestempelen als dictator, had ik dit al veel eerder kunnen oppikken.
Dus hopelijk is het duidelijk dat het niet over de inhoud ging (al was die redelijk beknopt) maar over het openen van een nieuw topic van een reeds bestaande resum voorafgaande topics.
Mijn mening verschilt niet van de TS, ik vind het zelfs goed dat hij zijn bevindingen uit, maar toch niet telkens in een nieuwe topic, zoals het geval Dommel. Het wekte dan ook frustratie op dat dit nu ook met Evo "mogelijk zou kunnen" beginnen.
En inderdaad, en daar ben ik me bewust van, is mijn eerste post nogal wat te kordaat. Ik had het beter kunnen formuleren, om de woorden "nutteloos" in een betere contect te verwoorden.
Als het hierom gaat, dan wil ik mij daar ook terecht voor verontschuldigen. Als mij dit dan ook duidelijk (zoals wat jij nu doet) was gezegd ipv ook direct mij te bestempelen als dictator, had ik dit al veel eerder kunnen oppikken.
Dus hopelijk is het duidelijk dat het niet over de inhoud ging (al was die redelijk beknopt) maar over het openen van een nieuw topic van een reeds bestaande resum voorafgaande topics.
- Jan_B
- Premium Member
Prima ! We zijn het uiteindelijk blijkbaar roerend eens.Dafke schreef:Dus hopelijk is het duidelijk dat het niet over de inhoud ging (al was die redelijk beknopt) maar over het openen van een nieuw topic van een reeds bestaande resum voorafgaande topics.
Niet stoken he ...stephan schreef:sorry - ben een dagje weggeweest - wie is er aan het winnen??? heb ik iets gemist?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Ietswel ja, maar was het in een bestaand toppic van evonet had ik het waarschijnlijk nooit gelezen, versta je wel zenne effe je frustraties wat gelezen in de search, vooral dommel en idd toppics worden om de haverklap geopend zonder meerwaarde, zelfs in de sticky's kunnen sommigen hun problemen oplossen, maar toch maar een nieuw toppic starten...enfin nutteloos vond ik deze toppic niet (blijf je zo wat op de hoogte)Dafke schreef:Kan je misschien effe ook lezen wat ik gepost heb?kaise1 schreef:reclameren op een evonet toppic, kijk ff eens naar de zovele nutteloze dommel geopende toppics....dat is frustrerend mijn gedacht
Ik bash gewoon de bash de bash-topics.Jan_B schreef:Niet stoken he ...stephan schreef:sorry - ben een dagje weggeweest - wie is er aan het winnen??? heb ik iets gemist?
There are two types of planes : Fighters and Targets
-
- Erelid
Dit is geen bash-topic, dit is een topic waar de gebruiker een signaal wilt geven naar Evonet, er is een verschil.stephan schreef: Ik bash gewoon de bash de bash-topics.
- Dafke
- Elite Poster
- Contacteer:
Bedankt! Blij dat die misverstanden ook de wereld uit zijnkaise1 schreef:
Ietswel ja, maar was het in een bestaand toppic van evonet had ik het waarschijnlijk nooit gelezen, versta je wel zenne effe je frustraties wat gelezen in de search, vooral dommel en idd toppics worden om de haverklap geopend zonder meerwaarde, zelfs in de sticky's kunnen sommigen hun problemen oplossen, maar toch maar een nieuw toppic starten...enfin nutteloos vond ik deze toppic niet (blijf je zo wat op de hoogte)
Zeg ik ook niet...Lord Utopia schreef:Dit is geen bash-topic, dit is een topic waar de gebruiker een signaal wilt geven naar Evonet, er is een verschil.stephan schreef: Ik bash gewoon de bash de bash-topics.
De reactie van Dafke leek meer op een veralgemening van verschillende posts - en is in dusverre een "bash-the-bash-topics-topic"
Tot zover dit intermezzo
There are two types of planes : Fighters and Targets