speedpack besteld

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
av017
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 18 sep 2003, 22:46

hallo, sinds gisteren heb ik dus ook da speedpack voor 30 € besteld, normaal gezien is da nu dus al geactiveerd, paar keer connect , disconnect gedaan, maar in mijn modem(router philips sna6600/18 belgacom) zie ik nog steeds maar 4640/512 , zou dit kunnen aan die modem liggen die het niet ondersteunt ???

heb al zitten rondzoeken achter nieuwe firmware voor router, maar hij geeft steeds file verification failed

nieuwe router kopen of is dit een dommelprobleem ?
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

'normaal gezien' ??

wat staat er in uw control panel in crm?
tw2007
Plus Member
Plus Member
Berichten: 149
Lid geworden op: 18 dec 2007, 16:25

Ik denk niet dat dit direct geactiveerd wordt. Dommel moet dit eerst aanvragen bij BGC en zij moeten dat dan activeren in de centrale (eventueel zelfs de lijn aansluiten op een ADSL2+ poort?). Dit zal dus wel enkele dagen/weken duren vrees ik...
av017
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 18 sep 2003, 22:46

adsl2+ speedpack: enabled or activation requested staat er bij mijn account info
tw2007
Plus Member
Plus Member
Berichten: 149
Lid geworden op: 18 dec 2007, 16:25

Binnen enkele dagen zal er daar waarschijnlijk een verwachte activatiedatum komen te staan. Ik heb het gisteren ook besteld, staat hetzelfde...
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Waar kan ik via de site of CRM als homeconnecter de speedpack bestellen? 'k Heb al een mail gestuurd naar Dommel via het CRM maar nog geen nieuws gehad (3 dagen geleden).

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Gebruikersavatar
flufsor
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 01 apr 2008, 16:20
Locatie: Antwerpen City

Dat staat onder package information.
Jippe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 09 sep 2007, 22:20

Homeconnecters kunnen de speedpack niet bestellen, die moeten wachten tot ergens in 2009, als het nog voor dit jaar is.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

homeconnectors hebben dat al normaal
maja :roll:
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

liger schreef:homeconnectors hebben dat al normaal
maja :roll:
:roll:
Kan iemand soms de links uit het crm paneel doorgeven van al die letters? Niet allemaal, enkel de dsl & e-mail gerelateerde zaken aub.
Gewoon om te zien of ik zo ook terug zaken kan aanpassen toen ik vroeger netconnect had.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
av017
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 18 sep 2003, 22:46

daarnet es gebeld naar dommel helpdesk, boodschap is, eerst betalen, dan pas activeren na 5-10 werkdagen
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

av017 schreef:daarnet es gebeld naar dommel helpdesk, boodschap is, eerst betalen, dan pas activeren na 5-10 werkdagen


wat had je anders verwacht ?
The eternal and true pessimist :D
av017
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 18 sep 2003, 22:46

a3ke schreef:
av017 schreef:daarnet es gebeld naar dommel helpdesk, boodschap is, eerst betalen, dan pas activeren na 5-10 werkdagen


wat had je anders verwacht ?


wel, als je zoiets bij skynet of telenet moest doen zou je al direct op die snelheid zitten en pas later de faktuur bij mijn weten
dus ben ik eigenlijk wel beetje verbaasd dat het zo gaat bij dommel, nu da's geen probleem, kheb het intss betaald, hopelijk marcheert het ook een beetje
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

a3ke schreef:
av017 schreef:daarnet es gebeld naar dommel helpdesk, boodschap is, eerst betalen, dan pas activeren na 5-10 werkdagen


wat had je anders verwacht ?


Je kan je afvragen of dit een teken is dat Dommel in grote geldnood zit. Daar het een heel ongebruikelijke maatregel is. Ze kunnen het toch mee verekenen met de maandelijkse factuur. Lijkt mij ook een klantonvriendelijke maatregel.

Verhogingen van snelheid bij Telenet worden gewoon doorgevoerd zonder dat je eerst moet betalen, dit wordt dan wel op je volgende factuur geregeld voor de dagen waarop de meerprijs slaat.
Bij de lancering van de shakes kan je zelfs spreken voor een verhoging van de snelheid en een verlaging van de maandelijkse kostprijs. Dit wordt dan ook op die manier geregeld.
Gebruikersavatar
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 770
Lid geworden op: 22 nov 2002, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer

Bij Dommel is het bij mijn weten altijd al zo geweest dat je eerst moet betalen.
Dus nu berichten over geldnood de wereld insturen is er toch een beetje over.
Errare humanum est. Perseverare diabolicum
KWD
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 feb 2009, 20:50

ik denk eerder dat BGC eerst geld wilt zien voor ze de snelheid van dommel klanten verhogen :)
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

laat het duidelijk zijn , bij dommel is het altijd zo geweest , eerst betalen , dan krijgen

zij hebben volgens mij de luxe gewoon niet het te riskeren achteraf teveel onbetaalde facturen te krijgen en geen mankracht te kunnen inzetten om deze te innen
The eternal and true pessimist :D
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Muziekbos schreef:Je kan je afvragen of dit een teken is dat Dommel in grote geldnood zit. Daar het een heel ongebruikelijke maatregel is. Ze kunnen het toch mee verekenen met de maandelijkse factuur. Lijkt mij ook een klantonvriendelijke maatregel.

Dat is helemaal geen ongebruikelijke maatregel. Bij EDPnet betaal je ook je verbinding vooraf samen met het meerverbruik van de vorige maand. Net zoals je 3-maandelijks of jaarlijks een voorschot betaald voor je elektriciteit, veel verschil is er niet met het proforma systeem van Dommel, vele andere bedrijven gebruiken ook een proforma systeem. Belgacom, Telenet of andere grote bedrijven kunnen achteraf als de klant niet betaald een duur incassobureau betalen, kleinere bedrijven hebben liever geen kosten aan wanbetalers, wat te begrijpen is. En het systeem van Dommel (Modernbill) laat niet makkelijk toe om dit samen te verrekenen met de volgende factuur, daarom factureren ze het apart .

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Muziekbos schreef:Je kan je afvragen of dit een teken is dat Dommel in grote geldnood zit. Daar het een heel ongebruikelijke maatregel is. Ze kunnen het toch mee verekenen met de maandelijkse factuur. Lijkt mij ook een klantonvriendelijke maatregel.

Verhogingen van snelheid bij Telenet worden gewoon doorgevoerd zonder dat je eerst moet betalen, dit wordt dan wel op je volgende factuur geregeld voor de dagen waarop de meerprijs slaat.
Bij de lancering van de shakes kan je zelfs spreken voor een verhoging van de snelheid en een verlaging van de maandelijkse kostprijs. Dit wordt dan ook op die manier geregeld.

Telenet heeft een eigen netwerk, op die manier kunnen ze goedkoper en gemakkelijker dingen aanpassen. Dommel moet eerst voorbij Belgacom passeren, waar redelijk zware kosten moeten betaald worden.
av017
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 18 sep 2003, 22:46

Zopas mailke gekregen van dommel :

De installatie/migratie/aanpassing van uw adsl verbinding is ingepland op 20090213 (YYYYMMDD).
In principe dient er niemand op dat moment op het installatieadres aanwezig te zijn aangezien we de activatie/aanpassingen volledig vanop afstand kunnen uitvoeren

great news dus, en ben es benieuwd hoe rap ik ga kunnen downen

heb momenteel een externe newsserver nl, download2day.nl , is die dommel newsserver nog te pruimen ??? kan ik mss die andere afzeggen
joriz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 548
Lid geworden op: 13 mei 2006, 22:36
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 40 keer

Nice

Hoe bepalen ze eigenlijk welke snelheid ze op je lijn zetten? Ik veronderstel dat ze eerst je lijn doormeten en aan de hand daarvan 9 of 12MBit erop zetten?
"Stel" dat je lijnwaardes beter worden waardoor je toch 12MBit kan halen, word dit dan automatisch aangepast bij het syncen?
Edpnet VDSL XL + Voip @ 100/35Mbit / Fritzbox 7490
tw2007
Plus Member
Plus Member
Berichten: 149
Lid geworden op: 18 dec 2007, 16:25

joriz schreef:"Stel" dat je lijnwaardes beter worden waardoor je toch 12MBit kan halen, word dit dan automatisch aangepast bij het syncen?


Neen, dat moet handmatig gebeuren.
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

Als je op ADSL2+ van BCG nu gezet word zal je modem altijd zo hoog mogenlijk syncen (en je zal niet meer gcapped zijn dus)

Je lijnwaarden zullen er dus zeker niet op verbeteren , enkel verslechteren ... :D (maar wel hogere snelheid)
The eternal and true pessimist :D
tw2007
Plus Member
Plus Member
Berichten: 149
Lid geworden op: 18 dec 2007, 16:25

a3ke schreef:Als je op ADSL2+ van BCG nu gezet word zal je modem altijd zo hoog mogenlijk syncen (en je zal niet meer gcapped zijn dus)

Je lijnwaarden zullen er dus zeker niet op verbeteren , enkel verslechteren ... :D (maar wel hogere snelheid)


Ik dacht dat BGC ADSL2+ nog steeds met profielen werkte? 9, 12, ... mbps?
Dennahz
Plus Member
Plus Member
Berichten: 115
Lid geworden op: 04 okt 2006, 10:05
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Zo raar is het toch niet dat je eerst moet betalen? Ik dacht eerlijk gezegd ook dat het verrekend zou worden, maar goed, zij moeten ook zekerheid hebben (en het andere vast voorschieten aan BGC?).

Ben wel zeer benieuwd of de snelheid eindelijk op een normaal niveau gaat komen. Ik verwacht geen 12mbit, maar 9 zou wel chill zijn. De nieuwsserver van Dommel is, imho, erg goed! Soms missen er wel dingen, maar dat komt gewoon door (zeer) oude posts.
av017
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 18 sep 2003, 22:46

vandaag geactiveerd, prima zoals ze gezegd hadden , en eerste speedtest bevalt me meteen super:

Afbeelding
FullHD
Pro Member
Pro Member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

a3ke schreef:Als je op ADSL2+ van BCG nu gezet word zal je modem altijd zo hoog mogenlijk syncen (en je zal niet meer gcapped zijn dus)

Op de een of andere manier heb ik toch het gevoel nog 'gecapped' te worden... :wink:

Downstream-snelheid: 11998 kbps
Upstream-snelheid: 509 kbps
Maximale lijnsnelheid: 23960 kbps (downstream) / 1325 kbps (upstream)

Zou het helpen als ik Dommel en/of Belgacom vroeg om mij op een hoger profiel te zetten?
tw2007
Plus Member
Plus Member
Berichten: 149
Lid geworden op: 18 dec 2007, 16:25

FullHD schreef:
a3ke schreef:Als je op ADSL2+ van BCG nu gezet word zal je modem altijd zo hoog mogenlijk syncen (en je zal niet meer gcapped zijn dus)

Op de een of andere manier heb ik toch het gevoel nog 'gecapped' te worden... :wink:

Downstream-snelheid: 11998 kbps
Upstream-snelheid: 509 kbps
Maximale lijnsnelheid: 23960 kbps (downstream) / 1325 kbps (upstream)

Zou het helpen als ik Dommel en/of Belgacom vroeg om mij op een hoger profiel te zetten?


Euhm, je behaalt toch de max snelheid van het speedpack? Je maakt geen enkele kans om een hogere snelheid dan dat te krijgen (tenzij via Cityconnect).
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

ja , en die "schattingen" dat ik de laatste tijd lees zijn gewoon irreel , 23960 kbps down zelfs rechtstreeks op de DSLAM haal je nog niet zoveel door het verlies dat je al gaat maken door externe en interne koppelingen/fichen
The eternal and true pessimist :D
Morb
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 09 feb 2009, 17:49

hmmm... vandaag ook overgezet geweest.
Kom thuis van werk en check men router.. er stond verbonden met 9000kbps. Alles goed en wel, ik download wat.. na een uurtje ofzo krijg ik een disconnect.
Ik ga terug kijken in men router.. staat er : verbonden aan 6912 Kbps.

Why?????

Downstream Rate: 6912 Kbps
Upstream Rate: 512 Kbps
Downstream Margin: 9 db
Upstream Margin: 19 db
Downstream Line Attenuation: 26
Upstream Line Attenuation: 10
tw2007
Plus Member
Plus Member
Berichten: 149
Lid geworden op: 18 dec 2007, 16:25

Morb schreef:hmmm... vandaag ook overgezet geweest.
Kom thuis van werk en check men router.. er stond verbonden met 9000kbps. Alles goed en wel, ik download wat.. na een uurtje ofzo krijg ik een disconnect.
Ik ga terug kijken in men router.. staat er : verbonden aan 6912 Kbps.

Why?????

Downstream Rate: 6912 Kbps
Upstream Rate: 512 Kbps
Downstream Margin: 9 db
Upstream Margin: 19 db
Downstream Line Attenuation: 26
Upstream Line Attenuation: 10


Je zit precies terug op een ADSL profiel/aansluiting... Staat er niet bij in welke modulatie de modem synct?
Morb
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 09 feb 2009, 17:49

DSL Modulation Mode: T1413
DSL Path Mode: FAST
Downstream Rate: 6848 Kbps
Upstream Rate: 512 Kbps
Downstream Margin: 10 db
Upstream Margin: 19 db
Downstream Line Attenuation: 26
Upstream Line Attenuation: 10

soms 6848 soms 9000kbps... *sigh*
Zijn deze waardes er te slecht voor ?

*edit* Telkens ik mijn router hard reboot, kom ik terug op +-9000kpbs.
En bij 8992 kbps de volgende waardes... die downstream margin is niet zo goed denk ik... kan ik er iets aan doen?

DSL Modulation Mode: T1413
DSL Path Mode: INTERLEAVED
Downstream Rate: 8992 Kbps
Upstream Rate: 512 Kbps
Downstream Margin: 5 db
Upstream Margin: 26 db
Downstream Line Attenuation: 26
Upstream Line Attenuation: 10
Downstream Transmit Power: 0
Upstream Transmit Power: 0
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

tw2007 schreef:
Je zit precies terug op een ADSL profiel/aansluiting... Staat er niet bij in welke modulatie de modem synct?


69xx kbps is zeker geen gewoon adsl profiel

Morb schreef:kan ik er iets aan doen?


Neen , je modem sync lager omdat hij sdoor de lage noise zijn connectei verliest waarschijnlijk
The eternal and true pessimist :D
tw2007
Plus Member
Plus Member
Berichten: 149
Lid geworden op: 18 dec 2007, 16:25

DSL Modulation Mode: T1413


Dit is wel degelijk een gewone ADSL verbinding, geen ADSL2(+). Zie http://en.wikipedia.org/wiki/ADSL#ADSL_standards.

Mij lijkt het dat ze je terug op een ADSL verbinding gezet hebben. Je hebt toch wel een ADSL2(+) modem en die optie is toch goed geconfigureerd (als dat al te configureren is...)?
Morb
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 09 feb 2009, 17:49

Ik heb een Linksys AG241V2. Normaal zou deze zowiezo ADSL2 moeten ondersteunen.. dacht ADSL2+ zelfs ook. Zou niet weten waar je dit kunt instellen..
edit: gevonden! Alleen ik moet deze op T4143 laten staan, zodra ik deze op gdmt of adsl2 zet, kan ik geen connectie meer maken naar dommel.

Het rare is.. terwijl men downstream margin verleden nacht / morgen schommelde tussen 3 en 5 db. Staat de downstream margin nu op een stabiele 8-9 db.

Als je het speedpack hebt geactiveerd, moet je normaal een andere DSL modulatie mode krijgen? Kunnen mensen dit bevestigen in hun router wat ook een speedpack hebben geactiveerd?
tw2007
Plus Member
Plus Member
Berichten: 149
Lid geworden op: 18 dec 2007, 16:25

Morb schreef:Ik heb een Linksys AG241V2. Normaal zou deze zowiezo ADSL2 moeten ondersteunen.. dacht ADSL2+ zelfs ook. Zou niet weten waar je dit kunt instellen..
edit: gevonden! Alleen ik moet deze op T4143 laten staan, zodra ik deze op gdmt of adsl2 zet, kan ik geen connectie meer maken naar dommel.

Het rare is.. terwijl men downstream margin verleden nacht / morgen schommelde tussen 3 en 5 db. Staat de downstream margin nu op een stabiele 8-9 db.

Als je het speedpack hebt geactiveerd, moet je normaal een andere DSL modulatie mode krijgen? Kunnen mensen dit bevestigen in hun router wat ook een speedpack hebben geactiveerd?


Belgacom heeft jouw lijn op een T1413 modulatie gezet lijkt me, zelf veranderen heeft geen zin want aan de "andere kant" is geen ADSL2 aanwezig. Best eens contact opnemen met Dommel denk ik.
Morb
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 09 feb 2009, 17:49

weer een nieuw symptoom..

Zodra er iemand een telefoonnummer draait of een gesprek ontvangt, word de verbinding verbroken en ga ik naar 6944 Kbps
Voordat ik op 4 mbit zat van dommel had ik hier totaal geen last van? Splitter is aangesloten..

waardes zoals ik ze op dit moment zie:

DSL Modulation Mode: T1413
DSL Path Mode: INTERLEAVED
Downstream Rate: 8992 Kbps
Upstream Rate: 512 Kbps
Downstream Margin: 9 db
Upstream Margin: 25 db
Downstream Line Attenuation: 26
Upstream Line Attenuation: 11
tw2007
Plus Member
Plus Member
Berichten: 149
Lid geworden op: 18 dec 2007, 16:25

Morb schreef:weer een nieuw symptoom..

Zodra er iemand een telefoonnummer draait of een gesprek ontvangt, word de verbinding verbroken en ga ik naar 6944 Kbps
Voordat ik op 4 mbit zat van dommel had ik hier totaal geen last van? Splitter is aangesloten..

waardes zoals ik ze op dit moment zie:

DSL Modulation Mode: T1413
DSL Path Mode: INTERLEAVED
Downstream Rate: 8992 Kbps
Upstream Rate: 512 Kbps
Downstream Margin: 9 db
Upstream Margin: 25 db
Downstream Line Attenuation: 26
Upstream Line Attenuation: 11


De telefoon verhoogt de Noise op de lijn wanneer er gebeld wordt. Je downstream SNR is al niet echt goed, dus het kan zijn dat die extra noise ervoor zorgt dat de modem tijdelijk op een lagere snelheid gaat syncen.

Is er op de splitter ook een telefoontoestel aangesloten? Het kan misschien handig zijn om eens te testen of de modem dat ook doet op een "ongebruikte" telefoonaansluiting. Een andere (betere) splitter kan misschien ook helpen, maar daar ken ik niets van want hier thuis wordt het ADSL signaal gesplitst bij het binnenkomen van de lijn (door Belgacom geplaatst).
dialmformumbojumbo
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 feb 2009, 15:03

Hoe kan ik deze waardes voor mijn connectie te weten komen?

Ben gisteren ook overgezet maar mijn verbinding lijkt veel minder stabiel te zijn tegenover de gewone ADSL van daarvoor.

Soms heb ik download snelheden van pakweg 600KBps, dan ineens weer maar 50KBps meer en dat wisselt zo regelmatig af.

Vroeger had ik meestal een constante snelheid van 450KBps.


Morb schreef:DSL Modulation Mode: T1413
DSL Path Mode: FAST
Downstream Rate: 6848 Kbps
Upstream Rate: 512 Kbps
Downstream Margin: 10 db
Upstream Margin: 19 db
Downstream Line Attenuation: 26
Upstream Line Attenuation: 10

soms 6848 soms 9000kbps... *sigh*
Zijn deze waardes er te slecht voor ?

*edit* Telkens ik mijn router hard reboot, kom ik terug op +-9000kpbs.
En bij 8992 kbps de volgende waardes... die downstream margin is niet zo goed denk ik... kan ik er iets aan doen?

DSL Modulation Mode: T1413
DSL Path Mode: INTERLEAVED
Downstream Rate: 8992 Kbps
Upstream Rate: 512 Kbps
Downstream Margin: 5 db
Upstream Margin: 26 db
Downstream Line Attenuation: 26
Upstream Line Attenuation: 10
Downstream Transmit Power: 0
Upstream Transmit Power: 0
tw2007
Plus Member
Plus Member
Berichten: 149
Lid geworden op: 18 dec 2007, 16:25

dialmformumbojumbo schreef:Hoe kan ik deze waardes voor mijn connectie te weten komen?

Ben gisteren ook overgezet maar mijn verbinding lijkt veel minder stabiel te zijn tegenover de gewone ADSL van daarvoor.

Soms heb ik download snelheden van pakweg 600KBps, dan ineens weer maar 50KBps meer en dat wisselt zo regelmatig af.

Vroeger had ik meestal een constante snelheid van 450KBps.




Door naar de statuspagina van je modem/router te surfen. Op mijn speedtouch is dat http://192.168.1.254, maar dit kan verschillen van merk tot merk. Kijk eens in de handleiding of Google...

Tom
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”