Mobistar Info Invoice (#123# of #5580#)

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
thib
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 06 dec 2007, 18:22

Dag allemaal,

Ik ben sinds kort Mobistar FreeFriends geworden: 40 uur naar 3 Mobistar vrienden, 40 uur naar vaste lijnen 's avonds en in het weekend, en 60 minuten naar gelijk wie, gelijk wanneer. Als ik nu mijn krediet opvraag via #123# of #5580# krijg ik volgende sms waarvan ik de rode lijnen toch niet echt snap:

Remaining Call Time free friends:00m
FreeFriends 3 numbers still 2211m available
AtHome Evening & weekend still 2399m available
Free minutes still 00m available: hier staat bij het begin van mijn facturatieperiode 30m
FreeFriends ( 1 -30 min) still 47m available: hier staat altijd een getal waarvan ik niet weet vanwaar het komt, en samen met de lijn erboven vormt het nooit 60 (van de 60 minuten gratis beltijd)

Wie kan helpen?

Dank op voorhand!
nickyclaeys
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 okt 2008, 10:18

Is het je eerste maand bij mobistar?
Indien ja, dan komt het waarschijnlijk doordat je ergens in het midden van de maand bij hen klant bent geworden. Ik had dit ook voor , ben toen terug geweest naar de mobistar winkel en daar zeiden ze me dat ze het omrekenen naar het aantal dagen dat er nog in die maand zitten.

Indien je al langer dan een maand bij mobistar zit dan weet ik het antwoord ook niet op je vraag. Maar misschien kunnen ze je hiermee helpen als je belt naar de klantendienst of via een mobistarwinkel.

met vriendelijke groeten,

Nicky
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”