Ik heb homeconnect sinds 1 september en heb nog steeds niet de beloofde gratis maand gekregen.
Ik heb hiervoor ook al gebeld en toen is me gezegd dat de 3e maand niet gefactureerd zou worden.
IK ken géén één bedrijf, dat zijn gratis maand NIET de 1ste maand al geeft !!!
Ik vermoed dat er een beperkte liquide middelen aan de basis ligt, maar dat is hun probleem.
En ik vermoed ook dat je de gratis maand enkel krijgt als je je abonnement opzegt, door gewoon de laatste maand niet meer te betalen.
Ook ik ben dommel kotsbeu; geen voicemail, geen 12mbits, geen deftige nieuwsserver meer, liegebeesten helpdesk)
HEEFT ER 1 IEMAND AL WEL GRATIS MAAND GEKREGEN ?
Gratis maand homeconnect
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Ik heb ervoor een ticket gestuurd, ze hebben gereplied dat ik de volgende maand waarvan de proforma nog niet gemaakt was niet zou moeten betalen, maar ik heb er toch één gekregen... Ik zal maandag eens bellen...
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
- Gent32m
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Hoi,
- Ik heb de gratis maand gehad (na 3 maanden)
- Heb hiervoor mail gestuurd en daarna gebeld. Het moment dat ik belde, was het eigenlijk al in orde.
Ik was vergeten dit zelf eerst nog eens na te kijken, alvorens te bellen
- Met de nieuwsservers ondervind ik zelf geen problemen hier.
- De 12 Mbps is een apart verhaal. Langs de ene kant is Belgacom nog lang niet klaar om dit operationeel volledig in Vlaanderen op te leveren. Wat wel kan, is dat er specifiek in jouw straat ADSL2+ werken door Belgacom uitgevoerd worden. Dit kan bevorder wordt mits betaling (bv via speedpack). Aangezien Dommel voor Homeconnect niet bijbetaald aan Belgacom, zullen wij als langste moeten hierop wachten. Echter is dit wel mooi meegenomen voor de prijs.
één advies, als je sneller wilt surfen, neem dan een netconnect + boostpack (Dommel rekent die 99 euro door aan Belgacom, om de upgrade in je straat + centrale uit te voeren). Is snelheid niet zo echt belangrijk (je kan gerust nog een half jaar tot jaar wachten) en je wilt vooral unlimited, neem dan Homeconnect. De telefonie die je er extra bijkrijgt is mooi meegenomen.
Ik ondervind zelf niet veel problemen meer met de telefoon. Ik denk dat het redelijk stabiel aan het worden is. Hoe het met bellen tussen Dommelaars zit, weet ik niet. Weet iemand daar al meer over ?
Binnen een paar weken is mijn vader ook naar HomeConnect omgeschakeld.
En kan ik dit zelf eens uittesten.
Voor de rest, heb ik zelf niets te klagen over Dommel
- De 12 Mbps blijft idd uit
- En de administratie werkt er soms wat trager (of minder vlot)
Greetz.
- Ik heb de gratis maand gehad (na 3 maanden)
- Heb hiervoor mail gestuurd en daarna gebeld. Het moment dat ik belde, was het eigenlijk al in orde.
Ik was vergeten dit zelf eerst nog eens na te kijken, alvorens te bellen
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
- Met de nieuwsservers ondervind ik zelf geen problemen hier.
- De 12 Mbps is een apart verhaal. Langs de ene kant is Belgacom nog lang niet klaar om dit operationeel volledig in Vlaanderen op te leveren. Wat wel kan, is dat er specifiek in jouw straat ADSL2+ werken door Belgacom uitgevoerd worden. Dit kan bevorder wordt mits betaling (bv via speedpack). Aangezien Dommel voor Homeconnect niet bijbetaald aan Belgacom, zullen wij als langste moeten hierop wachten. Echter is dit wel mooi meegenomen voor de prijs.
één advies, als je sneller wilt surfen, neem dan een netconnect + boostpack (Dommel rekent die 99 euro door aan Belgacom, om de upgrade in je straat + centrale uit te voeren). Is snelheid niet zo echt belangrijk (je kan gerust nog een half jaar tot jaar wachten) en je wilt vooral unlimited, neem dan Homeconnect. De telefonie die je er extra bijkrijgt is mooi meegenomen.
Ik ondervind zelf niet veel problemen meer met de telefoon. Ik denk dat het redelijk stabiel aan het worden is. Hoe het met bellen tussen Dommelaars zit, weet ik niet. Weet iemand daar al meer over ?
Binnen een paar weken is mijn vader ook naar HomeConnect omgeschakeld.
En kan ik dit zelf eens uittesten.
Voor de rest, heb ik zelf niets te klagen over Dommel
- De 12 Mbps blijft idd uit
- En de administratie werkt er soms wat trager (of minder vlot)
Greetz.
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 2 keer
Zozo,
Ik heb net gebeld, en volgende maand word gratis. Stel je voor dat alle home connect abonnees zelf moeten bellen om hun gratis maand te bekomen. Belachelijk gewoon!
Ook ff geïnformeerd naar het beloofde 'uitgebreid antwoordapparaat', dat komt er niet. Maar toch staat het nog doodleuk op hun website te pronken. Ook al belachelijk
Ik heb net gebeld, en volgende maand word gratis. Stel je voor dat alle home connect abonnees zelf moeten bellen om hun gratis maand te bekomen. Belachelijk gewoon!
Ook ff geïnformeerd naar het beloofde 'uitgebreid antwoordapparaat', dat komt er niet. Maar toch staat het nog doodleuk op hun website te pronken. Ook al belachelijk
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 94 keer
- Contacteer:
Ik heb ondertussen ook al 6x facturatie gehad en nog niks van de gratis maand gezien. Op een mail waar ze WEL op hebben terug gestuurd (wonder?) met de vraag wanneer ik mijn gratis maand kreeg werd mij het volgende gemeld ; U gratis maand zal je nog wel krijgen
. Heb vanmorgen mijn aangetekende brief verstuurd met m'n opzeg omwille van verschillende redenen!
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)