Hallo,
Ik heb zonet eens het backupprogramma uitgetest, aangezien het inbegrepen is in mijn abbo.
Spijtiggenoeg krijg ik het niet aan de praat. Bij het eerste keer opstarten moet je connectiegegevens invullen. Als ik deze invul volgens de aangegeven instructies door dommel krijg ik de volgende error:
Al eens contact opgenomen met de technische helpdesk, maar ze kunnen me niet verder helpen, kreeg als antw: 'probeer het later nog eens'.
Backupsysteem OBM
-
- Pro Member
- Berichten: 419
- Lid geworden op: 14 jan 2007, 21:07
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
Ik heb hetzelfde probleem ondervonden. Af en toe krijg ik een backup email, maar dit is nu al meer dan 2 weken geleden.
Op de helpdesk gingen ze het probleem melden maar zonder enig resultaat.
Ik denk eraan het op te zeggen en over te stappen naar combell backup
Edit : ik heb een backup abo genomen.
Op de helpdesk gingen ze het probleem melden maar zonder enig resultaat.
Ik denk eraan het op te zeggen en over te stappen naar combell backup
Edit : ik heb een backup abo genomen.