Hoe geraak ik aan m'n user settings, en m'n berichten ?
De pulldown menu's in het forum blijken trouwens ook niet meer te werken ? Ik kan dus enkel nog op Nieuws, Forum, Providers, ... klikken.
User settings en berichten
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
-
- Deel van't meubilair
Heb al een workaround gevonden... gewoon op m'n eigen naam klikken, daar "Stuur privebericht" kiezen, en dan heb ik wel de nodige menu's vanwaar ik verder kan.
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
De menu's werken hier perfect en via het forum menu kan ik dus bij mijn berichten en zo komen. Firefox 3.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op
te klikken
![Afbeelding](https://userbase.be/forum/images/icons/karmabar_thanks_red.gif)
Hier ook problemen met de menu's (Win XP Pro & IE7.0)
Blijkbaar verstoppen de menu's zich niet OnRollout als je via een submenu gaat met je muis - resultaat is dat de menu's open blijven staan tot je er nog eens overkomt met je muis.
Ook openen de menu's zich soms onder bepaalde knoppen (bvb "plaats reactie")
Is geen kritiek - gewoon FYI
Blijkbaar verstoppen de menu's zich niet OnRollout als je via een submenu gaat met je muis - resultaat is dat de menu's open blijven staan tot je er nog eens overkomt met je muis.
Ook openen de menu's zich soms onder bepaalde knoppen (bvb "plaats reactie")
Is geen kritiek - gewoon FYI
- Bijlagen
-
- menu.JPG
- (37.79 KiB) 268 keer gedownload
There are two types of planes : Fighters and Targets ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
Hmmmm, nu dat ge het zegt. Die dropdown menu's werken bij mij niet. Ik kan wel op nieuws, forum, providers, services, knowledge en userbase klikken. Ik zou echter verwachten dat de dropdown menu's geopend worden wanneer ik een paar seconden (of minder) met mijn muis op één van de topics blijf staan.
Windows XP + IE 6.0
Update : ik heb nog wat verder getest. De dropdowns werken NIET wanneer ik mij op het forum bevind. De dropdowns werken WEL in alle andere gevallen (bijvoorbeeld als ik mij in de nieuwssectie bevind)
Windows XP + IE 6.0
Update : ik heb nog wat verder getest. De dropdowns werken NIET wanneer ik mij op het forum bevind. De dropdowns werken WEL in alle andere gevallen (bijvoorbeeld als ik mij in de nieuwssectie bevind)
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Had hetzelfde voor en kon ook nooit deftig inloggen. Was het beu en heb van armoede dan maar Google Chrome geinstalleerd, daar werkt alles zonder problemen mee. Persoonlijk vind ik nog altijd het nieuwe forum een achteruitgang dan een voortgang.
Grtz,
Sasuke
Grtz,
Sasuke
Zolang er naast het logo beta staat durf ik me hier niet over uitspreken.Sasuke schreef:Persoonlijk vind ik nog altijd het nieuwe forum een achteruitgang dan een voortgang.
Vooruitgang boeken heeft altijd kinderziektes en/of neveneffecten.
Is er ergens al een thread of overzicht met gekende bugs, opgeloste problemen, meldingen enz...
Volgens mij staan deze verspreid over het forum momenteel.
Het zou goed zijn moesten gebruikers kunnen volgen wat er aan de hand is en hoe het opgelost raakt.
There are two types of planes : Fighters and Targets ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
- Deel van't meubilair
Normaal los je die op voor je ermee live gaat... Nu ik lig ook niet wakker van wat esthetische problemen, maar als functionliteit gewoon niet werkt dan heb ik er wel m'n bedenkingen bij.stephan schreef:Vooruitgang boeken heeft altijd kinderziektes en/of neveneffecten.
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
Ben dan toch al niet de enigeSasuke schreef:Had hetzelfde voor en kon ook nooit deftig inloggen. Was het beu en heb van armoede dan maar Google Chrome geinstalleerd, daar werkt alles zonder problemen mee.
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ik vind het geheel wel een vooruitgang, maar de inlog combo tussen joomla en phpbb draait inderdaad niet altijd even lekker. Misschien was het beter geweest om enkel de phpbb login te gebruiken en geen joomla interactie te geven. Maar jah, ... dat merk je pas achteraf.
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]