eigenschappen: Hollands en betrouwbaar

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
eve.sabbe
Pro Member
Pro Member
Twitter: AllAboutEve
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 21 keer

Beste,

wie zich aangesproken voelt tot volgend profiel betrouwbaar, woonachtig in Nederland, mag mij gerust contacteren.
Ik wil een (tweedehands) boek kopen op bol.com (of is het nu bol.nl), een tegenhanger van proxis.be, maar hun beleid staat niet toe dat tweedehandsboeken verzonden worden naar België. Ik meldde aan de klantendienst dat ik niemand kende in Nederland, dus kan ik nu geen boek kopen. Wie heeft reeds online spullen gekocht en wil mij uit de nood helpen?
O ja, een zichtrekeningnr hebben is ook wenselijk want geld opsturen doe ik niet.

mailen kan naar lieven_eve aan hotmail puntje com

reacties 'ik ken iemand die iemand kent die ...' lees ik niet. Ik geef misschien bij deze een strenge indruk maar ik wil enkel contact met serieuze Nederlander(s)...

vriendelijke groeten

Eve
Laatst gewijzigd door meon 18 dec 2008, 15:17, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: Mailadres aangepast
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Je kan misschien beter vragen of hier Belgen zijn die in Nederland werken en dat op het werk kunnen laten leveren?
Voor mij gold dat tot voor kort bijvoorbeeld ... :)
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Vreemd, ik (Belg) koop regelmatig op http://www.bol.com en ik heb nu geprobeerd om een tweedehandsboek te bestellen en dat lijkt gewoon te werken.
Ook eens naar hun beleid gekeken en ik kan daar niet terugvinden dat je als Belg geen tweedhandsboeken kan kopen.
Verkopen kan niet maar over kopen heb ik niets gelezen.
eve.sabbe
Pro Member
Pro Member
Twitter: AllAboutEve
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 21 keer

Beste,

wie als Belg een tweedehandsboek wil via Bol, moet een adres opgeven in Nederland. Facturatie-adres mag in België gesitueerd zijn maar o wee verzenden naar hier, misschien is er ooit iets misgelopen????

tot op heden nog geen reactie gekregen...

zucht

groeten
Eve
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”