teller zonder pop-up

Plaats reactie
eve.sabbe
Pro Member
Pro Member
Twitter: AllAboutEve
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 21 keer

Hallo,

ik ben bezig aan de creatie van een website voor mijn werkgever http://www.bocotrans.be (wel zwaar onder constructie!) Echter heb ik nodig, ttz zou ik graag bekomen een teller op de site zonder dat er van die ambetante pop-ups verschijnen, het hoeft niet eens gratis te zijn.
Als het maar zonder die "trash" is...

Wie verder andere tips :idea: , raad, commentaar heeft, mag ze laten weten.

2 weten meer dan 1 8)

vriendelijke groeten
:xmas: Eve
reyntjensw
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Heeft je host zo geen vooraf geinstalleerde scripts die je bezoekers bijhouden? Ik denk aan awstats, webalizer, google analytics,...
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Ik zou naar Google Analytics kijken ;)
We gebruiken dit ook op userbase trouwens. Werkt zeer goed, zit er nooit (of bijna nooit) naast, is heel makkelijk te installeren en het is volledig gratis.

Edit: verlaag de resolutie van de website een beetje. Op mijn laptop is het totaal niet duidelijk (en zo oud is die nog niet). Als je makkelijk een vrij professionele website wil maken zou ik eens kijken naar drupal. Heel makkelijk te installeren (er staan genoeg handleidingen op het internet) en je kan de website heel makkelijk beheren.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

eve.sabbe schreef:Echter heb ik nodig, ttz zou ik graag bekomen een teller op de site
Tellers zijn echt zo outdated... je wil zo'n ding niet op je site. De correcte oplossingen zijn reeds gegeven.
eve.sabbe schreef:Wie verder andere tips :idea: , raad, commentaar heeft, mag ze laten weten.
Je layout vraagt nog héééél veel werk... zo ziet het er bij de meeste uit;
Bijlagen
Website.png
(100 KiB) 227 keer gedownload
Plaats reactie

Terug naar “Development”