ik ben het met TomG eens! Skynet z'n DNS server hoort gewoon te werken, ik hoef me als klant echt niet verplicht te voelen om een andere DNS server te gaan gebruiken dan diegene van m'n eigen ISP.
Ik heb contact opgenomen met de technische dienst en ik kreeg als antwoord dat :
Blijkbaar de DNS servers van Skynet niet correct ingevoerd waren op de imdb server waardoor ik dus problemen ervaar om op hun site te komen. Was een instelling die klaarblijkelijk alleen door IMDB zelf aangepast kon worden.
Nou...kan iemand me vertellen waar die mensen het in hemelsnaam over hebben?????
Iets instellen van DNS van skynet op een webserver die een gewone website host..in dit geval imdb.com?
Mag ik hieruit concluderen dat iedere siteadmin die een website host aan elke ISP een mailtje moet gaan sturen met de vraag wat hun DNS'en zijn zodat hij ze even in z'n websitebeheerpagina'tje klopt zodat iedereen van dat willekeurig ISP'tje z'n website kan benaderen?
Kortom, het lijkt me een antwoord dat kop noch staart raakt.
Verder ben ik met dat soort uitleg natuurlijk ook geen enkele stap verder. Dan had ik liever niets gehoord i.p.v dat ze iets uit hun duim zuigen omdat ze zelf hun eigen DNS probleem niet kunnen oplossen.
Heb vrienden van me met andere providers en die hebben totaal geen problemen. Logisch natuurlijk want ze gebruiken geen skynet DNS
Nou, ben ik nou echt de enige skynetter die niet bij imdb kan geraken? Buiten Meon las ik. --> Meon, heb je daar nog steeds last van?????