ik heb sedert enkele weken een nieuwe computer (windows vista home premium 64 bit) en ben er in geslaagd om en netwerk te maken met mijn iet wat oudere laptop(windows xp). Alles werkt zoals het hoord alleen heb ik een probleem met mijn gedeelde printer op mijn nieuwe pc, als ik op verbinden druk op mijn laptop krijg ik de melding stuur programma niet herkend. Wat kan ik hieraan doen?
alvast bedankt
netwerkprobleem
Probeer eens met de printer eerst lokaal op uw xp te installeren met de xp driver en dan de poort wijzigen zodat hij naar de netwerkprinter wijst.
"He who asks a question is a fool for five minutes; he who does not ask a question remains a fool forever"
-
- Starter
lokaal heb ik de printer al geinstalleerd op xp, zal het eens proberenPeterken schreef:Probeer eens met de printer eerst lokaal op uw xp te installeren met de xp driver en dan de poort wijzigen zodat hij naar de netwerkprinter wijst.
thx
- kweezie wabbit
- Plus Member
- Contacteer:
De juiste drivers installeren en dan bij printers printer toevoegen kiezen voor netwerk printer. Normaal krijg je dan een lijstje van alle printers die de pc detecteert op het netwerk. Je selecteert dan de gewenste printer en klikt op ok.
Als je tegen de lamp loopt, breng dan wat licht mee.