Homeconnect: opzeggers?
Deze thread is vooral bedoeld voor de mensen die overwegen om weg te gaan bij Dommel, én meerbepaald Homeconnect, binnen het 1e jaar.
Zijn er al mensen die dit ondernomen hebben? Ik dacht dit hier eens ergens gelezen te hebben, maar details wist ik ook niet.
Dus
-Wie heeft er HC al opgezgd in zijn 1e jaar?
-Wie was succesvol hierin? Hoe?(in gebreke stellen? telefonie, .be adres, .....)+ .doc voorbeelden aub
-Overgestapt naar?
-Nummerovername(maw direct vrijgegeven door Dommel)?
-1 maand opzeg?
-Telefoonkosten nog moeten betalen(mijn nieuwe factuur toont nog altidj geen telefoonkosten )
Zijn er al mensen die dit ondernomen hebben? Ik dacht dit hier eens ergens gelezen te hebben, maar details wist ik ook niet.
Dus
-Wie heeft er HC al opgezgd in zijn 1e jaar?
-Wie was succesvol hierin? Hoe?(in gebreke stellen? telefonie, .be adres, .....)+ .doc voorbeelden aub
-Overgestapt naar?
-Nummerovername(maw direct vrijgegeven door Dommel)?
-1 maand opzeg?
-Telefoonkosten nog moeten betalen(mijn nieuwe factuur toont nog altidj geen telefoonkosten )
Laatst gewijzigd door frado 12 nov 2008, 19:52, in totaal 1 gewijzigd.
Waarom opzeggen o.O?
Ik heb hier sinds de zomer Homeconnect. Het ergste probleem voor mij is voorbij (dat je soms niet kon bellen of gebeld kon worden).
Enige wat nog ontbreekt is de 12 Mbps upgrade gevolgd door de 24 Mbps / 3 Mbps upgrade.
Ik heb hier sinds de zomer Homeconnect. Het ergste probleem voor mij is voorbij (dat je soms niet kon bellen of gebeld kon worden).
Enige wat nog ontbreekt is de 12 Mbps upgrade gevolgd door de 24 Mbps / 3 Mbps upgrade.
:3
telefonie is hier nog steeds niet in orde hoor. Deze week werd ik nog gebeld en da madammake zei , ja kga u terugbellen want khoor enkel mezelf..
Dit zou toch niet mogen gebeuren met standaardinstellingen.. Heb al eens gekeken op die Siemens pagina ,e nwat ge-edit, maar blijkbaar nog niet goed genoeg voor iedereen..
En ook dat ik altijd mijn downloads moet stilleggen als er gebeld wordt+ VASTE cap op uploadsnelheid =>steken mij ferm tegen
Dit zou toch niet mogen gebeuren met standaardinstellingen.. Heb al eens gekeken op die Siemens pagina ,e nwat ge-edit, maar blijkbaar nog niet goed genoeg voor iedereen..
En ook dat ik altijd mijn downloads moet stilleggen als er gebeld wordt+ VASTE cap op uploadsnelheid =>steken mij ferm tegen
Ik heb al opgezegd ze zullen brief al gekregen hebben maar nog geen antwoord erop gekregen(wat ik ook niet verwacht of misschien achter nieuwjaar ergens).
Wel al factuur voor volgende maand maar die betaal ik niet huidige loopt nog tot 18de november en die dag komt telenet.
Wel eerst een mail gestuurd met de melding dat ik ging opzeggen en dat contract eindigd de 18de november. Op die mail kreeg ik zowaar wel antwoord wat op alle andere niet het geval was.
Daarin zeiden ze dat het nr niet word vrijgegeven voor 12 maanden lang tenzij er vergoeding betaald word.
Wat ik niet ga doen ze mogen nr houden zal wel ander krijgen zeker van telenet?(hoop ik )
In opzegbrief heb ik alleen vermeld dat ik eenzijdig contract opzeg wegens gebrekkige diensten levering van dommels kant.
Wat ze er ook van vinden ik trek mij er niets van aan zal wel zien wat er van komt.
Wel al factuur voor volgende maand maar die betaal ik niet huidige loopt nog tot 18de november en die dag komt telenet.
Wel eerst een mail gestuurd met de melding dat ik ging opzeggen en dat contract eindigd de 18de november. Op die mail kreeg ik zowaar wel antwoord wat op alle andere niet het geval was.
Daarin zeiden ze dat het nr niet word vrijgegeven voor 12 maanden lang tenzij er vergoeding betaald word.
Wat ik niet ga doen ze mogen nr houden zal wel ander krijgen zeker van telenet?(hoop ik )
In opzegbrief heb ik alleen vermeld dat ik eenzijdig contract opzeg wegens gebrekkige diensten levering van dommels kant.
Wat ze er ook van vinden ik trek mij er niets van aan zal wel zien wat er van komt.
Tja hier wel, anders hapert heel het telefoongesprek... Ook al is de uploadsnelheid gecapped.metaldeth schreef:Waarom?frado schreef: En ook dat ik altijd mijn downloads moet stilleggen als er gebeld wordt+ VASTE cap op uploadsnelheid =>steken mij ferm tegen
Daar hebben we hier, denk ik, geen last van
En nr bijhouden voor 1 jaar is wel een smerige truuk om er bij te blijven:(
-
- Elite Poster
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
frado ik gebruik een Nokia E51 om met VOIP te bellen(truphone) en ik had er in het begin ook wat problemen mee.
Maar dan is er een update gekomen van Truphone en dan heb ik in de router bij Qos mijn gsm de hoogste Prioriteit gegeven en sindsdien heb ik sublieme gesprekken en zonder echo.
Maar dan is er een update gekomen van Truphone en dan heb ik in de router bij Qos mijn gsm de hoogste Prioriteit gegeven en sindsdien heb ik sublieme gesprekken en zonder echo.
- Gent32m
- Elite Poster
- Berichten: 1601
- Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Ik sluit me aan, bij FredWP. Waarom opzeggen ?FredWP schreef:Waarom opzeggen o.O?
Ik heb hier sinds de zomer Homeconnect. Het ergste probleem voor mij is voorbij (dat je soms niet kon bellen of gebeld kon worden).
Enige wat nog ontbreekt is de 12 Mbps upgrade gevolgd door de 24 Mbps / 3 Mbps upgrade.
Alles werkt bij mij ok. Als dit bij jou niet zo is, kun je dan niet eerst proberen het in orde te krijgen ?
Misschien heb je dat al geprobeerd. En als Dommel jouw probleem niet kan oplossen. Kun je nog altijd bij HomeConnect blijven blijven (om veel te downloaden) en je telefonie elders nemen. Voor die prijs kun je echt niet sukkelen. Je telefonie neem je dan elders.
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
- SniFManS
- Elite Poster
- Berichten: 949
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
- Locatie: Mol -Rauw
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Gent32m schreef:Ik sluit me aan, bij FredWP. Waarom opzeggen ?FredWP schreef:Waarom opzeggen o.O?
Ik heb hier sinds de zomer Homeconnect. Het ergste probleem voor mij is voorbij (dat je soms niet kon bellen of gebeld kon worden).
Enige wat nog ontbreekt is de 12 Mbps upgrade gevolgd door de 24 Mbps / 3 Mbps upgrade.
Alles werkt bij mij ok. Als dit bij jou niet zo is, kun je dan niet eerst proberen het in orde te krijgen ?
Misschien heb je dat al geprobeerd. En als Dommel jouw probleem niet kan oplossen. Kun je nog altijd bij HomeConnect blijven blijven (om veel te downloaden) en je telefonie elders nemen. Voor die prijs kun je echt niet sukkelen. Je telefonie neem je dan elders.
Hier na vijf maand nog niks werkende wat de foon betreft . Daar straks even gebeld naar de ombudsman en die geven het zelfde op als ik al zelf hier eens gezecht heb .
Aangetekend in gebreken stellen en ze 14 dagen de kans geven om het te fixen . Anders is dit contract breuk hunne twegen.
Laatst gewijzigd door SniFManS 14 nov 2008, 17:26, in totaal 1 gewijzigd.
Ik heb Dommel ook opgezegd, ik had echter geen Homeconnect maar Netconnect.
Ik heb opgezegd omdat ik een error kreeg als ik speedconnect wou aanvragen. Na een mailtje naar de helpdesk had ik na 2 maanden nog geen antwoord gekregen.
Toen ik zag dat ik een van de weinige gelukkigen ben die ADSL2+ kan krijgen bij EDPNet tegen 16Mbit down & 1Mbit up zonder down- of uploadlimiet (FUP) tegen 50 EUR aansluitingskosten en 39 EUR maandelijks was mijn keuze snel gemaakt.
De opzeg liep helaas minder goed. In hun contract stond dat ik via mail kon opzeggen, wat ik ook deed. 2 weken later krijg ik bericht dat ze hun contract hebben aangepast en klanten enkel nog aangetekend kunnen opzeggen. Zoiets vond ik niet kunnen: in de helft van mijn opzeg moeten ze niet met zoiets afkomen. Bovendien wijst dit er op dat ze het contract aangepast hebben zonder mijn toestemming = contractbreuk!
Ik zag in hun CRM panel dat er nog een factuur open voor een maand na m'n opzeg, ik hoop voor hun dat ze niet verwachten dat ik dat ga betalen
Spijtig, ik heb nooit echt problemen gehad met Dommel (behalve op het einde). Als ze nu wat sneller op m'n mail(s) hadden gereageerd was ik misschien nog klant gebleven.
Ik heb opgezegd omdat ik een error kreeg als ik speedconnect wou aanvragen. Na een mailtje naar de helpdesk had ik na 2 maanden nog geen antwoord gekregen.
Toen ik zag dat ik een van de weinige gelukkigen ben die ADSL2+ kan krijgen bij EDPNet tegen 16Mbit down & 1Mbit up zonder down- of uploadlimiet (FUP) tegen 50 EUR aansluitingskosten en 39 EUR maandelijks was mijn keuze snel gemaakt.
De opzeg liep helaas minder goed. In hun contract stond dat ik via mail kon opzeggen, wat ik ook deed. 2 weken later krijg ik bericht dat ze hun contract hebben aangepast en klanten enkel nog aangetekend kunnen opzeggen. Zoiets vond ik niet kunnen: in de helft van mijn opzeg moeten ze niet met zoiets afkomen. Bovendien wijst dit er op dat ze het contract aangepast hebben zonder mijn toestemming = contractbreuk!
Ik zag in hun CRM panel dat er nog een factuur open voor een maand na m'n opzeg, ik hoop voor hun dat ze niet verwachten dat ik dat ga betalen
Spijtig, ik heb nooit echt problemen gehad met Dommel (behalve op het einde). Als ze nu wat sneller op m'n mail(s) hadden gereageerd was ik misschien nog klant gebleven.
Spijtig om te horen van al die problemen. Als je na een dag of 2 geen antwoord krijgt wanneer ze zeggen dat ze binnen de 48 uur zouden antwoorden zou ik toch eens proberen te bellen (en niet 2 maanden wachten er op).
De support service is in ieder geval al beter dan bij de start van Homeconnect (toen het waarschijnlijk zeer druk was).
Indien je liever bij EDPNet bent omdat je dan minder problemen zou hebben dan is het zo, maar dan moet je hier zo'n geen threads uitlokken in mijn mening.
Het is al moeilijk genoeg om als ISP te starten in ons land. Dan moet je niet bij elke fout zeer kritisch er tegenover staan.
Maar uiteindelijk is dit natuurlijk hoe ik het zie.
De support service is in ieder geval al beter dan bij de start van Homeconnect (toen het waarschijnlijk zeer druk was).
Indien je liever bij EDPNet bent omdat je dan minder problemen zou hebben dan is het zo, maar dan moet je hier zo'n geen threads uitlokken in mijn mening.
Het is al moeilijk genoeg om als ISP te starten in ons land. Dan moet je niet bij elke fout zeer kritisch er tegenover staan.
Maar uiteindelijk is dit natuurlijk hoe ik het zie.
:3
Ik zou het sterk vinden als jij gebeld kan worden door een andere Homeconnecter. En bellen naar een andere homeconnecter kan jij ook niet.FredWP schreef:Waarom opzeggen o.O?
Ik heb hier sinds de zomer Homeconnect. Het ergste probleem voor mij is voorbij (dat je soms niet kon bellen of gebeld kon worden).
Enige wat nog ontbreekt is de 12 Mbps upgrade gevolgd door de 24 Mbps / 3 Mbps upgrade.
Je hebt misschien het geluk dat er onder jouw telefooncontacten niemand is die Homeconnect heeft, meer niet. Raad het tot het ooit zou werken maar best niet aan aan je vrienden.
Welke instellingen moet je gebruiken om Phone1 de hoogste prioriteit te geven? Ik heb namelijk ook last van storingen als ik bel tijdens een download, moet dan telkens de download stoppen om terug een zuiver lijn te krijgen.ketter schreef:dan heb ik in de router bij Qos mijn gsm de hoogste Prioriteit gegeven en sindsdien heb ik sublieme gesprekken en zonder echo.
Dit zijn mijn huidige instellingen:
QoS class: UBR
VPI / VCI: 8 / 35
-
- Elite Poster
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
rpr op dit ogenblik gebruik ik een Nokia E51 en daar zit wifi in.
Maar er zijn nog andere toestellen waar je dit ook mee kan doen.
En ik gebruik het prog truphone dat ik op de gsm geinstaleerd heb omdat dit hier de beste kwaliteit geeft.Geen echo enz.
Greetz ket
Maar er zijn nog andere toestellen waar je dit ook mee kan doen.
En ik gebruik het prog truphone dat ik op de gsm geinstaleerd heb omdat dit hier de beste kwaliteit geeft.Geen echo enz.
Greetz ket
-
- Pro Member
- Berichten: 425
- Lid geworden op: 03 jul 2008, 10:15
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 9 keer
Ik heb de nokia E60. Ik heb ook wifiketter schreef:rpr op dit ogenblik gebruik ik een Nokia E51 en daar zit wifi in.
Maar er zijn nog andere toestellen waar je dit ook mee kan doen.
En ik gebruik het prog truphone dat ik op de gsm geinstaleerd heb omdat dit hier de beste kwaliteit geeft.Geen echo enz.
Greetz ket
Kan ik je op msn eens spreken zodat we de installatie eens kunnen overlopen. Dan maak ik er een handleiding voor.
Geen cisco maar linksys.
Linksys is een onderdeel van cisco.
-
- Pro Member
- Berichten: 425
- Lid geworden op: 03 jul 2008, 10:15
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 9 keer
Die heeft dat wel maar doet het niet goed.frado schreef:mja die siemens router heeft dat wrs niet zeker...
Vroeger mijn asus wl 500gp of mijn wrt54gl met openwrt deed dat perfect. Ik kon bittorrents laten downloaden en toch aan maximale snelheid surfen zelf gamen. In gamen was de ping maar 20 ms hoger wat zeer redelijk was.
Kon zelf kiezen welke poort of mac adres belangrijker was.
Vandaar dat ik ook aan het zien ben om terug naar netconnect te gaan.
Internet is super bij dommel. Telefoon niet. :/
EDIT
Juist naar de dommel helpdesk gebeld om terug te mogen gaan naar netconnect.
Dat gaat maar dan moet ik homeconnect eerst opzeggen en dan opnieuw een aanvraag doen. Je moet dan wel je homeconnect nog af betalen.
Ik heb dan geargumenteerd dat het contract reeds van hun kant is opgezegd door de crappy voip. En daarin begreep hij mij wel maar zijn baas zegt dat het niet mag.
Nu belgacom eens bellen om te zien of zij het nummer terug kunnen krijgen. En dan zeg ik homeconnect op.
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Is toch normaal? Bij andere providers is er ook een opzegvergoeding...nolle123 schreef:Dat nummer geven ze niet vrij, telefoonnummers gijzelen is hun bijberoep. Ze willen 'losgeld' aka een cancellation fee alvorens je ooit dat nummer terug ziet tenzij je einde jaarcontract bent.
-
- Elite Poster
- Berichten: 960
- Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Dat klopt! Er zal geen enkele provider het nummer vrijgeven voor het einde van het contract of je doet een betaling van een schadevergoeding voor een vervroegd stopzetting van het contract. In dat opzicht kan je dommel niet beschuldigen van nummer gijzeling. En dat is zelfs niet alleen met telefoonnummers maar ook met domeinnamen enz...Lord Utopia schreef:Is toch normaal? Bij andere providers is er ook een opzegvergoeding...nolle123 schreef:Dat nummer geven ze niet vrij, telefoonnummers gijzelen is hun bijberoep. Ze willen 'losgeld' aka een cancellation fee alvorens je ooit dat nummer terug ziet tenzij je einde jaarcontract bent.
maar bij andere providers bieden ze ook werkende producten aan..nonkie schreef:Dat klopt! Er zal geen enkele provider het nummer vrijgeven voor het einde van het contract of je doet een betaling van een schadevergoeding voor een vervroegd stopzetting van het contract. In dat opzicht kan je dommel niet beschuldigen van nummer gijzeling. En dat is zelfs niet alleen met telefoonnummers maar ook met domeinnamen enz...Lord Utopia schreef:Is toch normaal? Bij andere providers is er ook een opzegvergoeding...nolle123 schreef:Dat nummer geven ze niet vrij, telefoonnummers gijzelen is hun bijberoep. Ze willen 'losgeld' aka een cancellation fee alvorens je ooit dat nummer terug ziet tenzij je einde jaarcontract bent.
-
- Elite Poster
- Berichten: 960
- Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Daar heb je gelijk in. En als je het contract kunt ontbinden door een ingebrekestelling dan zouden ze het nummer ook moeten vrijgeven. Maar dat zal je niet zonder hulp van juridische kant kunnen klaarspelen.frado schreef:maar bij andere providers bieden ze ook werkende producten aan..nonkie schreef:Dat klopt! Er zal geen enkele provider het nummer vrijgeven voor het einde van het contract of je doet een betaling van een schadevergoeding voor een vervroegd stopzetting van het contract. In dat opzicht kan je dommel niet beschuldigen van nummer gijzeling. En dat is zelfs niet alleen met telefoonnummers maar ook met domeinnamen enz...Lord Utopia schreef:Is toch normaal? Bij andere providers is er ook een opzegvergoeding...nolle123 schreef:Dat nummer geven ze niet vrij, telefoonnummers gijzelen is hun bijberoep. Ze willen 'losgeld' aka een cancellation fee alvorens je ooit dat nummer terug ziet tenzij je einde jaarcontract bent.
mja wie wil er nu zoveel moeite doen , én meer kosten eraan hebben, om abo op te zeggen. Je zou al met een groep moeten zijn eigenlijk... En dan nog, dan betaal je beter je abo/opzeggingskost. Nog 9 maand te gaan dus
-
- Elite Poster
- Berichten: 960
- Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Yep, in andere woorden gezegd "je bent genaaid".frado schreef:mja wie wil er nu zoveel moeite doen , én meer kosten eraan hebben, om abo op te zeggen. Je zou al met een groep moeten zijn eigenlijk... En dan nog, dan betaal je beter je abo/opzeggingskost. Nog 9 maand te gaan dus
Als hun product helemaal niet voldoet dan kan je hen perfect individueel ingebreke stellen; je bent van het contract verlost voor de kostprijs van een aangetekend schrijven € 4,94. Maar als je dat je allemaal te veel moeite vindt, tja dan betaal je maar dubbel en dik verder zou ik zeggen.frado schreef:mja wie wil er nu zoveel moeite doen , én meer kosten eraan hebben, om abo op te zeggen. Je zou al met een groep moeten zijn eigenlijk... En dan nog, dan betaal je beter je abo/opzeggingskost. Nog 9 maand te gaan dus
lees eens beter, ik wil mijn origineel nummer behouden. Als ik dat niet kan ben ik verplicht om te blijven bij hc tot eind juli...manu schreef:Als hun product helemaal niet voldoet dan kan je hen perfect individueel ingebreke stellen; je bent van het contract verlost voor de kostprijs van een aangetekend schrijven € 4,94. Maar als je dat je allemaal te veel moeite vindt, tja dan betaal je maar dubbel en dik verder zou ik zeggen.frado schreef:mja wie wil er nu zoveel moeite doen , én meer kosten eraan hebben, om abo op te zeggen. Je zou al met een groep moeten zijn eigenlijk... En dan nog, dan betaal je beter je abo/opzeggingskost. Nog 9 maand te gaan dus
-
- Elite Poster
- Berichten: 960
- Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
En u denkt dat het altijd aanvaard wordt? Zo makkelijk is het niet hoor.manu schreef:Als hun product helemaal niet voldoet dan kan je hen perfect individueel ingebreke stellen; je bent van het contract verlost voor de kostprijs van een aangetekend schrijven € 4,94. Maar als je dat je allemaal te veel moeite vindt, tja dan betaal je maar dubbel en dik verder zou ik zeggen.frado schreef:mja wie wil er nu zoveel moeite doen , én meer kosten eraan hebben, om abo op te zeggen. Je zou al met een groep moeten zijn eigenlijk... En dan nog, dan betaal je beter je abo/opzeggingskost. Nog 9 maand te gaan dus
Als Dommel zo vriendelijk zou willen zijn,
mij zo snel mogelijk voor de rechtbank te willen dagvaarden,
wil ik het er tijdens de rechtzaak wel eens over hebben.
Hopelijk onder het oog van wat voorgesorteerde opgetrommelde media.
mij zo snel mogelijk voor de rechtbank te willen dagvaarden,
wil ik het er tijdens de rechtzaak wel eens over hebben.
Hopelijk onder het oog van wat voorgesorteerde opgetrommelde media.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
-
- Starter Plus
- Berichten: 34
- Lid geworden op: 17 jul 2007, 16:57
- Bedankt: 3 keer
ik gebruik een fritzbox 7140 voor VOIP.prachtig toestel, goed in te stellen , en als voip provider gebruik ik voipcheap.com...
werkt uit de kunst. Geen stotterend geluid bij telephonie omdat de bandbreedte zodanig kan ingesteld worden dat foon voorrang heeft op download.Enig minpunt is de 3.6mbit lijn van dommel.Die durft errors geven en daar is volgens hen niets aan te doen.Een jaartje geleden bij BC had ik die errors en onderbrekingen niet. Dus geen homeconnect nodig voor een meerprijs...gewoon netconnect en een voip via het internet...wie zoekt die vind en wie vind is goedkoper af !!
kijk maar eens naar de tarrieven van voipcheap.com....
werkt uit de kunst. Geen stotterend geluid bij telephonie omdat de bandbreedte zodanig kan ingesteld worden dat foon voorrang heeft op download.Enig minpunt is de 3.6mbit lijn van dommel.Die durft errors geven en daar is volgens hen niets aan te doen.Een jaartje geleden bij BC had ik die errors en onderbrekingen niet. Dus geen homeconnect nodig voor een meerprijs...gewoon netconnect en een voip via het internet...wie zoekt die vind en wie vind is goedkoper af !!
kijk maar eens naar de tarrieven van voipcheap.com....
Edit : dubbel abuis
Laatst gewijzigd door ceurrrix 19 nov 2008, 22:31, in totaal 1 gewijzigd.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
-
- Elite Poster
- Berichten: 1492
- Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
Als ik dit zo allemaal lees ben ik serieus blij dat ik geen homeconnect bij dommel heb genomen en gewoon bij edpnet ben gebleven...
- SniFManS
- Elite Poster
- Berichten: 949
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
- Locatie: Mol -Rauw
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Zo denken nu veel mensen hoor ! En die dan wel homeconnect nu hebben die hebben spijt dat ze niet gebleven waren waar ze zatenAvenger 2.0 schreef:Als ik dit zo allemaal lees ben ik serieus blij dat ik geen homeconnect bij dommel heb genomen en gewoon bij edpnet ben gebleven...
en als je niets doet, zal er ook helemaal niets veranderen. Het minste wat je moet doen is een ingebrekestelling sturen. Dat is de basis voor de verdere procedure.nonkie schreef:En u denkt dat het altijd aanvaard wordt? Zo makkelijk is het niet hoor.
en Ceurrix: als Dommel jou voor de rechtbank trekt dan gaat dat alleen maar over jouw zaak en hoef jij niet af te komen met andere dingen. "Hopelijk onder het oog van wat voorgesorteerde opgetrommelde media" ... denk jij nu echt dat de pers in jouw problemen geïnteresseerd zijn?"De Ombudsdienst is een laatste toevlucht. Aangezien deze dienst niet tot doel heeft om de plaats van de klantendienst van de telecomoperatoren in te nemen, kan hij alleen optreden als een klant geen bevredigende oplossing heeft kunnen bereiken naar aanleiding van zijn contacten met zijn telecomaanbieder."
Dat klopt en dat zou ik in hun geval zeker ook doen maar ik heb mijn twijfels of het veel uithaalt. De volgende stap is m.i. een procedure starten en daarvan weet je uiteindelijk nooit op voorhand of je het haalt of niet. Dan moet je toch wel afwegen of het sop de kool waard is.manu schreef:en als je niets doet, zal er ook helemaal niets veranderen. Het minste wat je moet doen is een ingebrekestelling sturen. Dat is de basis voor de verdere procedure.nonkie schreef:En u denkt dat het altijd aanvaard wordt? Zo makkelijk is het niet hoor.
Misschien kunnen de gedupeerden een gezamelijke klacht overwegen, dan kunnen ze de kosten delen en dan is het misschien wel een interessante optie?
In mij en m'n problemen,zijn die niet geintresseerd,maar wel in Dommel en zijn slachtoffersmanu schreef:en als je niets doet, zal er ook helemaal niets veranderen. Het minste wat je moet doen is een ingebrekestelling sturen. Dat is de basis voor de verdere procedure.nonkie schreef:En u denkt dat het altijd aanvaard wordt? Zo makkelijk is het niet hoor.
en Ceurrix: als Dommel jou voor de rechtbank trekt dan gaat dat alleen maar over jouw zaak en hoef jij niet af te komen met andere dingen. "Hopelijk onder het oog van wat voorgesorteerde opgetrommelde media" ... denk jij nu echt dat de pers in jouw problemen geïnteresseerd zijn?"De Ombudsdienst is een laatste toevlucht. Aangezien deze dienst niet tot doel heeft om de plaats van de klantendienst van de telecomoperatoren in te nemen, kan hij alleen optreden als een klant geen bevredigende oplossing heeft kunnen bereiken naar aanleiding van zijn contacten met zijn telecomaanbieder."
en daar kunnen,als je het UB forum eens bekijkt, al boeken over geschreven
en met wat fantasie,zelfs horrorfilms over gemaakt worden.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Er is nog altijd zoiets als Jurisprudentie.en Ceurrix: als Dommel jou voor de rechtbank trekt dan gaat dat alleen maar over jouw zaak en hoef jij niet af te komen met andere dingen. "Hopelijk onder het oog van wat voorgesorteerde opgetrommelde media" ... denk jij nu echt dat de pers in jouw problemen geïnteresseerd zijn?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
als jij voor de rechtbank komt gaat dat over het feit waarvoor jij gedagvaard wordt. En je kan blijkbaar evengoed een boek of horrofilm maken over telenet helpdesk of hun facturatiesysteem of eender welke ISP want in hoeverre is een forum representatief.ceurrrix schreef:In mij en m'n problemen,zijn die niet geintresseerd,maar wel in Dommel en zijn slachtoffers en daar kunnen,als je het UB forum eens bekijkt, al boeken over geschreven en met wat fantasie,zelfs horrorfilms over gemaakt worden.
jurisprudentie is volgens van dale: rechtsopvatting van de rechterlijke macht, zoals die blijkt uit genomen beslissingen of rechtspraak.