Hallo,
19/9 vroeg ik homeconnect aan, nog eindje geduurt eer BGC technieker lijn kon leggen, nu begin oktober eindelijk internet, maar nog steeds geen telefoon (ze gingen er voor kijken - nog eens gemaild/gebeld, zelfde antwoord).
De eerste facturatieperiode staat op 19/9 (aanvraag datum).
Ik denk dat ik zal weigeren deze factuur te betalen, ga bellen en vragen dat ze eerst de facturatieperiode corrigeren op de website, vanaf de datum van activatie begin oktober start de eerste maand (is dan zelfs nog een toegeving van mijn kant, want de eerste 2 weken van Oktober nu nog steeds geen telefoonnr gehad en nu nog niet...)
Geven ze ook een correctie op de prijs betreft geen telefoon in het pakket ? Weet niet wat ze doen, en daar ze zo moelijk bereikbaar zijn vraag ik dit via het forum... als er mensen met ervaring zijn...
Eerst proberen binnen te geraken bij de facturatiedienst...
Weet iemand of ze bereikbaar zijn tss 12-13 & na 17u ?
Werk zelf in de boekhouding maar werk deze uren niet.
De technische dienst is allesinds bereikbaar tss 12-13u
Thanks,
TesterX
Aanpassing facturatiedatum vanaf activatie/correctietelefoon
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Sterkte ![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Een factuur niet betalen zal afsluiting tot gevolg hebben. Wat je best doet is betalen en dan de datum laten aanpassen.
Op compensatie moet je niet rekenen daar doen ze niet aan, zelfs als de betaalde diensten niet geleverd worden.
Lees het forum maar eens door, zo krijg je een idee van de werkwijze bij Dommel.
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Een factuur niet betalen zal afsluiting tot gevolg hebben. Wat je best doet is betalen en dan de datum laten aanpassen.
Op compensatie moet je niet rekenen daar doen ze niet aan, zelfs als de betaalde diensten niet geleverd worden.
Lees het forum maar eens door, zo krijg je een idee van de werkwijze bij Dommel.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
weigeren van te betalen is nooit een goed idee. ik heb in een gelijkaardige situatie gezeten, ik heb betaald maar wel melding gemaakt via ticket dat ik ben beginnen betalen voor ik geactiveerd was, ze hebben deze datum achteraf gecorrigeerd. ik moet wel zeggen, dit was meer dan een jaar geleden. en op dat jaar is er veel gebeurd bij dommel, en wat helpdeks betreft zijn het zeker veranderingen in negatieve zin. net gezien dat mijn ticket van 01/08 paar dagen geleden gesloten werd zonder reactie, zo gaat het vandaag de dagtesterx schreef:De eerste facturatieperiode staat op 19/9 (aanvraag datum).
Ik denk dat ik zal weigeren deze factuur te betalen, ga bellen en vragen dat ze eerst de facturatieperiode corrigeren op de website, vanaf de datum van activatie begin oktober start de eerste maand (is dan zelfs nog een toegeving van mijn kant, want de eerste 2 weken van Oktober nu nog steeds geen telefoonnr gehad en nu nog niet...)
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Ze hebben iets aangepast (vanaf 24/9 ipv 19/9) maar dit was niet de datum dat ik voor de 1e keer online kwam.
Modem gaf geen signaal zoals ze kunnen checken, was week in Sunparks, speciaal gewacht om vanaf 2/10 voor het eerst online te komen zodat ik per volledige maand zou gefaktureerd worden.
Leek me leuk factuur vanaf begin Oktober, maar dus weer niets...
Modem gaf geen signaal zoals ze kunnen checken, was week in Sunparks, speciaal gewacht om vanaf 2/10 voor het eerst online te komen zodat ik per volledige maand zou gefaktureerd worden.
Leek me leuk factuur vanaf begin Oktober, maar dus weer niets...