Facturatiesysteem op hol

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Gebruikersavatar
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 820
Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 68 keer

Sinds 2 oktober krijg ik elke dag een proforma factuur bij.
Ik heb dit gemeld via het ticketsysteem en natuurlijk nog geen antwoord gekregen.

Zijn er nog mensen die dit probleem hebben?

Afbeelding
t-town
Premium Member
Premium Member
Berichten: 527
Lid geworden op: 08 mei 2006, 19:56
Twitter: ttown2
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 22 keer

*kijkt even*
hoef, probleem niet bestaande bij ons. 1 keer in de maand een factuur.
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

Whohoo , daar gaat het enige dat nog goed liep bij dommel :-D :-D :-D
The eternal and true pessimist :D
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

controleer is op de site bij CRM

staat dat er ook of niet? zoneen deinstalleer en herinstalleer homeconnect dan even.


a3ke schreef:Whohoo , daar gaat het enige dat nog goed liep bij dommel :-D :-D :-D

lekker volwassen..
Gebruikersavatar
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 820
Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 68 keer

Screenshot komt van CRM :(
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

icekiller2k6 schreef:controleer is op de site bij CRM

staat dat er ook of niet? zoneen deinstalleer en herinstalleer homeconnect dan even.


a3ke schreef:Whohoo , daar gaat het enige dat nog goed liep bij dommel :-D :-D :-D

lekker volwassen..

t'is toch zo...
Nja bij mij is't normaal. Maar die gratis ma and heb ik alleszins nog steeds niet gekregen...En ja, de derde factuur is al gekomen
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

testertje schreef:Afbeelding
hopelijk geen domiciliëring actief? anders zou je rap in 't rood kunnen staan :wink: btw, ik heb dat probleem niet
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 820
Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 68 keer

xenne schreef:hopelijk geen domiciliëring actief? anders zou je rap in 't rood kunnen staan :wink: btw, ik heb dat probleem niet


Spijtig genoeg wel.
Ik moet morgen toch niet werken, kan ik heel de dag proberen binnen te geraken ;)

Een paar weken geleden heb ik een mail gekregen om die gratis maand Homeconnect te krijgen en normaal gezien moest de volgende factuur pas volgend jaar komen, maar dit is er wel 'iets' over :evil:
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

testertje schreef:Spijtig genoeg wel.
Ik moet morgen toch niet werken, kan ik heel de dag proberen binnen te geraken ;)
blijkbaar staan alle facturen nog wel open. succes met binenn geraken, al zijn er leukere bezigheden op een vrije dag :wink:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 820
Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 68 keer

xenne schreef: al zijn er leukere bezigheden op een vrije dag :wink:


't is een ziektedag :wink:
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

xenne schreef:
testertje schreef:Spijtig genoeg wel.
Ik moet morgen toch niet werken, kan ik heel de dag proberen binnen te geraken ;)
blijkbaar staan alle facturen nog wel open. succes met binenn geraken, al zijn er leukere bezigheden op een vrije dag :wink:


Een bug :roll: een mens zou zich beginnen afvragen wat er wel nog deftig werkt bij Dommel? :!: Leuke vooruitzichten om uw vrije dag mee te vullen. Vraag me af wat er meer tijd en geld zou kosten hen de ganse dag proberen op te bellen of persoonlijk langs gaan :roll:
Als je niet binnen geraak zou ik aanraden om een aangetekend schrijven (met ontvangstbewijs) + motivatie (ganse dag proberen te bellen + ticket aangemaakt + print van screenshot) aan Dommel te richten.
Ik hoop dat niet al die bedragen van je rekening worden afgetrokken, want dit zijn toestanden die echt niet meer door de beugel kunnen.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

persoonlijk langsgaan is zinloos, je geraakt niet binnen
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 820
Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 68 keer

Indien ik morgen geen antwoord heb gekregen via hun ticketsysteem of niet ben binnengeraakt stop ik in elk geval de domiciliëring.

Het rare is dat de periodes van die facturen totaal verkeerd zijn (van begin 2008 tot en met nu!)
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

testertje schreef:Indien ik morgen geen antwoord heb gekregen via hun ticketsysteem of niet ben binnengeraakt stop ik in elk geval de domiciliëring.

Het rare is dat de periodes van die facturen totaal verkeerd zijn (van begin 2008 tot en met nu!)
dagelijks van 2 oktober tot vandaag (12 okt) vragen ze betaling aan uw bank. meestal gaat betaling uitgevoerd worden na een dag of 17, dus als het tegen dan niet in orde is zal er dagelijks 48,94€ van uw rekening gaan :|
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

staan die facturen ook op de site van dommel?
dus https://crm.schedom-europe.net/index.php
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

icekiller2k6 schreef:staan die facturen ook op de site van dommel?
dus https://crm.schedom-europe.net/index.php
testertje schreef:Screenshot komt van CRM :(

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Wentie
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 22 jul 2008, 21:40

En wat staat er als periode van die facturen?

Ik heb hier ook eens 2 facturen gekregen op 2 dagen, maar dat was toen voor 2 verschillende maanden.
Ik heb die toen betaald, en de maand erna geen factuur meer gekregen. pas de maand daarna!
ErwinC
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 24 jan 2008, 09:16
Locatie: Leuven Belgium Europe
Contacteer:

Ik zou eens nakijken of het effectief over verschillende periodes factuurnummers) gaat.
Zeker proberen dommel te pakken te krijgen.
In extremis kan je proberen onvoldoende provisie op je rekening te houden tegen de gebruikelijke betaaldatum (even alles overschrijven op je spaarrekening) of de domiciliering opzeggen via je internetbanksoftware. Dat laatste is wel een teken van slechte wil, dan moet je zeker zien dat de correcte factuur wel is betaald. Ik vermoed dat dan ook de hele domicilieringsvraag opnieuw moet uitgevoerd worden. Ik denk niet dat je een domicilierings eventjes op pause kan zetten, maar dat weet ik niet zeker. Teven kan dat aanleiding tot contractbreuk geven, maar gezien de aard van het probleem zal wel niet tot zover komen.
Laatst gewijzigd door ErwinC op 13 okt 2008, 08:49, 1 keer totaal gewijzigd.
seppevs
Member
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 07 nov 2006, 09:21
Locatie: Mortsel

testertje schreef:Indien ik morgen geen antwoord heb gekregen via hun ticketsysteem of niet ben binnengeraakt stop ik in elk geval de domiciliëring.

Het rare is dat de periodes van die facturen totaal verkeerd zijn (van begin 2008 tot en met nu!)


Amaai, als ze mij zoiets zouden lappen zou ik de domiciliering onmiddelijk stopzetten. Elke dag een kleine 40 EUR onnodig kwijt vind ik écht niet kunnen.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

correctie, een kleine 50 :wink:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Rimson
Plus Member
Plus Member
Berichten: 154
Lid geworden op: 15 feb 2007, 09:45

verbazing ivm dommel wordt nog elke dag groter ...
domi. stopzetten zou ik doen.
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

nog steeds geen antwoord of dit een fout is bij homelink of in hun facturatie systeem?


Staan deze facturen ook op crm of niet??
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 mar 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

testertje schreef:Screenshot komt van CRM :(
Gebruikersavatar
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 820
Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 68 keer

icekiller2k6 schreef:nog steeds geen antwoord of dit een fout is bij homelink of in hun facturatie systeem?


Staan deze facturen ook op crm of niet??


Screenshot komt dus idd via CRM (en staan ook zo via Homelink).

Geen antwoord via mail en heb dan maar gebeld en minder dan 5 minuten moeten wachten.
Hij ging het direkt melden aan de facturatiedienst, dus..... nu maar even wachten en hopelijk zijn ze morgen weg van m'n scherm.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

icekiller2k6 schreef:nog steeds geen antwoord of dit een fout is bij homelink of in hun facturatie systeem?


Staan deze facturen ook op crm of niet??
Da's nu al de 3e maal dat je dat vraagt en antwoord krijgt. :|
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

meon dan zal ik er over lezen ;)
Gebruikersavatar
OpThaCop
Pro Member
Pro Member
Berichten: 380
Lid geworden op: 28 mar 2006, 23:33
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 13 keer

icekiller2k6 schreef:meon dan zal ik er over lezen ;)

Jongen toch.. ben je daar nu blij mee?
Lezen is *echt* een kunst voor jou hé.

Je hebt duidelijk al 3x gevraagd en meer dan 3x een antwoord gehad... Tja, een mens kan tegenwoordig op alles fier zijn?
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

OpThaCop schreef:
icekiller2k6 schreef:meon dan zal ik er over lezen ;)

Jongen toch.. ben je daar nu blij mee?
Lezen is *echt* een kunst voor jou hé.

Je hebt duidelijk al 3x gevraagd en meer dan 3x een antwoord gehad... Tja, een mens kan tegenwoordig op alles fier zijn?


woef woef..

Ik probeer vaak en veel mensen te helpen..

Maar ik vond zo snel niet zijn reactie.. Buiten dat 'er een screenshot' onderweg was.. en aangezien ik maar 1 screenshot zag ging ik ervanuit dat de 2de nog moest komen ..


Als jij mensen beter kunt helpen mag je het altijd doen hoor...
Gebruikersavatar
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 820
Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 68 keer

't is zover : eerste betaling is van de rekening gehaald :evil:
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Bel dan onmiddellijk naar je bank, laat de domiciliëring stopzetten en vorder het bedrag terug (via de bank).
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Gebruikersavatar
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 820
Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 68 keer

Maglor schreef:Bel dan onmiddellijk naar je bank, laat de domiciliëring stopzetten en vorder het bedrag terug (via de bank).


Domi is stopgezet maar het terugvorderen blijkt niet simpel (of niet mogelijk) te zijn op dit ogenblik.
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Niet via dommel he. Je kan gewoon aan de bank vragen dat zij het geld terugstorten. Zij vorderen het dan terug van Dommel. Je moet dit wel redelijk snel doen (5-tal dagen dacht ik).
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Gebruikersavatar
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 820
Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 68 keer

Maglor schreef:Niet via dommel he. Je kan gewoon aan de bank vragen dat zij het geld terugstorten. Zij vorderen het dan terug van Dommel. Je moet dit wel redelijk snel doen (5-tal dagen dacht ik).


Ik heb dit natuurlijk niet via Dommel gevraagd (reageren toch niet).
Ik heb gebeld en een fax gestuurd naar de bank om dit te vragen en ivm het terugstorten moest hij dit vragen aan iemand anders .... blabla
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

testertje schreef:Hij ging het direkt melden aan de facturatiedienst, dus..... nu maar even wachten en hopelijk zijn ze morgen weg van m'n scherm.
en staan ze er nog?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

Natuurlijk staan die er nog,en er zijn waarschijnlijklekkerwijze :wink: nog wat facturen bijgekomen.


:angel: z'nne natte droom :lol:

En nu nog wat "Over Due's" in zijn emailbox en de klucht kan verder gaan. :wink:
Laatst gewijzigd door ceurrrix op 14 okt 2008, 16:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Gebruikersavatar
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 820
Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 68 keer

Spijtig genoeg moet ik antwoorden "natuurlijk staan ze'r nog".
Deze morgend is er een fax gestuurd (binnengeraken lukt niet) naar Dommel met heel de historiek en er is nog geen reactie gekomen.

De laatste proforma is van 12/10 dus dat is al stopgezet (persoonlijk denk ik door een andere bug en niet door Dommel zelf :twisted: )
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

trieste zaak, het zal je maar overkomen. hou ons maar op de hoogte testertje
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
DimaX
Pro Member
Pro Member
Berichten: 317
Lid geworden op: 13 apr 2007, 15:56

En is het opgelost ? Ik ken ook iemand met zo een probleem...
Gebruikersavatar
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 820
Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 68 keer

DimaX schreef:En is het opgelost ? Ik ken ook iemand met zo een probleem...


Absoluut niet.... Deze morgend nog gebeld en het standaard antwoord "facturatiedienst is er mee bezig".

Blijkbaar snappen ze het ginderachter niet dat indien ik de domi niet had stopgezet er vandaag reeds 249 EUR was afgehaald en volgende week de volledige 588 EUR!!

Ik heb gezegd dat ik het k*tsbeu ben maar tsja, blijkbaar liggen ze er niet van wakker dat ze zich onrechtmatig geld hebben toegeëigend.
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

testertje schreef:
DimaX schreef:En is het opgelost ? Ik ken ook iemand met zo een probleem...


Absoluut niet.... Deze morgend nog gebeld en het standaard antwoord "facturatiedienst is er mee bezig".

Blijkbaar snappen ze het ginderachter niet dat indien ik de domi niet had stopgezet er vandaag reeds 249 EUR was afgehaald en volgende week de volledige 588 EUR!!

Ik heb gezegd dat ik het k*tsbeu ben maar tsja, blijkbaar liggen ze er niet van wakker dat ze zich onrechtmatig geld hebben toegeëigend.


ombudsdienst onmiddellijk inschakelen...
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”