Ik heb al die tijd dat ik bij BGC zat gebruik gemaakt van callcheap.
Nu ik via dommel bel is dat niet meer nodig, omdat dommel goedkoper is.
Maar zou het kunnen dat als ik me niet afmeld bij callcheap dat ik problemen heb met mijn dommel lijn, zoals bv: dat ik voor sommige providers niet bereikbaar ben en dus de melding krijg "dit nummer is niet ingebruik" ??
dommel i.c.m callcheap
-
- Elite Poster
- Berichten: 2048
- Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Je maakt toch enkel gebruik van callcheap als je de prefix 1616 gebruikt? Dit geldt trouwens enkel voor uitgaande gesprekken. Als je die dus weglaat, maak je geen gebruik meer van hun diensten. Als je je afmeldt kan je niet meer via 1616 bellen, maar voor mensen die jou willen bellen maakt dat hoegenaamd niet uit.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1166
- Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Afmelden die callcheap...denk niet dat het werkt via raw copper?, discoline ook de opleg van 0,15€/minuut...dacht ik.. iemand mag me terecht wijzen hierin...
Heb je homeconnect ?, dan denk ik dat je niet eens meer kan bellen met die prefix, omdat je belt via voip met raw copper en geen vaste tel BGC line meer hebt dacht ik..
Heb je homeconnect ?, dan denk ik dat je niet eens meer kan bellen met die prefix, omdat je belt via voip met raw copper en geen vaste tel BGC line meer hebt dacht ik..
- Petrikske
- Elite Poster
- Berichten: 1371
- Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
- Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
- Bedankt: 52 keer
Hier vroeger ook een tijdje gebruik gemaakt van Callcheap toen we nog een klassiek BC abo hadden.Tomola schreef:zou het kunnen dat als ik me niet afmeld bij callcheap dat ik problemen heb met mijn dommel lijn
Na overschakeling naar Dommel + BC Disco. lijn abo zijn we overgeschakeld naar Voipcheap voor uitgaande gesprekken.
Doch is ons Callcheap account nog steeds actief.
Vind het eigenlijk handig als bv. Voipcheap er een keertje uitligt dat we dan plots een stem horen die zegt hoeveel het gesprek zal gaan kosten (instelling bij Callcheap) mochten we dit niet hebben zou de Fritz!Box overschakelen naar BC om uit te bellen als Voipcheap er mocht uit liggen, met dure Disco tarief gevolgen natuurlijk.
Kan dat natuurlijk wel instellen dat er nooit gebruik mag gemaakt worden van BC om uit te bellen mocht Voipcheap plat gaan, maar geef toch de voorkeur om te kunnen bellen eventueel via het iets duurdere Callcheap.
Tot op heden altijd goed gegaan, er word dus geen geld afgehouden als je Callcheap niet gebruikt.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1166
- Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Betaal je nog altijd dus 0.15/m opleg via disco, de eerste minuut dus 0.15+ 0.05+0.02= 22 cent +17 cent de volgende minuut...ect dat zal dat stemmetje niet meedelenPetrikske schreef: Doch is ons Callcheap account nog steeds actief.
Vind het eigenlijk handig als bv. Voipcheap er een keertje uitligt dat we dan plots een stem horen die zegt hoeveel het gesprek zal gaan kosten (instelling bij Callcheap) mochten we dit niet hebben zou de Fritz!Box overschakelen naar BC om uit te bellen als Voipcheap er mocht uit liggen, met dure Disco tarief gevolgen natuurlijk.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Btw @ Tomola zit je nu op homeconnect of niet? normaal kan je dan niet bellen met callcheap indien op homeconnect...
-
- Premium Member
- Berichten: 719
- Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 18 keer
klopt , bij een Carrier-Select systeem zoals callcheap blijft de toeslang van 15 cent verschuldigd indien je een disco lijn hebt . Die zal je dan aan belgacom moeten betalen (terwijl callcheap zijn normale tarief zal rekenen aan u ) .
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
[quote="kaise1Btw @ Tomola zit je nu op homeconnect of niet? normaal kan je dan niet bellen met callcheap indien op homeconnect...[/quote]
Ik zit op homeconnect ja, maar maak geen gebruik van callcheap, omdat dommel goedkoper is en omdat het idd niet gaat samen met dommel.
Ik zit op homeconnect ja, maar maak geen gebruik van callcheap, omdat dommel goedkoper is en omdat het idd niet gaat samen met dommel.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1166
- Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Waarom heb je callcheap nog nodig bij eenhomeconnect abbo ? afmelden die handel en zie niet in dat je daar problemen mee zou hebben, je belt nu via voip, en dit heeft nix meer te maken met een analoge lijn ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)