helpdienst onvriendelijk :s

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Gesloten
Thombose
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 sep 2008, 14:41

Kreeg ik daar toc hwel een smsje van Scarlet dat 7 oktober een Belgacom technieker langskomt om de lijn te activeren. Ik had mijn aanvraag gedaan 24 september, wat dus volgens mij langer geledne is dan de 10 dagen leveringstermijn die op de website te zien is (ook al spraken ze in hun brief over 6 weken! )....bel ik dan ff om van mijn theater te maken en te zeggen dat ik mss dien dag niet thuis ben....zeggen ze dan doodleuk dat die technieker mss niet binnenmoet en als hij wel binnenmoet, moeten we nieuwe afspraak maken later...ik word een tikkeltje furieus en zeg haar dat ze gee nleugens op hun website moeten zetten en dat er geen sprake is va bneen latere afspraak want dat het al lang gnoeg heeft geduurd....volgens haar kunnen zij er niets aan oen wnat zij krijgen data van Belgacom (heel onvriendelijk)...ik zeg haar dat mij dat worst zal wezen en dat ik 7 oktober internet wil hebben of dat ik anders nog wel eens zal terugbellen en iets minder vriendelijk zal zijn..gehehe, rotwijf...ben provider nu al beu, overweg om stop te zetten, zeker met overname door belgacom in het verschiet...
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Helpdesk onvriendelijk? En jij bent uiteraard wél vriendelijk gebleven zeker? :roll:

Met zo'n attitude hoop ik dat ze je aansluiten op een rotlijn van 1mbps waar je dan een jaar lekker je tanden op kan stukbijten.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

die 10 dagen moet je wel als 10 werkdagen bekijken hé, dus de weekends niet meetellen.

dan is het nog wel op tijd hé.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
JanY
Plus Member
Plus Member
Berichten: 100
Lid geworden op: 12 dec 2007, 16:39
Bedankt: 6 keer

Volgens mij zijn dit net 10 werkdagen, zoals vermeld op hun site...
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

dus thombose heeft geen enkele reden om te klagen.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Thombose
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 sep 2008, 14:41

Dan ben ik hoogstwaarschijnlijk abuis geweest in mijn datum, ik heb mij ingeschreven online 2 weken geleden zondagavond....heb mij dus idd van datum vergist, dat wil zeggen dat we vandaag vrijdag de tiende werkdag zijn (ik ben niet achterlijk hé, natuurlijk zijn het 10 werkdagen, smartie)....
volgende week dinsdag zijn we dus de 12de werkdag, en zijn ze dus overtijd.... ik weet dat de meesten van jullie geen studenten zijn en/of dat nooit geweest zijn maar 2 weken zonder internet is niet bepaald een lachertje (ik zit op nu op internet door naar de campus te fietsen)....

Wat mijn goede vriend hierboven leutert over attitude, nu moet jij eens proberen je belastingen te laat binnen te brengen, of een factuur te laat te betalen, ze zullen daar gauw staan met aanmaningsbrieven en/of boetes...dan mag het in de omgekeerde zin toch ook wel....als ze mij aansluiten op een 1 mbitlijn, zoals je hierboven wenst, dan zal ik het je laten weten en dan kan je een feestje bouwen hé (om aan te tonen dat jij misschien over attitude geen al te grote mond moet opzetten)...

Overigens is het al de tweede keer dat ze onvriendelijk zijn, bij mijn eerste oproep begon ze me ook al af te blaffen omdat ik niet kon verstaan dat ze niet wist waar hun centrale in leuven stond (vismarkt, zoals alles blijkbaar in leuven) terwijl ze daar bij elke andere isp geen problemen mee hadden.....

achja,
we zullen wel afwachten :p
dat het maar een vet snelle lijn is ;)
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Ik zie niet veel goeds meer komen uit deze thread, en doe ik hem dus op slot.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Gesloten

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”