gastenboek op webpage zette

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
soop

een gastenboek op een skynet webserver zetten is dus ni ondersteund
weet er iemand een oplossing dit wel te doen
een zonder reclame of via omwegen aub?
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Liefst zonder reclame, dat zal moeilijk gaan. Er zijn gratis diensten die gastenboeken aanbieden. Ik heb mijn gastenboek staan bij www.tboek.nl maar er komen een aantal regels tekst bij, niet echt overdreven. Of je neemt ergens een gratis account bij een provider van webruimte die php of andere talen ondersteunt, daar kan je dan wel je gastenboek op draaien. Lycos is hiervan een voorbeeld. Ze hebben gratis accounts met php ondersteuning, maar of er reclame op staat weet ik niet.

Cheers
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Op de account van Lycos is een redelijke grote banner aanwezig. Deze kan wel omzeild worden. Laat mij even duidelijk stellen dat dit volgens de Terms of Argeement van Lycos NIET is toegelaten.

-www.host.sk is een voorbeeld van een php provider die geen reclame eist. Ja kan wel een tijdje op een mysql dbase moeten wachten.

Als je niet zelf een script gaat schrijven of een reclame loos gebruiken van iemand anders, zal je hoogstwaarschijnlijk steeds met reclame geconfronteerd worden. een voorbeeld van een gastenboek bij host.sk (eigen php script) http://oddity.host.sk/
I love it when a plan comes together!
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

ik gebruik lycos meestal als backup als het echt nodig is en ben al een half jaar de banners aant omzeilen :-) nog geen klachten over gehad , als je bv een bottom.php file hebt , <?include('bottom")?> dit der aan toevoegen
</body>
</html>
<noscript>
<noscript>
<plaintext>
<plaintext>
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster

haha klein probleempje met u site

Norton Internet Security 2002 heeft de toegang tot deze niet-openbare site geblokkeerd

--------------------------------------------------------------------------------

Site:http://oddity.host.sk/

Geblokkeerde categorieën: Sex/voorstellingen

Als u het niet eens bent met de categorie van deze site, meldt u dit bij het Symantec Internet Security Center.
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Capricorn,

eerst even opmerken dat het niet echt legaal is die banners omzeilen. Maar kom dit zuiver omdat het in de topic zou staan.

Wat mijn site betreft is dat zuiver een php-test server, waar nu een klein gastenboekje opstaat van de kerstdagen.

Vermoedelijk heeft Symantec dat geblocked met (NIS2003, heb nog 2002 en geeft geen problemen) owille van de sk-extensie. Zou het anders niet goed weten...

ga dat niet speciaal aan Symantec melden, volgens mij staat de instelling van je firewall gewoon een ietsie pietsie te hoog en blocked em dan .sk ofzo, ofwel ziet em in sk als iets als s*k* tis maar een idee...

maar denk niet dat ge dat zelf kunt melden zenne, zou nieuw zijn in symantec, enfin, ik zal et eens bezien op Sym. site ;-)

Thx for mentioning!
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster

ik had ook gewoon url beveiliging even kunnen afzetten :-) ik vond da nie echt een probleem ik vond dat gewoon even grappig om te vermelden , en iets wat ter zake is , ik heb vernomen dat host.sk aan zen limiet van gebruikers zit , dus zal je nog wel even moeten wachten , lycos vind ik wel vrij snel en een regelmatige webhost voor beginners in php/webdesign/..
Weetgraag
Erelid
Erelid
Contacteer:

Let wel op bij Lycos, veel downtime voor niet betalende klanten.
Het is nu wel al een beetje beter maar ik had soms ganse weekends dat ik mijn sites niet kon bereiken.

Greetz
Weetgraag
:wink:
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

mja,

ik vermoede het wel dat het een te hoge beveiliging was van NIS. ;-)
Is namelijk niet echt iets illegal aan die test-site eh...

Wat betreft, host.sk, is het denk ik zo dat er een limiet staat op het verkrijgen van een mysql dbase, dacht niet van php hosting zelf. Kan zijn dat dat ondertussen veranderd is.. Ik zelf heb ook een tijdje enkel php-hosting space gehad, pas na paar maand mysql kunnen aanvragen. Tja, ik gebruik nu nog host, maar daar zal binnen kort wel verandering in komen :P:P

Mja, voor beginners is lycos ook niet slecht, heb daar ook account, voor als host moest down zijn ofzo... ;-)

Idd lycos is wel wat meer down dan host, maar lycos is dan wel iets sneller dan host, maar host vind ik persoonlijk stabieler...

Met gratis hosts heb je altijd wat.
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster

mja ik krijg men hosting, ik betaal alleen voor men domein naam , normale url is http://crapiecorn.neopower.net is van een vriend van me die 1 giga aan webruimte heeft en dat zo wat verdeelt aan de juiste mensen , maar ook al heeft die een heel hoge bandwidth limiet , der treden nog problemen op de laaste tijd , daarom gebruik ik voor de zekerheid ook nog eens lycos
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”