brainstorm onderdeel
In de dommelthread zat sasuke met een idee. Wel een leuk idee en met de mensen en hun kennis op ub zou het wel leuk zijn om erover te brainstormen. Daarom dacht ik dat het goed zou zijn om een afzonderlijk deel te hebben om over ideeën te praten. Dus vb iemand wil zelf iets ontwikkelen en vraagt de hulp van de andere members om eruit te geraken. Dus niet van "ik wil een draadloos netwerk leggen hoe doe ik dit" maar vb wel ik wil dit of dit idee ontwikkelen waar geraak ik aan de middelen of met wat moet ik rekening houden.
- defenderII
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 18 keer
- Contacteer:
lijkt mij een goed idee;
maar ik vrees dat het met der tijd toch gewone topics gaan tussen komen.
maar ik vrees dat het met der tijd toch gewone topics gaan tussen komen.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Er is toch een topic applicatie ontwikkeling ?
ik heb het niet over applicatie ontwikkeling maar puur raad vragen rond ideeën aan mensen hier die er heel de dag mee te maken hebben.
Een concreet vb. Sasuke haalde aan dat hij droomt om isp te worden. Als hij dit post kunnen mensen die bij isp's werken hem raad geven. Zo van pas op want je zal moeilijk daar of daaraan geraken. Of doe dit en dit niet. En zelfs meer concreet. VB hij is al een stap verder en zoekt een contract met een leverancier en anderen kunnen tips geven. Of raad geven ivm mogelijke prijzen...
Een concreet vb. Sasuke haalde aan dat hij droomt om isp te worden. Als hij dit post kunnen mensen die bij isp's werken hem raad geven. Zo van pas op want je zal moeilijk daar of daaraan geraken. Of doe dit en dit niet. En zelfs meer concreet. VB hij is al een stap verder en zoekt een contract met een leverancier en anderen kunnen tips geven. Of raad geven ivm mogelijke prijzen...
I don't like country music, but I don't mean to denigrate those who do. And for the people who like country music, denigrate means 'put down'
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Ik denk dat je altijd wel een bestaande categorie kan vinden waarin je dergelijke vraag kwijt kan, desnoods "Algemeen". Ik vrees dat we anders een vuilbak gaan krijgen waar heel wat meer zal inkomen dan vragen om ideetjes/oplossingen.