e-mailadres geblokt

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
davygky542
Member
Member

heeft er nog iemand ondervonden dat de verstuurde e-mails van het dommeladres bij een homeconnecter worden geblokt?

Ik kon vroeger e-mails sturen naar mijn werk maar sinds ik homeconnect heb worden deze blijkbaar geblokt, ze komen niet meer aan, ik krijg ook geen melding dat er ergens iets verkeerd is gegaan.

Iemand een idee?
kos
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

davygky542 schreef:heeft er nog iemand ondervonden dat de verstuurde e-mails van het dommeladres bij een homeconnecter worden geblokt?

Ik kon vroeger e-mails sturen naar mijn werk maar sinds ik homeconnect heb worden deze blijkbaar geblokt, ze komen niet meer aan, ik krijg ook geen melding dat er ergens iets verkeerd is gegaan.

Iemand een idee?
Zelf heb ik dit nog niet meegemaakt, maar waarschijnlijk worden je mails tegengehouden door de spamfilter van je werk. In dat geval kan je best het domein @dommel.be op de "witte lijst" laten zetten.
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

het zal eerder de relay van dommel zijn die (wellicht tijdelijk) geblacklist staat, regelmatig terugkerend probleem. meestal krijg je daar wel melding van
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Burny
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 1 keer

xenne schreef:het zal eerder de relay van dommel zijn die (wellicht tijdelijk) geblacklist staat, regelmatig terugkerend probleem. meestal krijg je daar wel melding van
Klopt, ik had het gisteren ook weer aan de hand.
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Doet dommel dan geen uitgaande SMTP/SPAM/Virus filtering op hun relay ? Dan hebben ze zoiets niet voor hé. Goeie postfix regels stoppen gemakkellijk meer dan 75% spam nog voor ze gefilterd moeten worden.

Enfin, een ISP waarvan geregeld (ok, 1x per jaar kan altijd gebeuren) de relay op een blacklist komt vind ik toch wel een belangrijk tegen argument. Niet dat ik zelf ooit de mail van m'n ISP zou gebruiken, maar kom :)

Grtz,
Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”