![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Mvg Tommy
Tussen het doorfaxen en de activatiecode te hebben ontvangen zijn 3 werkdagen gepasseerd hier.fiestaboyke schreef:Ik ben net begonnen met de installatie en heb ze voor een deel afgerond. Nu zou ik zogezegd dat contract moeten afprinten, ondertekenen en dan inscannen en doormailen en dan zouden zij de activatiecode o.d. via de post opsturen... Is er geen mogelijkheid om dit te versnellen??? Want als ik daar dan nog eens op moet wachtenEn is dit echt nodig, dat contract opnieuw te ondertekenen? Ik heb dit toch al reeds gedaan toen ik vorig jaar mijn netconnect abo aanschafte en dit is toch eigenlijk een upgrade van m'n huidig contract... Ook heb ik een vraag over dat gratis 0800nr dat je zou kunnen bellen... Waar vindt ik in godsnaam dat nummer?????
Oei, en wat is een tijdje????xenne schreef:verwittig uw grootmoeder wel op voorhand dat ze mogelijks tijdje niet zal kunnen opgebeld worden
Ik heb nu meer dan 2 maand HomeConnect en nog steeds kunnen alle Telenet klanten mij niet allemaal bellen. Ze moeten blijkbaar een beetje 'chance' hebben want soms krijgen ze de melding dat mijn nummer niet bestaat en vijf minuten later werkt het zonder problemen...fiestaboyke schreef:Oei, en wat is een tijdje????xenne schreef:verwittig uw grootmoeder wel op voorhand dat ze mogelijks tijdje niet zal kunnen opgebeld worden
fiestaboyke schreef:Hmmm, ik hoop het in ieder geval niet dat m'n oma zonder telefoon komt te zittenMaar naar waar moet ik nu m'n getekend contract faxen en wat moet er allemaal bij???
@ xenne waarom zit je dan in elke topic te zagen dat het oh zo slecht is ?xenne schreef:ben zelf geen gebruiker van homeconnect.
Dus al deze hoop mensen die hier hun miserie neerpennen met problemen met hun homeconnect, en tig euro's uitgeven aan telefoonkosten aan hun gebrekkige helpdesk ect tickets ect zijn leugenaars volgens jij ??ketter schreef:@ xenne waarom zit je dan in elke topic te zagen dat het oh zo slecht is ?xenne schreef:ben zelf geen gebruiker van homeconnect.
Amai als je alles gelooft wat hier geschreven staat .![]()
fiestaboyke ik zie op de site staan:fiestaboyke schreef:Voor alle zekerheid toch nog eens vragen![]()
+32 70 224 305 is het juiste nr voor fax?![]()
Sorry, maar wil zeker zijn dat ik het morgen niet verkeerd stuur ...
ter compensatie van de dommel-fanboys die blijven verkondigen hoe goed dommel wel niet is en dat je geduld moet hebben blablabla. de namen van die mensen zal nu wel iedereen kennen. mensen die gewoon nooit zullen toegeven dat er iets fout aan het lopen is en steeds dezelfde plaat opleggen.ketter schreef:@ xenne waarom zit je dan in elke topic te zagen dat het oh zo slecht is ?
ja vooral die leugenaars die vertellen dat er WELdegelijk mensen zijn die bij dommel werken vind ik irritantketter schreef:kaise1 jij zal ze is allemaal op een rij hebben ,slimmeke.
Jij bent zeker en vast de slimste westvlaming hier daar twijfel ik niet aan.![]()
Dus alles wat er op internet geschreven word moeten we maar geloven.
...
...
...
en meer van dat
...
ik moet het precies 1000 keer herhalen -.-Zuttasoxx schreef:je moet wel wten dat er bij veel mensen het product WEL deftig werkt.. Maar die hoor je hier natuurlijk niet. Dus de mensen met ;problemen zijn net hier geconcentreerd. Neem dit dus met een korreltjezout.. Hier werkt alles ook goed (heb 2 weken moeten bellen en doen, maar dat was tijdens het algmeen groot voip probleem)
Hierachter excuses zoeken voor het niet tijdig voldoen van uw facturen, is uiteraard compleet irrelevant.
We zijn hier op userbase, in het dommel gedeelte waar er steeds maar meer en meer probleemtoppics opduiken , omdat klanten bij dommel hun helpdesk zelf moeilijk of zelfs niet terrecht kunnen met hun problemen, normaal dat ze hier hun gal uitspuwen; moeten we dan volgens jou die mensen niet geloven ? ze lullen hier maar wat dan ?ketter schreef:kaise1 jij zal ze is allemaal op een rij hebben ,slimmeke.
Jij bent zeker en vast de slimste westvlaming hier daar twijfel ik niet aan.![]()
Dus alles wat er op internet geschreven word moeten we maar geloven.
Pipo ik woon minder dan een kwartier rijden van Dommel en als ik al de berichten hier moet geloven dan is er niemand op kantoor,dan werken ze daar niet,dan doen ze niks aan de problemen en zo kan ik nog wel een tijd verder gaan.Vorige zaterdag kwam ik rond 3 uur s nachts er nog voorbij en toen stond de auto van Bart en Sandra nog op de oprit en er was overal nog vollenbak licht.Denk je mischien dat ze daar wat zitten te rusten.![]()
kaise1 maar waar ging het topic weeral over ?
Over gezaag en geklaag of vroeg fiestaboyke niet wat extra hulp ?
Ik denk het 2de dus als je toch zo slim bent en alles al op voorhand weet wat hij zal tegen komen bij zijn installatie help fiestaboyke dan verder ,hij zal je dankbaar zijn.
't is niet omdat jij enkel internet hebt, dat de homeconnecters ook maar tevreden moeten zijn met enkel internet. Zij willen ook profiteren van de geadverteerde diensten.fiestaboyke schreef:Ok, ik weet ondertussen al dat Dommel enkele fouten bevat maar om dat nu elke x weer aan te halen in ELK topic, dat komt echt m'n strot uit.... Ik ben nu al een jaartje klant van Dommel en heb in dat jaar ENKEL DE EERSTE week probleempjes gehad en eens die weg waren, heb ik voluit kunnen genieten van m'n internet en heb ik nog geen seconde spijt dat ik niet dezelfde provider van m'n ouders heb van in de tijd dat ik thuis woonde (Telenet) waar ik wel degelijk klachten over heb maar ga ze ook niet in elk topic over telenet liggen te roepen dus aub BLIJF ON TOPIC.
Mvg Tommy
woete schreef:'t is niet omdat jij enkel internet hebt, dat de homeconnecters ook maar tevreden moeten zijn met enkel internet. Zij willen ook profiteren van de geadverteerde diensten.fiestaboyke schreef:Ok, ik weet ondertussen al dat Dommel enkele fouten bevat maar om dat nu elke x weer aan te halen in ELK topic, dat komt echt m'n strot uit.... Ik ben nu al een jaartje klant van Dommel en heb in dat jaar ENKEL DE EERSTE week probleempjes gehad en eens die weg waren, heb ik voluit kunnen genieten van m'n internet en heb ik nog geen seconde spijt dat ik niet dezelfde provider van m'n ouders heb van in de tijd dat ik thuis woonde (Telenet) waar ik wel degelijk klachten over heb maar ga ze ook niet in elk topic over telenet liggen te roepen dus aub BLIJF ON TOPIC.
Mvg Tommy
In ieder geval werkt hier internet & voip zoals het hoort. En voip vlotter dan voordien. Maar alle andere geadverteerde toeters en bellen blijft afwachten.
en hoe boos zou je dan niet zijn moest deze facturatie probleem van telenet gewoon NIET opgelost zijn? Na ettelijke maanden?fiestaboyke schreef:Ik heb het hier over mezelf he, dus IK ben wel degelijk een tevreden klant en steek dat niet onder stoelen of banken. Ik krijg er gewoon zwaar het sch**t van dat jan en alleman om de haverklap in een onderwerp over dommel komt z**ken dat het een slecht product is, jeezes... Dat er klachten zijn weet ondertussen iedereen al, maar om daar dan toch elke x weer over te beginnen gaat er zwaar over.. Als we dan toch graag gezever leest, TELENET is in mijn ogen één van de slechtste providers, zowel met telefonie als met internet is er altijd wel iets. Wij hebben vroeger een rekening van +-30.000 BF gekregen en na veel telefoontjes plegen en doorverwezen geworden kregen we te horen dat het een verkeerd factuur was dat ze gestuurd hadden.... Moet ik dan overal gaan liggen verkondigen dat men bij telenet moet weg blijven en blablabla? Jeezes, MOD SLUIT DE TOPIC MAAR, want ik heb zo'n klein voorgevoel dat dit OFF topic gedoe gaat blijven duren...
Hmmm, ik hoop het in ieder geval niet dat m'n oma zonder telefoon komt te zitten Sad Maar naar waar moet ik nu m'n getekend contract faxen en wat moet er allemaal bij???