Base heeft mij vandaag een berichtje gestuurd met de vermelding dat ik kan intekenen op hun ADSL internet,aan 25€ er maand. (goed voor een 12 maand,nadien word het echt wel duurder)
Ik meen te hebben begrepen dat de optie'raw copper ' in die prijs inbegrepen is (stond niet in het berichtje )bij nazicht op de site.
Zijn er nog BASE klanten die zo een bericht ontvangen hebben??
Base stuurt internet reklame naar Base GSM klanten
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
iemand dak ken heeft het, hij woont op de rooigemlaan in gent en krijgt 1.5.
persoonlijk vind ik dit niet echt goed, jah tis limetloos.
- Fustigateur
- Pro Member
Mooi sms-taaltje van proxiboyke, begrijp je geen snars van. Te lui om deftig Nederlands te praten en te schrijven zeker?proxiboyke schreef:iemand dak ken heeft het, hij woont op de rooigemlaan in gent en krijgt 1.5.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Wow, iedereen die je kent. Iedereen die je kent heeft ook Dommel, Scarlet en Telenet...proxiboyke schreef:iemand dak ken heeft het, hij woont op de rooigemlaan in gent en krijgt 1.5.
Kan maar moeilijk geloven dat iedereen 1.5 Mbps krijgt. Sinds er geen profiel is tussen 1 en 4 Mb.
- D3bian
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 25 keer
Fustigateur, gelieve uw persoonlijke aanvallen voor uzelf te houden. Dat hoort niet op het forum thuis.Fustigateur schreef:
Mooi sms-taaltje van proxiboyke, begrijp je geen snars van. Te lui om deftig Nederlands te praten en te schrijven zeker?