Siemens Gigaset SX762 en xbox360

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
DimaX
Pro Member
Pro Member

Hello

Is het mogelijk om een hdd van 500 GB aan te sluiten op de modem zodat xbox360 hem kunt zien om films af te spelen ?

Alvast bedankt !
Zuttasoxx
Pro Member
Pro Member

kan je xbox sites/ftps bezoeken? / zo ja, ja zo nee niet. He tis een klotig systeem maarja niets aan te doen
Afbeelding
DimaX
Pro Member
Pro Member

ik denk van niet, maar ik zie dat het mogelijk is om Bestandsserver te draaien. Ik heb al eens geprobeerd maar spijtig genoeg ziet xbox360 hem niet.
guess_who
Member
Member
Contacteer:

Om de bestandsserver te gebruiken, moet je bestandssysteem op je hdd FAT zijn, geen NTFS (is dus bedoeld voor usb sticks, veronderstel ik...)

dit brengt natuurlijk limieten mee qua grootte van je partities op je hdd, dus ik weet niet of het voor jou erg handig zal zijn...
DimaX
Pro Member
Pro Member

guess_who schreef:Om de bestandsserver te gebruiken, moet je bestandssysteem op je hdd FAT zijn, geen NTFS (is dus bedoeld voor usb sticks, veronderstel ik...)

dit brengt natuurlijk limieten mee qua grootte van je partities op je hdd, dus ik weet niet of het voor jou erg handig zal zijn...
Ja idd het is niet handig. Bedankt
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”