Volgende maand verhuis ik en ik ben op zoek naar een internet en telefonie provider. Op mijn huidig adres heb ik dommel internet waar ik nog steeds zeer tevreden over ben in combinatie met een belgacom telefoonlijn.
Nu wil ik in mijn nieuwe woning graag homeconnect aanvragen. Met de vele problemen zou ik toch ook eens graag rondkijken wat de concurrentie te bieden hebben. Ik ben dus op zoek naar een internet verbinding vergelijkbaar met Dommel netconnect. En dit in combinatie met een voip aansluiting, die mij een 09 zone nummer kan geven met vergelijkbare tarieven als dommel voor nationaal te bellen. Wat zijn de alternatieven?
grt,
Lieven
Alternatieven voor dommel Homeconnect
Dit is misschien niet direct het geschikte sub-forum, maar Tele2-Allin.Mr. Jibe schreef:Volgende maand verhuis ik en ik ben op zoek naar een internet en telefonie provider. Op mijn huidig adres heb ik dommel internet waar ik nog steeds zeer tevreden over ben in combinatie met een belgacom telefoonlijn.
Nu wil ik in mijn nieuwe woning graag homeconnect aanvragen. Met de vele problemen zou ik toch ook eens graag rondkijken wat de concurrentie te bieden hebben. Ik ben dus op zoek naar een internet verbinding vergelijkbaar met Dommel netconnect. En dit in combinatie met een voip aansluiting, die mij een 09 zone nummer kan geven met vergelijkbare tarieven als dommel voor nationaal te bellen. Wat zijn de alternatieven?
grt,
Lieven
Maar ikzelf heb hier geen ervaring mee.
Misschien is dit topic wel interessant voor u.
...
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
die is niet volledig voor Scarlet lol