mooi die snelheidsverhoging ?!?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
DUCKer
Starter
Starter

Ikzelf ben al ADSL klant sinds 2000 en altijd ben ik goed geholpen geweest en nog nooit problemen gehad maar ik heb al bijna 1 jaar BGCTV en ben daar hel tevreden over maar ik heb dit weekend gebeld naar BGC om te vragen wanneer die snelheidsverhoging ging doorgaan en toen zeiden ze zeker tegen maandag, maar vandaag was er een brief mee dat ik die snelheid al volop kan gebruiken vanaf 25/08 dus gisteren maar ik ben net thuis en jaja ik heb mijn modem even een reset gedaan en dan volledig opnieuw ingesteld.

ik kan perfect draadloos of bedraad surfen en mijn TV werkt perfect maar ik heb hier een afbeelding bijgevoegd van mijn instellingsvenster van mijn router.
van die "dbs" ken ik niets maar hier zou een lijn van 9 a 10mbit toch mogelijk moeten zijn.

kan iemand mij eens een beetje uitleg kunnen geven over hoe snel mijn lijn zou kunnen zijn.

ik zit wel in een ADSL2+ zone.

D.
Bijlagen
adsl.jpg
(38.8 KiB) 563 keer gedownload
Joris84
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 2 keer

Met deze waarden gaat er niet veel verhoogd worden. 13db is goed genoeg om een 6mbit profiel voor belgacomtv stabiel en foutloos te houden, maar een hoger profiel zit er volgens mij niet in met deze waarden. Gaan ze u misschien op vdsl(2) zetten?
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”