s'morgens snel en s'avonds traag

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
vonder
Starter
Starter

Hoe komt het dat mijn website s'morgens op 2 sekonden geladen is en s'avonds duurt het soms langer dan een minuut voor dat het op het scherm komt, heeft skynet zoveel abonnees of is er ergens een flessehals zodat alles vertraagt de moment dat de school gedaan is?
Mijn site is maar heel klein daar kan het zeker niet aan liggen.
:?
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

De vraag is niet zozeer hoe groot je site is, maar waar wordt je site gehost en ligt het aan de server. De users.skynet.be-servers hebben de laatste tijd last van downtime en lage snelheden. Dus als je site daar gehost wordt, dan kan het voorvallen dat deze traag of niet laadt.

Als die site ergens anders staat, dan kan het zijn dat andere domeinen die op dezelfde server staan te veel visits hebben en dat deze de server "overbelasten". Wij hebben dat meegemaakt bij onze hosting waardoor onze site ook traag werd. We werden dan verhuisd van server en probleem was opgelost.

Cheers
Afbeelding
vonder
Starter
Starter

Is het niet te gemakkelijk om het op "te lage snelheden en downtime" te steken ? Is skynet niet gewoon overbelast omdat er te veel websites op dezelfde server staan? Dan is de oplossing gewoon meer servers te maken om het file probleem op te lossen .
:???:
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Het kan zijn dat de downtime vertragingen worden verzoorzaakt door overbelasting. Maar het kan ook zijn van niet. Het kan verschillende oorzaken hebben. Ik heb geen verdere specificaties over het probleem en op de status-page van Skynet staat er enkel dat er problemen zijn, niet wat de problemen zijn. Dus ik weet even veel als jullie.

We zullen gewoon moeten afwachten.

Cheers
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”