Hoi,
Ik zou graag een poll over HomeConnect (van Dommel) opstarten.
Gelieve per user slechts één comment te posten.
Voor onderlinge discussies, start je een aparte (en andere) thread op.
Dit is de poll:
1. Reeds aangesloten ? (Datum registratie <-> Datum activatie)
2. Kunnen jullie surfen ?
3. Kunnen jullie bellen ?
4. Tevreden ?
5. Nog openstaande problemen ?
Greetz.
Dommel HomeConnect poll
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik wil er wel een poll van maken, maar 'm lijkt me redelijk nutteloos. Wat zou je willen te weten komen? De poll-opties zijn niet duidelijk uit mekaar te houden (tevreden kan in combinatie met andere antwoorden zijn bvb) en bovendien zou het resultaat van de poll van dag tot dag anders kunnen zijn. Het is niet omdat ik nu kan bellen dat ik dat morgen nog kan ...
ik denk dat hij eerder een vragenlijst bedoelt die iedereen invult ipv een echte poll
Wel is het zo dat je status nogal kan veranderen,
Ik denk zo als voorbeeld:
1. Reeds aangesloten ? (Datum registratie <-> Datum activatie)
Ja: registratie 25/06/08 , Activatie: 16/07/08
2. Kunnen jullie surfen ?
Ja, werkt goed, eindelijk zonder limiet
3. Kunnen jullie bellen ?
Ja: Ik kan zelf bellen naar iedereen, volgens mij kan nu ook iedereen mij bellen
4. Tevreden ?
Over het algemeen wel, het is nu al fijn om geen limiet te hebben
5. Nog openstaande problemen ?
Nummerweergave is gek, webspace + domein
EDIT: ik kan ondertussen volgens mij door iedereen gebeld worden..
Wel is het zo dat je status nogal kan veranderen,
Ik denk zo als voorbeeld:
1. Reeds aangesloten ? (Datum registratie <-> Datum activatie)
Ja: registratie 25/06/08 , Activatie: 16/07/08
2. Kunnen jullie surfen ?
Ja, werkt goed, eindelijk zonder limiet
3. Kunnen jullie bellen ?
Ja: Ik kan zelf bellen naar iedereen, volgens mij kan nu ook iedereen mij bellen
4. Tevreden ?
Over het algemeen wel, het is nu al fijn om geen limiet te hebben
5. Nog openstaande problemen ?
Nummerweergave is gek, webspace + domein
EDIT: ik kan ondertussen volgens mij door iedereen gebeld worden..
Laatst gewijzigd door Yogi 23 jul 2008, 12:36, in totaal 2 gewijzigd.
-
- Pro Member
- Berichten: 326
- Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 15 keer
1. Reeds aangesloten ? (Datum registratie <-> Datum activatie)
Ja. Registratie op dag 2 (05/05), Activatie: 26/06
2. Kunnen jullie surfen ?
Ja. Zit op 900m van de centrale, dus max snelheid (nu nog 4,6Mbps)
3. Kunnen jullie bellen ?
Ja
4. Tevreden ?
Ja. Kwaliteit telefoonlijn is goed. Voor zover ik weet kan iedereen mij nu bellen (Telenet weet ik zeker, Mobistar niet zeker - maar die bellen toch naar mijn GSM). Geen problemen met de Siemens modem (wifi is OK op portable, Wii en PSP) en downloaden zonder limiet... HomeConnect software werkt maar heb ik voor niets nodig.
5. Nog openstaande problemen ?
Nee.
Ja. Registratie op dag 2 (05/05), Activatie: 26/06
2. Kunnen jullie surfen ?
Ja. Zit op 900m van de centrale, dus max snelheid (nu nog 4,6Mbps)
3. Kunnen jullie bellen ?
Ja
4. Tevreden ?
Ja. Kwaliteit telefoonlijn is goed. Voor zover ik weet kan iedereen mij nu bellen (Telenet weet ik zeker, Mobistar niet zeker - maar die bellen toch naar mijn GSM). Geen problemen met de Siemens modem (wifi is OK op portable, Wii en PSP) en downloaden zonder limiet... HomeConnect software werkt maar heb ik voor niets nodig.
5. Nog openstaande problemen ?
Nee.
-
- Pro Member
- Berichten: 372
- Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 4 keer
1. Reeds aangesloten ? (Datum registratie <-> Datum activatie)
Ja. Registratie op 07/07, Activatie: 15/07
2. Kunnen jullie surfen ?
Ja.
3. Kunnen jullie bellen ?
Ja
4. Tevreden ?
Ja. Alhoewel ik benieuwd ben wanneer we de snelheidsverhoging mogen verwachten
5. Nog openstaande problemen ?
problemen niet, maar zou graag meer info willen ivm de mogelijkheid om een domeinnaam over te zetten, wat wel beloofd is maar nog niet kan
Ja. Registratie op 07/07, Activatie: 15/07
2. Kunnen jullie surfen ?
Ja.
3. Kunnen jullie bellen ?
Ja
4. Tevreden ?
Ja. Alhoewel ik benieuwd ben wanneer we de snelheidsverhoging mogen verwachten
5. Nog openstaande problemen ?
problemen niet, maar zou graag meer info willen ivm de mogelijkheid om een domeinnaam over te zetten, wat wel beloofd is maar nog niet kan
-
- Elite Poster
- Berichten: 783
- Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
1. Reeds aangesloten ? (Datum registratie <-> Datum activatie)
ja, activatiedatum 25/06/2008, aanvraag.. +- 26/05/2008,
echter was belgacom blijkbaar ergens vergeten een kabel in te steken..
naar dommel gebeld en 2/07/2008 was alles opgelost (technieker geweest etc etc lag dus bij hen, niets moeten betalen)
2. Kunnen jullie surfen ?
ja, 4,6mbits
3. Kunnen jullie bellen ?
ja, echter soms wat echo aan de andere kant? kan door telefoon toestel komen, op andere lijn (telefoonlijn) geen last hiervan.
4. Tevreden ?
Ja, buiten dat echo & nummerweergaven niet lijkt te werken met ons vast toestel (xlite wel..)
5. Nog openstaande problemen ?
enkel 'echo' & 'telefoon weergave'
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
1. Reeds aangesloten ? (Datum registratie <-> Datum activatie)
Ja. Registratie op 10/06, Activatie: 27/06
2. Kunnen jullie surfen ?
Ja.
3. Kunnen jullie bellen ?
Ja.
4. Tevreden ?
Ja. Alhoewel ik benieuwd ben wanneer we de snelheidsverhoging mogen verwachten.
5. Nog openstaande problemen ?
Problemen niet, maar zou graag meer info willen ivm de mogelijkheid om een domeinnaam over te zetten, wat wel beloofd is maar nog niet kan. Alsook is er een echo die gesprekspartners horen maar sinds deze week geen klachten meer.
Ja. Registratie op 10/06, Activatie: 27/06
2. Kunnen jullie surfen ?
Ja.
3. Kunnen jullie bellen ?
Ja.
4. Tevreden ?
Ja. Alhoewel ik benieuwd ben wanneer we de snelheidsverhoging mogen verwachten.
5. Nog openstaande problemen ?
Problemen niet, maar zou graag meer info willen ivm de mogelijkheid om een domeinnaam over te zetten, wat wel beloofd is maar nog niet kan. Alsook is er een echo die gesprekspartners horen maar sinds deze week geen klachten meer.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Starter Plus
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 20 jun 2008, 23:26
1. Reeds aangesloten ? (Datum registratie <-> Datum activatie)
Ja. Registratie op 07/05, Activatie: 05/07
2. Kunnen jullie surfen ?
Ja.
3. Kunnen jullie bellen ?
Ja.
4. Tevreden ?
Ja. MAAR: de nummerweergave werkt langs geen kanten, nog steeds geen beloofde webruimte en domeinnaam en kan nog steeds door bepaalde nummers niet gebeld worden.
5. Nog openstaande problemen ?
Domeinnaam + webruimte, nummerweergave, gebeld worden...
Ja. Registratie op 07/05, Activatie: 05/07
2. Kunnen jullie surfen ?
Ja.
3. Kunnen jullie bellen ?
Ja.
4. Tevreden ?
Ja. MAAR: de nummerweergave werkt langs geen kanten, nog steeds geen beloofde webruimte en domeinnaam en kan nog steeds door bepaalde nummers niet gebeld worden.
5. Nog openstaande problemen ?
Domeinnaam + webruimte, nummerweergave, gebeld worden...
1. Reeds aangesloten ? (Datum registratie <-> Datum activatie)
Ja: registratie 27/06/08 , Activatie: 16/07/08
2. Kunnen jullie surfen ?
Ja, maar websites gaan duidelijk trager open dan toen ik nog Netconnect had.
3. Kunnen jullie bellen ?
Ja: Ik kan zelf bellen naar iedereen, maar niet iedereen kan mij bereiken. De geluidskwaliteit is vergelijkbaar met Betamax VoIP, dus niet 100% ok.
4. Tevreden ?
Nee: Het product is niet slecht bedoeld, maar het is nog in beta-fase. De snelheid en opties die ze op hun site adverteren zijn niet hetzelfde als hetgeen ze leveren. Hun service bij problemen is zo goed als onbestaande.
5. Nog openstaande problemen ?
Ja: Nog niet iedereen kan mij bellen, de homelink software heeft dringend een update nodig en Dommel weigert nu al een (duidelijk) teveel betaalde factuur te vergoeden, wat gaat dat zijn wanneer ze bvb telefoonkosten verkeerd gaan aanrekenen?
PS: Raad aan toekomstige abonnees: wacht tot het produkt 100% werkt en gebruik geen domiciliëring, hun facturatie loopt al meer dan 2 jaar mank.
Ja: registratie 27/06/08 , Activatie: 16/07/08
2. Kunnen jullie surfen ?
Ja, maar websites gaan duidelijk trager open dan toen ik nog Netconnect had.
3. Kunnen jullie bellen ?
Ja: Ik kan zelf bellen naar iedereen, maar niet iedereen kan mij bereiken. De geluidskwaliteit is vergelijkbaar met Betamax VoIP, dus niet 100% ok.
4. Tevreden ?
Nee: Het product is niet slecht bedoeld, maar het is nog in beta-fase. De snelheid en opties die ze op hun site adverteren zijn niet hetzelfde als hetgeen ze leveren. Hun service bij problemen is zo goed als onbestaande.
5. Nog openstaande problemen ?
Ja: Nog niet iedereen kan mij bellen, de homelink software heeft dringend een update nodig en Dommel weigert nu al een (duidelijk) teveel betaalde factuur te vergoeden, wat gaat dat zijn wanneer ze bvb telefoonkosten verkeerd gaan aanrekenen?
PS: Raad aan toekomstige abonnees: wacht tot het produkt 100% werkt en gebruik geen domiciliëring, hun facturatie loopt al meer dan 2 jaar mank.
1. Reeds aangesloten ? (Datum registratie <-> Datum activatie)
03/07/08 registratie 24/07 activatie
2. Kunnen jullie surfen ?
ja
3. Kunnen jullie bellen ?
ja ook gebeld worden> van telenet klanten nog niet getest
4. Tevreden ?
voorlopig wel snelheid is wel niet wat ik verwacht had. Service die je volgens site zou krijgen zit er nog niet bij
5. Nog openstaande problemen ?
dat ik nog factuur krijg om te betalen voor netconnect voor 8/08 tot 8/09 terwijl ik al op homeconnect zit. Maar niet echt een probleem word niet betaald.
Service van dommel onbestaand ook de reden waarom ik geen domilicering neem voort geval ze teveel rekenen
03/07/08 registratie 24/07 activatie
2. Kunnen jullie surfen ?
ja
3. Kunnen jullie bellen ?
ja ook gebeld worden> van telenet klanten nog niet getest
4. Tevreden ?
voorlopig wel snelheid is wel niet wat ik verwacht had. Service die je volgens site zou krijgen zit er nog niet bij
5. Nog openstaande problemen ?
dat ik nog factuur krijg om te betalen voor netconnect voor 8/08 tot 8/09 terwijl ik al op homeconnect zit. Maar niet echt een probleem word niet betaald.
Service van dommel onbestaand ook de reden waarom ik geen domilicering neem voort geval ze teveel rekenen
1. Reeds aangesloten ? (Datum registratie <-> Datum activatie)
13-06-2008 - 24-06-2008
2. Kunnen jullie surfen ?
Ja, gaat heel goed
3. Kunnen jullie bellen ?
Wij kunnen bellen. Niet naar dommel (011, 070, 77, ..) want dan krijgen we faxtoon (maar dit gaat bij de update van volgende week opgelost zijn)
We kunnen nog niet door iedereen opgebelt worden.
4. Tevreden ?
Ja!! Ik ben zeer tevreden. No limits.. Zalig!!!
5. Nog openstaande problemen ?
Dat we nog niet door iedereen opgebelt kunnen worden, maar dit zou zichzelf oplossen, met geduld. Dat we graag een antwoordapparaat inschakelen via dommel (omdat dit beschikbaar zou zijn) .. maar dit gaat blijkbaar pas vanaf september beschikbaar zijn. Bij de update.
13-06-2008 - 24-06-2008
2. Kunnen jullie surfen ?
Ja, gaat heel goed
3. Kunnen jullie bellen ?
Wij kunnen bellen. Niet naar dommel (011, 070, 77, ..) want dan krijgen we faxtoon (maar dit gaat bij de update van volgende week opgelost zijn)
We kunnen nog niet door iedereen opgebelt worden.
4. Tevreden ?
Ja!! Ik ben zeer tevreden. No limits.. Zalig!!!
5. Nog openstaande problemen ?
Dat we nog niet door iedereen opgebelt kunnen worden, maar dit zou zichzelf oplossen, met geduld. Dat we graag een antwoordapparaat inschakelen via dommel (omdat dit beschikbaar zou zijn) .. maar dit gaat blijkbaar pas vanaf september beschikbaar zijn. Bij de update.
Ik zou sowieso betalen en zo snel als mogelijk naar dommel bellen. Het kan zijn dat je homeconnect afgesloten word als je suspended word.zogro schreef:5. Nog openstaande problemen ?
dat ik nog factuur krijg om te betalen voor netconnect voor 8/08 tot 8/09 terwijl ik al op homeconnect zit. Maar niet echt een probleem word niet betaald.
Service van dommel onbestaand ook de reden waarom ik geen domilicering neem voort geval ze teveel rekenen
BTW: die domiciliëring is veilig hoor. Ik ken het systeem dat ze gebruiken en alle facturatie en dergelijke gebeurt automatisch en het is nog goedkoper ook
1. Reeds aangesloten ? (Datum registratie <-> Datum activatie)
Ja, contract opgestuurd op 17/07/2008 -> activatie 26/07/2008!
2. Kunnen jullie surfen ?
Ja, kreeg enkel eerst de foutmelding "kan geen verbinding maken met de server", maar dit was vrij snel opgelost (dankzij dit forum).
3. Kunnen jullie bellen ?
Yep, alles werkte binnen 12 uur!
4. Tevreden ?
Goeie snelheden, ik ben zéér tevreden!!! Geen enkel probleem met de aansluiting, noch met de helpdesk (mails worden niet beantwoord, maar dan bel je toch gewoon?)
5. Nog openstaande problemen ?
Zou enkel nog willen weten wanneer je je eigen domein mag kiezen
Ja, contract opgestuurd op 17/07/2008 -> activatie 26/07/2008!
2. Kunnen jullie surfen ?
Ja, kreeg enkel eerst de foutmelding "kan geen verbinding maken met de server", maar dit was vrij snel opgelost (dankzij dit forum).
3. Kunnen jullie bellen ?
Yep, alles werkte binnen 12 uur!
4. Tevreden ?
Goeie snelheden, ik ben zéér tevreden!!! Geen enkel probleem met de aansluiting, noch met de helpdesk (mails worden niet beantwoord, maar dan bel je toch gewoon?)
5. Nog openstaande problemen ?
Zou enkel nog willen weten wanneer je je eigen domein mag kiezen
1. Reeds aangesloten ? (Datum registratie <-> Datum activatie)
Ja, contract opgestuurd op 15/07/2008 -> activatie 24/07/2008!
2. Kunnen jullie surfen ?
Ja, geen problemen.
3. Kunnen jullie bellen ?
Ja, ook geen problemen;
4. Tevreden ?
Ja, ik was al 1 jaar klant bij dommel en had geen problemen. Nu met homeconnect had ik geen support nodig. Alles was makkelijk.
5. Nog openstaande problemen ?
Nee, nu nog wachten wanneer we snellere snelheid krijgen + eigen domein.
Ja, contract opgestuurd op 15/07/2008 -> activatie 24/07/2008!
2. Kunnen jullie surfen ?
Ja, geen problemen.
3. Kunnen jullie bellen ?
Ja, ook geen problemen;
4. Tevreden ?
Ja, ik was al 1 jaar klant bij dommel en had geen problemen. Nu met homeconnect had ik geen support nodig. Alles was makkelijk.
5. Nog openstaande problemen ?
Nee, nu nog wachten wanneer we snellere snelheid krijgen + eigen domein.
1. Reeds aangesloten ? (Datum registratie <-> Datum activatie)
Ja - 02/07 - 16/07
2. Kunnen jullie surfen ?
Ja
3. Kunnen jullie bellen ?
Ja
4. Tevreden ?
Ja
5. Nog openstaande problemen ?
"Snelheid" + "Ken Je Beller" optie mag snel komen....
Voor de rest super...
Ja - 02/07 - 16/07
2. Kunnen jullie surfen ?
Ja
3. Kunnen jullie bellen ?
Ja
4. Tevreden ?
Ja
5. Nog openstaande problemen ?
"Snelheid" + "Ken Je Beller" optie mag snel komen....
Voor de rest super...
-
- Starter
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 29 jul 2008, 20:20
- Locatie: Overijse
- Contacteer:
1. Reeds aangesloten ? (Datum registratie <-> Datum activatie)
15/7/2008 <-> 25/7/2008
2. Kunnen jullie surfen ?
Ja
3. Kunnen jullie bellen ?
Ja
4. Tevreden ?
Absoluut
5. Nog openstaande problemen ?
Neen, ook nog geen contact met de helpdesk nodig gehad.
15/7/2008 <-> 25/7/2008
2. Kunnen jullie surfen ?
Ja
3. Kunnen jullie bellen ?
Ja
4. Tevreden ?
Absoluut
5. Nog openstaande problemen ?
Neen, ook nog geen contact met de helpdesk nodig gehad.
1. Reeds aangesloten ? (Datum registratie <-> Datum activatie)
11/07/08 <-> 24/07/08
2. Kunnen jullie surfen ?
Ja
3. Kunnen jullie bellen ?
Ja, via Belgacom . GEEN voip dus. Na 4 keer bellen steeds niet opgelost
4. Tevreden ?
Bwa, t'is een slecht activeringssysteem, zeker voor bestaande klanten(die mogen langer wachten->logic?). Als de voip zou werken... En l de andere functies mogen ook gaan komen
5. Nog openstaande problemen ?
Geen voip dus...
11/07/08 <-> 24/07/08
2. Kunnen jullie surfen ?
Ja
3. Kunnen jullie bellen ?
Ja, via Belgacom . GEEN voip dus. Na 4 keer bellen steeds niet opgelost
4. Tevreden ?
Bwa, t'is een slecht activeringssysteem, zeker voor bestaande klanten(die mogen langer wachten->logic?). Als de voip zou werken... En l de andere functies mogen ook gaan komen
5. Nog openstaande problemen ?
Geen voip dus...
- Gent32m
- Elite Poster
- Berichten: 1601
- Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Eventjes mijn eigen poll invullen (nu ik kan )
1. Reeds aangesloten ? (Datum registratie <-> Datum activatie)
Ja. Registratie: 13/07, Activatie: 12/08 (oorspronkelijke activatie was op 06/08, maar is niet gelukt. Belgacom gaf geen toelating om de bestaande lijn in de straat te hergebruiken. Er moest een nieuwe lijn aangelegd worden. Dit is gebeurd op 12/08 )
2. Kunnen jullie surfen ?
Ja. Zit op 1,5 km van tussen-centrale.
Haalbare snelheidsverhoging tot 12 Mbps nog niet uitgetest.
3. Kunnen jullie bellen ?
Ja (opgebeld worden is nog even wachten, tot mijn telefoonnummer in de router-tabellen van de andere operatoren is aangepast).
4. Tevreden ?
Zeker. Ik kan surfen + zelf bellen.
5. Nog openstaande problemen ?
- Snelheidsverhoging naar 12 Mbps (= taak van Belgacom)
- Zelf opgebeld worden (moet ik nog nakijken volgende week)
- De features en opties in de software moet ik nog eens nakijken. Ik weet niet of die al goed werken (het gebruik hiervan is voor mij wel niet van zo een groot belang)
1. Reeds aangesloten ? (Datum registratie <-> Datum activatie)
Ja. Registratie: 13/07, Activatie: 12/08 (oorspronkelijke activatie was op 06/08, maar is niet gelukt. Belgacom gaf geen toelating om de bestaande lijn in de straat te hergebruiken. Er moest een nieuwe lijn aangelegd worden. Dit is gebeurd op 12/08 )
2. Kunnen jullie surfen ?
Ja. Zit op 1,5 km van tussen-centrale.
Haalbare snelheidsverhoging tot 12 Mbps nog niet uitgetest.
3. Kunnen jullie bellen ?
Ja (opgebeld worden is nog even wachten, tot mijn telefoonnummer in de router-tabellen van de andere operatoren is aangepast).
4. Tevreden ?
Zeker. Ik kan surfen + zelf bellen.
5. Nog openstaande problemen ?
- Snelheidsverhoging naar 12 Mbps (= taak van Belgacom)
- Zelf opgebeld worden (moet ik nog nakijken volgende week)
- De features en opties in de software moet ik nog eens nakijken. Ik weet niet of die al goed werken (het gebruik hiervan is voor mij wel niet van zo een groot belang)
1. Reeds aangesloten ? (Datum registratie <-> Datum activatie)
Ja: registratie rond 10/07/08 contract opgestuurd , Activatie: 28/07/08,
2. Kunnen jullie surfen ?
Ja, ging eigenlijk zodra je een belgacom lijn hebt die signaal gaf
3. Kunnen jullie bellen ?
Vanaf 13 augustus ging alles goed. Oorspronkelij krond 8 uur smorgens alleen gsm en volgens mijn pa rond 11 uur iedereen. Nu is dit nog niet uitbundig gecheckt.
4. Tevreden ?
Nu wel. Wel nog belle nnaar dommel om activatiedag te verschuiven naar 13 augustus zodat ik mijn maand gratis krijg
5. Nog openstaande problemen ?
Tot nu toe nog niets dat met dommel te maken heeft. ADSL2+ zou handig zijn als belgacom nu de concurrentie niet zo haat
Ja: registratie rond 10/07/08 contract opgestuurd , Activatie: 28/07/08,
2. Kunnen jullie surfen ?
Ja, ging eigenlijk zodra je een belgacom lijn hebt die signaal gaf
3. Kunnen jullie bellen ?
Vanaf 13 augustus ging alles goed. Oorspronkelij krond 8 uur smorgens alleen gsm en volgens mijn pa rond 11 uur iedereen. Nu is dit nog niet uitbundig gecheckt.
4. Tevreden ?
Nu wel. Wel nog belle nnaar dommel om activatiedag te verschuiven naar 13 augustus zodat ik mijn maand gratis krijg
5. Nog openstaande problemen ?
Tot nu toe nog niets dat met dommel te maken heeft. ADSL2+ zou handig zijn als belgacom nu de concurrentie niet zo haat
-
- Starter Plus
- Berichten: 47
- Lid geworden op: 23 jul 2008, 21:24
1. Reeds aangesloten? (Datum registratie <-> Datum activatie)
Ja: registratie op 08/07 en activatie op 28/07
Volgens activatie brief kon het op 23/07 maar toen was lijn nog niet actief. Een tussenkomst van Belgacom was nodig om de lijn in orde te brengen.
2. Kunnen jullie surfen?
Ja, dit ging onmiddellijk na de activatie.
3. Kunnen jullie bellen?
Een uurtje tot twee uurtjes na de activatie kon ik bellen. Opgebeld worden lukte door iedereen een dag later. Nummerweergave werkt perfekt, dit in tegenstelling tot Mobistar waar ik vandaan kom. Daar beloofde men mij al een jaar dat het in orde ging komen, maar zelfs in juli kreeg ik bij de gemiste oproepen steevast een datum in januari te zien.
4. Tevreden?
Ben heel tevreden tot nu toe. Geen grote problemen tegengekomen. Kan me inbeelden dat wanneer je beginner bent en dit forum niet weet te vinden, dat je het niet meer ziet zitten, want de software die bij de modem geleverd werd, werkte niet. Indien je dan niet weet hoe verder te handelen, dan heb je groot probleem, want het 0800 nummer dat ze vermelden indien je problemen hebt wordt nooit opgenomen.
5. Nog openstaande problemen?
Buiten het feit dat ze bepaalde diensten beloven die ze tot nu toe niet kunnen aanbieden geen verdere problemen. Dan spreek ik over:
Eigen webruimte
Domeinnaam
Verhoging snelheid
Ja: registratie op 08/07 en activatie op 28/07
Volgens activatie brief kon het op 23/07 maar toen was lijn nog niet actief. Een tussenkomst van Belgacom was nodig om de lijn in orde te brengen.
2. Kunnen jullie surfen?
Ja, dit ging onmiddellijk na de activatie.
3. Kunnen jullie bellen?
Een uurtje tot twee uurtjes na de activatie kon ik bellen. Opgebeld worden lukte door iedereen een dag later. Nummerweergave werkt perfekt, dit in tegenstelling tot Mobistar waar ik vandaan kom. Daar beloofde men mij al een jaar dat het in orde ging komen, maar zelfs in juli kreeg ik bij de gemiste oproepen steevast een datum in januari te zien.
4. Tevreden?
Ben heel tevreden tot nu toe. Geen grote problemen tegengekomen. Kan me inbeelden dat wanneer je beginner bent en dit forum niet weet te vinden, dat je het niet meer ziet zitten, want de software die bij de modem geleverd werd, werkte niet. Indien je dan niet weet hoe verder te handelen, dan heb je groot probleem, want het 0800 nummer dat ze vermelden indien je problemen hebt wordt nooit opgenomen.
5. Nog openstaande problemen?
Buiten het feit dat ze bepaalde diensten beloven die ze tot nu toe niet kunnen aanbieden geen verdere problemen. Dan spreek ik over:
Eigen webruimte
Domeinnaam
Verhoging snelheid
-
- Plus Member
- Berichten: 195
- Lid geworden op: 15 jun 2005, 18:35
1. Reeds aangesloten ? (Datum registratie <-> Datum activatie)
ja, actievatie heeft 3 weken geduurd.
2. Kunnen jullie surfen ?
ja, tegen de volle huidige snelheid
3. Kunnen jullie bellen ?
geen probleem
4. Tevreden ?
ja, zonder limiet is geweldig.
bij sommige gesprekken zit er voor de andere kant een echo op...
5. Nog openstaande problemen ?
snelheidsverhoging...
antwoord op een ticket (+/- 2 weken oud) met de vraag waarom er 48 euro van de rekening is gegaan...
ja, actievatie heeft 3 weken geduurd.
2. Kunnen jullie surfen ?
ja, tegen de volle huidige snelheid
3. Kunnen jullie bellen ?
geen probleem
4. Tevreden ?
ja, zonder limiet is geweldig.
bij sommige gesprekken zit er voor de andere kant een echo op...
5. Nog openstaande problemen ?
snelheidsverhoging...
antwoord op een ticket (+/- 2 weken oud) met de vraag waarom er 48 euro van de rekening is gegaan...