lassers Belgacom niet komen opdagen

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
camille
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 okt 2007, 21:02
Locatie: antwerpen

Op 13 juni is hier een Belgacom-technieker langsgeweest en mijn lijn geactiveerd. Raw copper voor Scarlet. Hij heeft een BIC-test gedaan en daar zag hij dat m'n lijn niet in orde was. Tussen KVD en invoer in de kelder is er iets mis.

Normaal zouden 18 juni de lassers langskomen.(Ik was er bij toen hij die afspraak maakte) Ik heb een hele dag gewacht maar niemand gezien. Nu een paar dagen geleden sprak ik met een belgacomtechnieker en die zei dat scarlet dit af en toe weigert om de lassers langs te sturen omdat ze dan die interventie aan Belgacom moeten betalen.

Is er iemand die dit kan bevestigen of ook al meegemaakt heeft?
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

Scarlet kan en zal nooit een interventie van lassers weigeren. Scarlet hoeft hier ook niet voor te betalen in tegenstelling tot gewone techniekers (indien het probleem bij de klant ligt).
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

Is Belgacom terug bezig met een partijtje pesten van de alternatieve isp's?
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Is zambo daar weer als de kippen bij om te trollen?
Gebruikersavatar
Special_K
Premium Member
Premium Member
Berichten: 569
Lid geworden op: 21 maa 2008, 16:05
Locatie: Hemiksem

Soit, het is wel zo dat BGC hier zijn taak als netwerkbeheerder niet naar behoren doet. Als ze niet vies zijn om iedere maand zo'n € 12 a 13 te vangen voor een raw-copper hebben ze ook de taak om service te bieden.
Ik zou alleszins een klacht neerleggen bij de ombudsman, jammer genoeg is de TS hiermee nog niet geholpen.
Afbeelding
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Ehm, hoe weet je dat nu? Omdat een lasploeg niet zichtbaar is op een bepaalde dag? Ik heb zelden een lasploeg binnenshuis weten gaan... En wie weet is er die dag iets tussengekomen? Lasploegen zijn er niet met honderden eh... Het is niet zo dat lasser zo'n populair beroep is.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

Goendi schreef:Ehm, hoe weet je dat nu? Omdat een lasploeg niet zichtbaar is op een bepaalde dag? Ik heb zelden een lasploeg binnenshuis weten gaan... En wie weet is er die dag iets tussengekomen? Lasploegen zijn er niet met honderden eh... Het is niet zo dat lasser zo'n populair beroep is.


lassers komen inderdaad het pand niet in. ze voeren enkel de laswerken uit langs de straatkant. en tja er kan altijd iets tussenkomen. lassers zijn er inderdaad niet in overvloed.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Bellen die mannen je normaal niet als er iets tussenkomt?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Insom
Pro Member
Pro Member
Berichten: 241
Lid geworden op: 03 aug 2007, 13:04

Goztow schreef:Bellen die mannen je normaal niet als er iets tussenkomt?

Normaal gezien wel, maar het IDC is nu niet bepaald de meest gemotiveerde dienst van Belgacom.
(Ik noem een kieken, een kieken en blijf daarbij nog beleefd. Heb ooit genoeg ambras met die mannen moeten maken om iets gedaan te krijgen).
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”