Huub Fijen en zijn vrouw Daisy Van Cauwenbergh krijgen er nogal flink van langs op <a href="http://www.itprofessional.be/news.cfm?id=87176" target="_blank">ITprofessional.be</a>.
Sommigen, waaronder ex-werknemers, beweren dat het om frauduleus faillissement gaat en dat Dhr Fijen op dat vlak niet aan zijn proefstuk toe is.
Nochtans als je de beelden bekijkt <a href="http://www.vtm.be/asx/vtmnieuws/index_opgeknipt.php?20080624_202247_3g daisy.mxf" target="_blank">op VTM</a> zou je medelijden krijgen. Ze beweren alles kwijt te zijn.
Niet iedereen gelooft in de onschuld. Wat vinden jullie? Iemand heeft het zelfs over "Bonnie & Clyde".
IT-bedrijf CSS failliet (ex-miss Daisy Van Cauwenbergh)
- Dafke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
- Bedankt: 142 keer
- Contacteer:
enkel als je zaak meer een hype is.. dan kan je dat doen..ljd schreef:Als slimme/geniepige ondernemer ga je zogezegd om de zoveel jaar failliet . Of doe je stopzettingen en ga je verder onder andere naam.
maar een bloeiende zaak niet hoor..
maar er zijn idd ondernemers die hype's creeëren, en daarna failliet laten gaan en mega geld hebben verdient!
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Ik hoop dat ze in België een nieuwe wet stemmen om deze ondernemers hun bedrijfsbeheer attest verplicht opnieuw te laten halen of zelfs verbieden van een nieuwe zaak op te richten onder gelijk welke vorm ook. Ze zouden ook de gerelateerde mensen (stel nu een koppel) ook de andere moeten verbieden.Dafke schreef:enkel als je zaak meer een hype is.. dan kan je dat doen..ljd schreef:Als slimme/geniepige ondernemer ga je zogezegd om de zoveel jaar failliet . Of doe je stopzettingen en ga je verder onder andere naam.
maar een bloeiende zaak niet hoor..
maar er zijn idd ondernemers die hype's creeëren, en daarna failliet laten gaan en mega geld hebben verdient!
Wie verliest hier geld aan? De leveranciers die hun geld nooit meer zullen zien en de klanten die de service en het product kwijt zijn.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 214 keer
Ik heb daar zelf 6 jaar gewerkt en ik kan alleen zeggen dat 95% van alle reacties effectief de waarheid is. Het feit dat er zo'n grote aantallen van reacties komen, zelfs van ex-werknemers zegt genoeg denk ik.
Het TV moment gisteren was trouwens niet de finale van Sara maar de wansmakelijke toneelopvoering van Daisy & Huub. Ik kon mijn ogen niet geloven... Niets meer ? Buiten die tientallen resterende firma's, venootschappen op Curacao (of was het Aruba ?), vastgoed, etc... Je zou voor minder naar den Aldi moeten.
Het TV moment gisteren was trouwens niet de finale van Sara maar de wansmakelijke toneelopvoering van Daisy & Huub. Ik kon mijn ogen niet geloven... Niets meer ? Buiten die tientallen resterende firma's, venootschappen op Curacao (of was het Aruba ?), vastgoed, etc... Je zou voor minder naar den Aldi moeten.
-
- Pro Member
Welke klanten (of welk type klanten) had CSS eigenlijk? Toen ik nog met veel IT-managers in contact was, hadden die toch weinig goede woorden over voor het bedrijf (vooral omdat het constant veranderde).