factuur openen

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
no name
Member
Member
Provider

ik ben net overgeschakeld naar Dommel, kheb men eerste factuur betaald en ze hebben het geld gekregen? als ik dan de proforma factuur open heb ik de mogelijkheid de definitieve factuur te openen en af te drukken en daar zit het probleem. als ik op de link klik voor men definitieve factuur krijg ik Error 404...
de factuur is gisteren betaald, moet ik mss meer geduld hebben of wat kan de oorzaak zijn?

Thx
Rogue
Premium Member
Premium Member
Provider

heb je al verbinding met dommel?

anders even een ticket aanmaken... (ik neem aan dat je op verschillende tijdstippen geprobeerd hebt)
Afbeelding
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Provider

no name schreef:de factuur is gisteren betaald, moet ik mss meer geduld hebben of wat kan de oorzaak zijn?
Meer geduld hebben... waarschijnlijk tot in het weekend. Tijdens het weekend worden de definitieve facturen gemaakt (je krijgt een email trouwens ook), althans da's toch mijn ervaring.
If you can't beat them, confuse them.
no name
Member
Member
Provider

mij abonn staat al wel actief maar de echte overschakeling gebeurd normaal 22/04 pas door belgacom.

Ik zal na het weekend dan nog eens proberen en anders maak ik wel een ticket aan.
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Als je login gegevens al gekregen hebt : gewoon eens proberen... waarschijnlijk werken ze al ! :wink:
no name
Member
Member
Provider

CueBoy schreef:Als je login gegevens al gekregen hebt : gewoon eens proberen... waarschijnlijk werken ze al ! :wink:
Ik heb men login gegevens al, maar ik kom van edpnet dus bgc moet eerst een overschakeling doen :wink:
staat gepland voor 22/04 :P
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Provider

no name schreef:Ik heb men login gegevens al, maar ik kom van edpnet dus bgc moet eerst een overschakeling doen :wink:
So true... 8)
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”