Hallo
Vandaag krijg ik een eerste aanmaning voor betaling van een factuur. Omdat de vorige facturen steeds via domiciliëring betaald werden snap ik het niet goed maar soit, zo gezegd zo gedaan vandaag de factuur betaald.
Nu nét vandaag valt het mij voor de eerste keer sinds ik dommel heb op, dat het internet lang niet zo vlot gaat als normaal. Met speedtest heb ik slechts 1500kbit down en bij videofiles ligt ie ook constant te bufferen.
Zit ik dan op een soort van mediumband of is er iets anders aan de hand?
traag?
-
- Member
- Berichten: 78
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 21:42
Modem al eens gereset?
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
dat is weer opgelostJoris84 schreef:Omdat er vandaag bijna niks meer doorkwam ben ik op grondig onderzoek uitgegaan. Blijkt dat er een muis aan mijn utpkabel aant knabbelen heeft geweest in de verluchting...

Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect